Arabella Skrevet 15. februar 2017 #8881 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 19 timer siden, JackIost skrev: Snart ferdig med Min Kamp 6 av Knausgård, har tatt noen år å komme seg gjennom alle dem Hva bør bli neste? Står mellom Hamsuns Victoria og Saaby Christensens Beatles, eller Øst for Eden v Steinbeck Leser du bare én bok om gangen til du blir ferdig med den, før du begynner på en annen? Endret 15. februar 2017 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. februar 2017 #8882 Del Skrevet 15. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. februar 2017 #8883 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Kjøpte en "bundle" med bøker av kvinnelige forfattere og den første jeg begynte på var denne. Den har et tullete utseende, men jeg blir mer og mer fascinert av innsiden. Det er magi og det er personer som snur rundt 180 grader og nesten umulig å legge fra seg når jeg skal sove. Anbefales virkelig! (Leser på Kindle, så trenger ikke se på coveret i det hele tatt). Leser også The Scottish Prisoner. Endret 15. februar 2017 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 15. februar 2017 #8884 Del Skrevet 15. februar 2017 6 timer siden, Arabella skrev: Leser du bare én bok om gangen til du blir ferdig med den, før du begynner på en annen? Er det uvanlig? Siden jeg både lytter til lydbok og bruker kindle så kan det bli to samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8885 Del Skrevet 15. februar 2017 23 minutter siden, JackIost skrev: Er det uvanlig? Siden jeg både lytter til lydbok og bruker kindle så kan det bli to samtidig. Jeg tviler på at det er uvanlig! Jeg leser også bare én skjønnlitterær bok om gangen, men jeg har alltid flere andre bøker på gang, slik at jeg kan styre litt etter dagens lesehumør og -evne. Anonymkode: 49927...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8886 Del Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at det er uvanlig! Jeg leser også bare én skjønnlitterær bok om gangen, men jeg har alltid flere andre bøker på gang, slik at jeg kan styre litt etter dagens lesehumør og -evne. Anonymkode: 49927...fae Nå må jeg rette på meg selv med det samme: Jeg har gjerne flere skjønnlitterære bøker på gang samtidig, men bare én roman. Akkurat nå leser jeg også to diktsamlinger, for eksempel. Anonymkode: 49927...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. februar 2017 #8887 Del Skrevet 15. februar 2017 28 minutter siden, JackIost skrev: Er det uvanlig? Siden jeg både lytter til lydbok og bruker kindle så kan det bli to samtidig. Jeg vet hva lydbok er, men hva er kindle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten with mitten Skrevet 15. februar 2017 #8888 Del Skrevet 15. februar 2017 Silverthorn av Raymond E. Feist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten with mitten Skrevet 15. februar 2017 #8889 Del Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, Arabella skrev: Jeg vet hva lydbok er, men hva er kindle? Kindle er et lesebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. februar 2017 #8890 Del Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, Kitten with mitten skrev: Kindle er et lesebrett Takk. Jeg er i en generasjon hvor vi ikke alltid er up to date med slike "duppedingser". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. februar 2017 #8891 Del Skrevet 15. februar 2017 29 minutter siden, Kitten with mitten skrev: Kindle er et lesebrett Eller en app til mobil/nettbrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrir Skrevet 15. februar 2017 #8892 Del Skrevet 15. februar 2017 Er i ferd med å lese "Engletreet" av Lucinda Riley. Fikk den i gave for en stund siden og begynte å få litt dårlig samvittighet over at jeg enda ikke hadde begynt på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 16. februar 2017 #8893 Del Skrevet 16. februar 2017 På 14.2.2017 den 21.20, JackIost skrev: Snart ferdig med Min Kamp 6 av Knausgård, har tatt noen år å komme seg gjennom alle dem Hva bør bli neste? Står mellom Hamsuns Victoria og Saaby Christensens Beatles, eller Øst for Eden v Steinbeck Hamsun👏🏻😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #8894 Del Skrevet 16. februar 2017 Ferdig med boka mi.. hva skal jeg lese? 😩😩 Anonymkode: 30925...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. februar 2017 #8895 Del Skrevet 17. februar 2017 Leser på nytt igjen (mistet tellinga) Jane Eyre av Charlotte Bronte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 17. februar 2017 #8896 Del Skrevet 17. februar 2017 2 timer siden, skruf skrev: Leser på nytt igjen (mistet tellinga) Jane Eyre av Charlotte Bronte Fin bok det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. februar 2017 #8897 Del Skrevet 17. februar 2017 21 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Fin bok det der Den er kjempefin Husker jeg så filmatiseringen av Jane Eyre da jeg var lita, husker ikke hvor lita jeg var, men husker jeg syntes den var litt skummel. Husker ikke om det var film eller serie heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 17. februar 2017 #8898 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Store hvite løgner, Liane Moriarty veldig grei bok mens jeg leste den tenkte jeg at dette ville bli en bra dramatisk film, det var før jeg fikk vite at det var kommet ut en serie på 7 episoder Endret 21. februar 2017 av makkapakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #8899 Del Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, skruf skrev: Den er kjempefin Husker jeg så filmatiseringen av Jane Eyre da jeg var lita, husker ikke hvor lita jeg var, men husker jeg syntes den var litt skummel. Husker ikke om det var film eller serie heller.. Jeg husker også at det var skummelt! Det eneste jeg husker utenom den skumle følelsen, er en gal dame som rugget frem og tilbake og bet Timothy Dalton i brystet. Jeg syntes det var så grotesk. Anonymkode: 49927...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. februar 2017 #8900 Del Skrevet 17. februar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker også at det var skummelt! Det eneste jeg husker utenom den skumle følelsen, er en gal dame som rugget frem og tilbake og bet Timothy Dalton i brystet. Jeg syntes det var så grotesk. Anonymkode: 49927...fae Ja, den husker jeg også! Og var det ikke noe med at det bodde noe skummelt på loftet? (beklager avsporing!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå