BigSis Skrevet 26. oktober 2003 #741 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei Jeg snakket nettopp med Magnhild. Formen hennes er ikke så bra og hun må i alle fall bli til i morgen, men jordmoren hadde ymtet frempå om at hun kanskje bare måtte bli der til det hele var over... Hun er veldig sliten, og det beste hadde nok kanskje vært om hun slapp mer slit nå. Hun skal til UL senere i dag, og får vite mer under legevisitten i morgen. Hilsen Magnhilds Big Sis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. oktober 2003 #742 Del Skrevet 26. oktober 2003 Åh så spennende da *krysser fingre for at alt går bra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 26. oktober 2003 #743 Del Skrevet 26. oktober 2003 OI :o Håper alt går bra! Dette er spennende, ja. Klemmer fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2003 #744 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei Maggy! Jeg håper det går bra med deg på KK. Synes det er bedre om du bare blir der til Knerten er ute, så er du jaffal i gode hender. Lykke til kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigSis Skrevet 26. oktober 2003 #745 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har akkurat fått melding fra Magnhild igjen. Hun skal kontrolleres av en lege i morgen. Han skal sjekke hvor moden hun er, og om hun er moden nok, settes hun muligens i gang. .. :o Holder dere oppdatert... Big Sis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. oktober 2003 #746 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tenker på deg, Magnhild... :blomst_opp: Flott at storesøster oppdaterer oss... Takk skal du ha... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. oktober 2003 #747 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tenker tanker om deg hele tiden, vennen! Lykke til i morgen! Håper du får de svarene du ønsker, hva nå de er...!? Takk til Bigsis! :D XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. oktober 2003 #748 Del Skrevet 27. oktober 2003 Fikk mld fra Magnhild nå : “Da er modningspille satt. Var ikke noe særlig moden så dette kan ta tid. Er veldig spent nå. Håper det ikke tar for lang tid” .. Jippi.. Snart er Magnhild mamma, og vi får se lille Erik .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. oktober 2003 #749 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lykke til, Magnhild... :kysse: Alt du gjør for å ikke komme på treffet på onsdag altså... Tenker masse på deg, vennen... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. oktober 2003 #750 Del Skrevet 27. oktober 2003 Åååå, masse lykke til!!! i dag skal man visst bare tenke på Magnhild og lille Erik som er på vei ut!!! - hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 27. oktober 2003 #751 Del Skrevet 27. oktober 2003 Så spennende! Lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigSis Skrevet 27. oktober 2003 #752 Del Skrevet 27. oktober 2003 JEg var visst for sent ute med oppdatering denne gangen...! :D Big Sis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2003 #753 Del Skrevet 27. oktober 2003 Oi gøsj, så det hele er i gang? Lykke, lykke til! (Guri, jeg gleder meg til å få se Knerten.) Jeg skal tenke masse på deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. oktober 2003 #754 Del Skrevet 27. oktober 2003 Håper det er greit for Magnhild-mannnen at jeg kopierer inn det han nettopp sa... *bare hyggelig at dere bryr dere *hun har ikke sagt noe mer enn det som dere allerede vet *hun har fått pille og skal vel i disse tider begynne å gå *det skal hun gjøre til ca fire *da er det ny prøve hvor moden hun er *hun er på en skala fra 0-10 på 4 *når hun er p 7 blir hun satt på drypp *hun er ved godt mot og har mensenmurringer *det kan begynne i morgen eller i dag LYKKE TIL, MAGNHILD! TENKER PÅ DEG! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 27. oktober 2003 #755 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ooog press! :D Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. oktober 2003 #756 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 27. oktober 2003 #757 Del Skrevet 27. oktober 2003 Snakka så vidt litt med mannen på msn nå. Ingen har kommet ut enda....blir spennende dette. Blir liksom helt gira jeg!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 28. oktober 2003 #758 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nå venter vi på Knerten her! Skulle bare inn å sjekke dagbøkene, så havnet jeg midt i en fødsel. Wow, dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 28. oktober 2003 #759 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tenker på deg Magnhild :D Lykke til. De er nok ikke lenge til du har lille Erik i armene. Klem nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigSis Skrevet 28. oktober 2003 #760 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det drøyer nok ennå litt... :o Magnhild fikk to modningspiller i løpet av dagen i går, og en sovepille i går kveld, og klarte å sove godt gjennom massevis av maserier. Maseriene fortsetter nå, og hun har fått dagens første modningspille nå i morges. Det skjer visstnok noe, men action kan man vel ikke kalle det enda. Kommer tilbake med mer... :D Big Sis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå