Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

Takk for hilsner og omtanke alle sammen...

Marilyn: hmmm ok da :oops: har visst ikke lest så godt nei... Syntes det var litt tidlig... Ellers så kjøpte vi vogn på spontankjøp. Samme vogn som vi skulle ha, men vi fikk den så billig i en pakke med bilsete. Så da ble det sånn. Det ble bare 200 kr dyrere enn om vi bestilte på nett. Så det gjorde vi. :blunke:

Klips: Jeg nå har jeg vært hjemme i nesten to uker, uten noe særlig lov å gjøre noenting, og nå er det værre. Så JA jeg kommer virkelig til å gå på veggene her. Er glad for at jeg får være hjemme, for her har jeg i alle fall internett!!!

ny dag: takk for tanker og klem, det hjelper det vettu...

Maya: Gratulere som ny tante i dag da!!! Åh det er så gøy! I dag var min søster til UL og hun venter jente!! Jeg er sååå misunnelig. Nå vil jeg også vite!!!

Hilde: takk for klem, den varmer. Jeg skal gjøre det jeg kan for å ikke få svangerskapsforgiftning ja. Men det er grusomt kjedelig å sitte hjemme da. Men nå får jeg masse besøk og sånn, siden ingen vil at jeg skal reise ut... Så noe godt kommer jo ut av det da... :)

Men Jinx: lakris er jo bare sååååå godt. Det er chips også. Og alt annet som inneholder salt!!! :-? Jaja, jeg får vel holde meg unna det, men nå er det ikke masse igjen synes jeg. Allerede får jeg halsbrann av sjokolade og brus... Og appelsiner ikke minst! *stønn*

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jepp, da er enda en dag på hell. I dag har jeg stått opp tidlig fordi jeg ikke fikk sove mer. Hadde utrolig vondt i magen når knerten sparket. Ble jo da selvsagt litt skremt, men skjønte at dette nok var ganske vanlig. Kan jo ikke regne med at en graviditet ikke skal være NOE ubehagelig... Så gikk jeg og la meg igjen, for det er ikke noe godt å sitte ved pcen. Og så stod jeg opp, kledde på meg og gikk på Oasen. Det tar meg ca fem min i rusletempo. Der traff jeg min søster som hadde vært til legen og så skulle vi på cafe. Men det var ikke noe som fristet i det hele tatt faktisk. Kakene så gamle ut. Bløtekake som så skrukkete ut. så da gikk vi på butikken og kjøpte rundstykker og pålegg og kjørte opp til meg igjen. Så her satt vi og hadde goood lunsj. Så så jeg mange episoder av friends på video. Så kom mannen jeg og jeg gikk og la meg. (Skikkelig selskap i meg... :ler: ) Sov i litt over to timer og fikk da middag. Så sovnet jeg litt igjen, og nå er det kveld... Jaja, det er virkelig givende dager jeg har...

Nå skal jeg se på tv3!

Klem alle sammen!

Jeg lover, jeg skal ta det med ro og ikke gjøre noen ting. Jeg blir i alle fall ferdig med babyteppet før november...

Klem fra Magnhild!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det var veldig skummelt å lese om sykehus-dagen din. Jeg synes veldig synd på deg og håper du ikke får noe mer problemer.

Du er utrolig heldig som har en søster som skal ha barn noenlunde samtidig med deg. Tenk så koselig for de små da! Jeg har jo også en søster, hun fikk barn i mars. Men det er så langt unna, så vi får liksom ikke ordentlig glede av det.

Jeg håper du har en bra dag, og at magen ikke gjør så vondt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild!

Det var ikke noe koselig å lese om hvordan de siste dagene har vært for deg!!! Har fulgt med deg helt fra før du testet positivt, men må innrømme at jeg ikke har vært så veldig flink til å legge igjen "små spor" i dagboken din... :lol:

Håper du blir bedre fremover!!!

*Bli bedre klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med deg nå..dette høres ikke noe bra ut. Tenker masse på deg og ønsker deg god bedring. Men det er jo ihvertfall bra at du blir fulgt godt opp, betryggende det vel.

Dette går så bra så! :kysse:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Så er det legetid igjen... Det blir tredje gang denne uken. Herregud denne uken har vært lang. Men nå er det helg og jeg skal ikke gjøre noenting. Til en forandring :roll:

Jaja, regner med at alt er som det skal i dag. Siden alt var bra på onsdag. Men vi prates i alle fall..

