Gå til innhold

"Mirkofrukthårpleie-teknologi"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det kan du si. Jeg vedder på at de samler en gruppe mennesker for å finne på slike nye ord som skal brukes i markedsføringen. Også sitter vanlige folk og tenker: mikrofrukthårpleie teknologi!??!. Dæggern, det høres bra ut. Det MÅ jo bare funke. JEG KJØPER DEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en avart av granuler? Og mikroderminer? For å ikke snakke om ceramider og karbamider.

Det er det jeg vil bli når jeg vokser opp - en som finner på navn til kjemikalier.

Ville ikke dere kjøpt min fuktighetskrem med vitaminzermalitter? :) Og før dere svarer, den er vitenskapelig testet på hele 15 kvinner i Sveits, og de synes huden ble 80% bedre når de brukte fuktighetskremen min kontra ingen krem. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Karbamid er et fuktbindende stoff som finnes i urin. Går også under navnet urea, og har blitt kalt urinstoff, noe som sikkert ikke er et salgstricks. Granuler er er rett og slett små partikler av noe, fremmedord høres mer avansert ut.

Men når noe høres for godt ut til å være sant, er det som oftest det.

Jeg tror mikrofruktvokser er voks man ikke kan se. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig tullete med slike ord. Men når det er sagt så har jeg faktisk shampoen og balsamen, og det tørre fargede håret mitt blir glatt og fint av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det tåpeligste jeg noensinne har hørt er en shampo (eller var det fuktighetskrem?) som skrøt av at den inneholdt aminosyrer. Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...