Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

19 timer siden, JackIost skrev:

Snart ferdig med Min Kamp 6 av Knausgård, har tatt noen år å komme seg gjennom alle dem :)

Hva bør bli neste? Står mellom Hamsuns Victoria og Saaby Christensens Beatles, eller Øst for Eden v Steinbeck :)

Leser du bare én bok om gangen til du blir ferdig med den, før du begynner på en annen?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte en "bundle" med bøker av kvinnelige forfattere og den første jeg begynte på var denne. Den har et tullete utseende, men jeg blir mer og mer fascinert av innsiden. Det er magi og det er personer som snur rundt 180 grader og nesten umulig å legge fra seg når jeg skal sove. Anbefales virkelig! (Leser på Kindle, så trenger ikke se på coveret i det hele tatt).

Leser også The Scottish Prisoner.

Watersmeet.jpg

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Arabella skrev:

Leser du bare én bok om gangen til du blir ferdig med den, før du begynner på en annen?

Er det uvanlig? Siden jeg både lytter til lydbok og bruker kindle så kan det bli to samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, JackIost skrev:

Er det uvanlig? Siden jeg både lytter til lydbok og bruker kindle så kan det bli to samtidig.

Jeg tviler på at det er uvanlig! Jeg leser også bare én skjønnlitterær bok om gangen, men jeg har alltid flere andre bøker på gang, slik at jeg kan styre litt etter dagens lesehumør og -evne. :) 

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at det er uvanlig! Jeg leser også bare én skjønnlitterær bok om gangen, men jeg har alltid flere andre bøker på gang, slik at jeg kan styre litt etter dagens lesehumør og -evne. :) 

Nå må jeg rette på meg selv med det samme: Jeg har gjerne flere skjønnlitterære bøker på gang samtidig, men bare én roman. Akkurat nå leser jeg også to diktsamlinger, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg vet hva lydbok er, men hva er kindle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kitten with mitten skrev:

Kindle er et lesebrett :)

Takk. :) Jeg er i en generasjon hvor vi ikke alltid er up to date med slike "duppedingser".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i ferd med å lese "Engletreet" av Lucinda Riley. Fikk den i gave for en stund siden og begynte å få litt dårlig samvittighet over at jeg enda ikke hadde begynt på den:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 21.20, JackIost skrev:

Snart ferdig med Min Kamp 6 av Knausgård, har tatt noen år å komme seg gjennom alle dem :)

Hva bør bli neste? Står mellom Hamsuns Victoria og Saaby Christensens Beatles, eller Øst for Eden v Steinbeck :)

Hamsun👏🏻😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, skruf skrev:

Leser på nytt igjen (mistet tellinga) Jane Eyre av Charlotte Bronte

Fin bok det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Fin bok det der :)

Den er kjempefin :)

Husker jeg så filmatiseringen av Jane Eyre da jeg var lita, husker ikke hvor lita jeg var, men husker jeg syntes den var litt skummel. Husker ikke om det var film eller serie heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store hvite løgner, Liane Moriarty veldig grei bok :) mens jeg leste den tenkte jeg at dette ville bli en bra dramatisk film, det var før jeg fikk vite at det var kommet ut en serie på 7 episoder 

Endret av makkapakka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

Den er kjempefin :)

Husker jeg så filmatiseringen av Jane Eyre da jeg var lita, husker ikke hvor lita jeg var, men husker jeg syntes den var litt skummel. Husker ikke om det var film eller serie heller..

Jeg husker også at det var skummelt! Det eneste jeg husker utenom den skumle følelsen, er en gal dame som rugget frem og tilbake og bet Timothy Dalton i brystet. Jeg syntes det var så grotesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker også at det var skummelt! Det eneste jeg husker utenom den skumle følelsen, er en gal dame som rugget frem og tilbake og bet Timothy Dalton i brystet. Jeg syntes det var så grotesk.

Ja, den husker jeg også!

Og var det ikke noe med at det bodde noe skummelt på loftet?

(beklager avsporing!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...