(Jeg er forresten ikke sikker på om jeg liker denne nye layouten her. Det har vært vanskelig å poste innlegg i det siste...)

Klem Magnhild

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare dumper innom for å ønske deg lykke til i dag hos legen.

Håper alt står bra til med deg og du slipper noe mer nå :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Lykke til hos legen.

Håper du fortalte om de "vennlige" menneskene på KK...

Slik mennesker skulle ikke jobbet med mennesker... :evil:

Klem fra Mayamor:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nå er jeg :hoppe: glad. I dag var det ingenting å utsette på noenting!

BT: 140/80 (så lenge det holder seg der så er jeg glad!!!)

Urin: kun leukocytter og det driter jeg i!!! :P

HB: 12,2

Og blodprosenten var 4,6! Så de kan bare glemme den der sukkerbelastningen!!! ÆDDA BÆDDA!!

Og et var bare det jeg sjekket i dag. Ikke vits å gjøre noe mer utav det. Har liksom gjort nok den siste uken.

Ellers så hadde legen god tid til meg selv om jeg ikke hadde time. Så deilig at hun tar seg tid! Er så glad for det! Og Maya: ja jeg fortalte om de hyggelige menneskene på KK og hun noterte det jeg husket av navn og tidsrommet jeg var der og hun skulle ringe opp og snakke med de. Det går ikke an å behandle mennesker sånn. I alle fall ikke førstegangsgravide usikre jenter... :cry:

Og så var jeg sulten!!! Hadde fastet med vilje for å se hvordan det lå an med blodsukkeret. Så SULTEN gikk jeg i butikken. Kan jo nevne at jeg fikk engangstønaden inn på konto i dag også... :blunke: Så jeg handlet alt jeg hadde lyst på!!! Tenkte ikke på om det var sunt eller lurt eller noe. Fant jeg noe jeg vile ha der og da så kjøpte jeg det...

Skal vi se her er en liten liste:

*møllerens gulerotkake

*møllerens ostekake

*møllerens muffins

*møllerens småboller

*toro pannekakemix 2 pk

*tre pkn med grønne smurfedrops

*tre pkn med røde smurfedrops

*stor pose med dobblevaffelkjeks

*1 stooor flaske CB pilsner (*drømme* smake litt av mannen i morgen)

*en japp

*en stoor pose FOX :P

Jaaa, jeg tror dette var det utenom det vanlige liksom... Har sååå lyst på kake hele tiden, men orker ikke stå lenge om gangen så sånne 1-2-3 kaker er knallbra!! Dessuten så er muffinsene de beste i verden! *slurpe*

Lage til meg selv i kveld når mannen skal drikke øl... :roll: Ser frem til å dra på byn med jentene igjen jeg nå. Bre vent til julen!! HAHAHA da tar jeg igjen for alle de gangene han har vært ute alene den siste tiden!!!

HAHAAHAH!!!

Nå skal jeg sitte i stolen og ikke synes synd på meg selv, for jeg har ikke noe å klage over i dag!!!

Kjenner at hele kroppen er glad!!

Dessuten så er mannen friskmeldt også!!

Så nå må jeg finne på noe sånn at jeg bare kan smiiiile!!!

Klem!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Så flott at alt er bra :P

Har du fått engangsstønad allerede ??

Er du langt på vei du nå da ??

Har ikke engang søkt om den enda jeg..

(trodde det var for tidlig..Å jeg er ikke sikker

på om jeg skal velge den eller fødselspenger enda.

Jeg får jo dobbelt opp jeg vet du..)

Jaja...

God Helg !!

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så godt å høre.

Da kan jeg ta god helg fri fra KG uten å bekymre meg for deg. :wink:

Ha en strålende helg.:kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott det gikk bra hos legen, så nå satser vi at formen din

holder seg på topp frem til fødselen.

Nam, det var mye snadder du hadde handlet,ja muffinsene er

knall god.

Håper du koser deg i helgen!!!

Helgeklem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ble jo i rent godt humør av å lese her inne ! :D

Så flott en lege du har, skulle ønske det fantes flere slike !

Ikke stress for mye nå klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for boller, nam nam. Det hjalp visst. Er MYE bedre!! :lol:

Jeg visste ikke at det bare går utover min egen nese om jeg bruker nesespray...men nå vet jeg- etter dine opplysninger+ har vært hos jordmor i dag. Føler meg litt uvitende... :oops:

Håper ting er bra med deg!!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå prøver jeg meg på å sitere, vi kan jo tro at det går bra?

