Gå til innhold

Hva er best med tilværelsen som... jente?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Det er mer godtatt for kvinner å vise følelser. Gråter vi på kino, er det bare feminint og kvinnelig. Det er ikke så pinlig som for en mann om han hadde kommet rødøyet ut av kinosalen til kameratene sine. Vi er også flinkere til å kommunisere og å oppfatte kroppspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lovegeckos

Som kvinne må man jobbe dobbelt så hardt for å oppnå halvparten så mye. Heldigvis er ikke det vanskelig!

Gud skapte først mannen, så tenkte han: "jeg kan bedre enn dette!" Så skapte han kvinnen :)

Jeg er et KVINNeske i en verden full av MENNesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja
Jeg misunner guttene for at de kan stå og tisse...;) Kan bare snu ryggen til og trekke snoppen frem fra buksen og tisse i vei. For oss jenter er det desverre ikke så enkelt.... :sjenert:

Det er like enkelt for jenter å tisse stående, det krever bare at vi lærer oss en liten teknikk.

Ting jeg liker med å være jente: Orgasmene mine, kroppen min er myk og pen, vi kan være kåte "i smug", ingen forventer at vi skal bære hvitevarer ved flytting, intuisjonen min, det at jeg står friere i forhold til kjønnsroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste positive sidene jeg kan komme på er at jeg slapp militæret og at jeg kan gjøre flere ting på en gang. Ellers skulle jeg gjerne ha vært mann; bedre lønn, mer respekt og kun fem uker pappapermisjon i tillegg til at man ikke opplever samme grad av kroppsfiksering, skjønnhetsjag, intriger, mensen og fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...