Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kniv av Jo Nesbø-  leste hele serien fra start til slutt i fjor for å lade opp. Det var absolutt verdt det . Starta på boka i går og er allerede halvveis. Vil bare lese mer,men vil samtidig ikke at den skal ta slutt...

Rett før denne leste jeg forresten Sommerlys og så kommer natten -en veldig veldig fin roman jeg vil anbefale på det sterkeste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rumle skrev:

Vincent and Theo; The Van Gogh Brothers av Deborah Heligman

Kult.🙂.  Er den grei å lese hvis man kun har» wikipediakunnskap «om kunst? Liker Van Gogh er det nok? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kågebruker skrev:

Kult.🙂.  Er den grei å lese hvis man kun har» wikipediakunnskap «om kunst? Liker Van Gogh er det nok? 

Det tror jeg! :jepp: Det er mest brev de i mellom og litt ekstra historie rundt dem tror jeg. Men, jeg kan ikke si så mye om hvordan jeg liker den enda, da jeg nettopp har begynt å lese den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gretagarbo

Little Darlings av Melanie Golding. Syns den er veldig treig nå i starten. Hjelper ikke så mye på lesesperren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber meg igjennom "en sang om is og ild"-serien, er for øyeblikket på bok to 😄 

Anonymkode: 4c10d...d29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Words Without Music av komponisten Philip Glass :) 

Anonymkode: 66a53...f0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har lest ut noen bøker de 5 ukene jeg nå har vært på ferie. 

- Kunstig Intelligens av Per Kristian Bjørkeng

- Astrofysikk i lysets hastighet av Neil Degrasse Tyson

- Particles and Nuclei - Quantum mechanics av Bogdan Povh

- Reformasjonen av Frank Aarebrot

Har også hørt på to lydbøker

The Falcon of Sparta av Conn Iggulden og Brief Answers to the Big Questions av Stephen Hawking

Har to bøker igjen som jeg skal prøve lese ut før avreise. Ulven Fra Steppene - Djengis Khan av Conn Iggulden og denne :

idiot.thumb.png.ddb039f12dd92848276f407bcffbca70.png

Ha en videre fin sommerdag :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I dag blir jeg ferdig med The Black Prism av Brent Weeks og begynner på neste bok i serien, The Blinding Knife. Det blir nok et mellomspill med et hørespill for barn som heter Jukebox Joyride. Artig med gratis småting på Audible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lytter til The Passengers av John Marrs på lydbok.fabtastisk innspilling med veldig bra lyd og dyktige innlesere. Handlingsmessig mtp tema og stil får jeg assosiasjoner til Black Mirror på Netflix. Kunne vært en episode der.

Og så leser jeg en skikkelige feel good roman - trengte noe lett etter Nesbøs Kniv. Valget falt på The Woman That Stole My Life av Marian Keyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 15.34, Revefrua skrev:

Utrolig godt skrevet! 

7B1BE766-FB80-4329-9F4C-89464550DFA8.jpeg

Filmen er utrolig sterk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...