*møllerens gulerotkake

*møllerens ostekake

*møllerens muffins

*møllerens småboller

*toro pannekakemix 2 pk

Du skal ikke bake du, vet jeg? :ler: Jeg kan også godt få litt - lover å ikke le.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild!

Lenge siden sist jeg var her, men nå har jeg fått oppdatert meg litt. Trist å se at du har hatt litt problemer i svangerskapet. Flott at det går bra nå i hvertfall. Jeg har fått en liten jente siden sist jeg var innom, og er i en evig lykkerus for tiden. Kan ikke stirre nok på henne. Var så drittlei av å være gravid og syk på slutten at jeg holdt på å klikke, men nå er alt vel verdt det.

Lykke til videre!

Ellers MÅ du prøve Freias Brownies. Det er min favoritt av sånne 1-2-3 kaker. Nam-nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D :enig::Hehe:

I dag skal bli en bra dag!!

Jeg skal til frisøren. Ååååh så deilig det skal bli! Skal sitte modell for en venninne som skal ta svenneprøven disse dagene. Skal være friklipp og farge! :P Åh som jeg gleder meg!

Dessuten så må jeg jo fortelle om jordmortimen i går. Det er jo masse som har skjedd i det siste, men jeg er ikke så flink til å oppdatere. Men siden fredag har jeg hatt det veldig bra. Har klart å slappe av masse og ikke tenke dumme tanker i det hele tatt. :D Og på tirsdag, i går , var jeg til jordmor igjen. Og da hadde faktisk blodtrykket gått enda mer ned. Jeg er kvitt masse vann i kroppen for jeg hade -1kg på vekten... :sjarmor: Men noe vann er det fortsatt, og jeg gleder meg veldig til å bli kvitt det...

Og hun fant ingeting i urinen!!!!

WWHHEE!!!! Og igjen hadde knerten 146 på hjertelyden. Har det nesten hele tiden. Men blir litt stresset over at det er noe på magen. Det er nemlig knerten sin mage. Så nå sparker knerten fra seg om noen trykker på magen, men om mannen gjør det, så ligger h*n helt stille...

Moro!

Og ellers så holder jeg påmed denne utvekslingen til USA fra januar av. Nå vet vi at mannen får permisjonspenger så lenge jeg får støtte fra lånekassen. Da må jeg bare stå på noen eksamener fremover, og det håper jeg jo at jeg gjør. Og hvis alt går greit med knerten etter fødselen og frem til over jul, så reiser jeg med mann og barn til Montana i USA! WWHHEE! Jeg regner med at plassen blir min. De har to gratisplasser på det uni på utveksling fra uib. Jeg leverte jo egentlig to søknader, en til Hawaii og en til Montana. Nå sa jeg det at Montana var et bedre valg, med tanke på hvilke fag jeg kunne tenke meg å ta. Og siden det var MANGE søknader til Hawaii, så sa jeg fra meg den plassen og blir dermed prioritert til Montana. Det er ikke så populært å reise dit, siden det er en liten by i en stat midt i landet. Andre vil gjerne til store byer og kjente universiteter, men der er det jo mye dyrere. :Nikke: Lurere å reise til lite sted sånn egentlig! Så nå er jeg litt i hundre her jeg sitter for jeg fikk nettopp en mail fra hun som bestemmer hvem som får plassene at det ikke skulle være noe problem å få plassen til Montana... :sjarmor:

HAHA!!! Så nærmt har jeg ikke vært utenlandsstudier før!!

Ok, men nå skla jeg spise frokost og kose meg før jeg skal til frisøren om noen timer... JIPPI!!! :hoppe:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiieha! :hoppe:

Endelig Magnhild!

Grattis med blodtrykket!

Grattis med normal urin!

Moromt å lese om Knerten, som ikke

tillater andre enn foreldres forstyrrelser :lol:

Lykke til som modell!

Forandring fryder...

Lillen

PS: Du er så streng, når det

gjelder boller og kaker og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei !

Montana høres mye mer spennende og uvanlig ut enn Hawaii, synes nå jeg.

Godt å lese at kroppens tilstand nærmer seg normalen igjen !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange solskinnsnyheter her i dag... :lol:

Koselig å lese at du er i så god form, og da er det best at du holder deg i den gode formen også..ingen stress eller noe annet tull nå.. :fy: :wink:

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...