Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mentalisten av Camilla Läckberg & Henrik Fexeus. Liker den så langt. Blir spennende å se om den holder koken i nesten seks hundre sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (16 minutter siden):

Boetica skrev (På 21.9.2022 den 15.47):

Løpe ulv av Kerstin Ekman

Den er jeg nysgjerrig på, er den bra? :)

Jeg synes den er fin. Handlingen på det indre planet er hovedpersonens selvransakelse, samtidig med en spenningsoppbygging i den ytre handlingen. Fine naturskildringer, viktig tema. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (17 minutter siden):

Jeg synes den er fin. Handlingen på det indre planet er hovedpersonens selvransakelse, samtidig med en spenningsoppbygging i den ytre handlingen. Fine naturskildringer, viktig tema. 

Takk for svar, høres bra ut, da setter jeg den på listen :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareena skrev (På 17.9.2022 den 8.19):

«Høyt» av Erika Fatland. Sakprosa om en reise i Himalaya. Hun er utrolig kunnskapsrik. Har ikke kommet så langt i denne, men har lest «Grensen», en reise rundt den russiske grensen og «Sovietistan» en reise i statene som tidligere tilhørt Sovjetunionen. Hun omtaler menneskene med respekt, gir oss innsikt i historie og nåtid og hvordan det er å leve i landene hun besøker.

Jeg leser også denne nå. Den er så utrolig bra! Jeg har forøvrig lest alle de andre bøkene hennes, og gleder meg til fortsettelsen 😊 Nå holder hun visstnok på med en bok om det portugisiske imperiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne å lese Ground zero av Alan Gratz. I tillegg er jeg ca halvveis i Who runs the world? Av Virgina Bergin. 

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 timer siden):

Stakkar av Matias Faldbakken

Jeg står på bibliotekets venteliste som nr 74, så den er visst etterspurt for tiden 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (5 minutter siden):

Jeg står på bibliotekets venteliste som nr 74, så den er visst etterspurt for tiden 😊

Oi! Så lenge hadde jeg neppe klart å vente! Og derfor har jeg bøker fra gulv til tak i alle rom, mine venner ☺

Anonymkode: d5854...398

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Ja? Så artig! Har du lest den forrige han ga ut, Vi er fem? Elsket den boken! Så hvis du ikke har lest den kan den sterkt anbefales mens du venter :jepp:

Og forresten, den du leser nå av Vigdis Hjort er faktisk neste på min leseliste :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 timer siden):

Ja? Så artig! Har du lest den forrige han ga ut, Vi er fem? Elsket den boken! Så hvis du ikke har lest den kan den sterkt anbefales mens du venter :jepp:

Og forresten, den du leser nå av Vigdis Hjort er faktisk neste på min leseliste :ler:

Nei jeg har faktisk ikke lest noe av Matias Faldbakken. Takk for tips - jeg bestiller den 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 timer siden):

Nei jeg har faktisk ikke lest noe av Matias Faldbakken. Takk for tips - jeg bestiller den 😊

Håper du liker den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...