Gjest Mayamor Skrevet 7. oktober 2003 #601 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så etter deg på Tv Hordaland, men så deg ikke... Var du med på innslaget...? Det var et til innslag på Tv Norge i samme programmet: Tyrollerorkesteret til korpset jeg gikk i. Morsomt å se kjente på tv... Er jeg lei jeg også dersom det skulle være noen trøst... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. oktober 2003 #602 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jupp.. Søvn søvn kom til meg også.. Men det er snart over Magnhild.. Da er det andre ting som tar nattesøvnen fra oss .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 7. oktober 2003 #603 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dagene går bedre og bedre, formen er fin, og jeg merker at bare man ikke setter seg for store mål for dagen så har jeg/vi det bra.. man rekker jammen meg ikke mye annet enn amme,hvile, gå en liten tur, ta en dusj, spise mat. og så er det på tide å legge seg igjen... vel, jeg burde vel pakke sammen og forlate denne "blekka".. jenta mi er 3 uker i dag og ting holder på å gå seg til.. det er litt vemodig og avslutte dagboken for det har vært et nesten daglig foretak i snart et år nå.. og dessuten har jeg fått så mange koselige hilsener fra folk her inne... tiden har gått sinnsykt fort.. rart å tenke på at for et år siden satt jeg å lurte fælt på om jeg hele tatt kunne FÅ barn,, og nå er hun her, rund og fin. Håper alle som ønsker seg barn får en like positiv opplevelse av det som det jeg har hatt, til tross for bekkenløsning og (fææææl) fødsel så har det vært helt Herlig... Takker for meg og ønsker dere andre lykke til videre! Sayonara. marilyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #604 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag har jeg vært på håndballkamp! Moro!!! Lenge siden sist nå!!! Tertnes vant masse og storebror var flink dommer!!! Jeg er bare en skikkelig stolt lillesøster ja!! Men jeg skal love dere at det ikke var godt å sitte på tribunen i lange tider, men det var morsomt uansett. Traff mange kjente og det var bare morsomt!! Jaja, nå skal jeg snart sove. Har gått over til å ikke sove noe i det hele tatt om dagen, da får jeg kanskje sove om natten. Utenom den vanlige tisseturen rundt kl fire... :oops: Er trøtt som en dupp nå. Så det blir sengen snart! Er litt spent om dagen. Det er fødsler på gang i novemberklubben på sm. Helt sprøtt å tenke på spør du meg... Jeg er ikke klar for å føde enda, men jeg kan gjerne vært ferdig!! Kan noen forklare meg hvordan jeg kan gjennomføre det? Å bli ferdig, men ikke føde?? Jaja... Sånn er livet folkens!!! Natta! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. oktober 2003 #605 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er leeenge siden jeg har skrevet noe her inne.. *kremt* :oops: Men jeg følger med altså! Men følte i grunnen for å si hei nå. Veldig dårlig til å skrive i andres bøker jeg.. Håper du skviser ut knerten snart! Jeg er utålmodig og vil se bilder av vidunderet! God natt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. oktober 2003 #606 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kan noen forklare meg hvordan jeg kan gjennomføre det? Å bli ferdig' date= men ikke føde?? Hvis du tenker hardt på noe annet kan det hende du ikke merker at du føder. Klem fra Klips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. oktober 2003 #607 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis du tenker hardt på noe annet kan det hende du ikke merker at du føder. Kunne ikke vært mer enig i dette forslaget... Hvorfor har ingen tenkt på det før? Klips er genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #608 Del Skrevet 9. oktober 2003 *går i tenkeboksen for å finne noe vanvittig interessant å tenke kraftig på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. oktober 2003 #609 Del Skrevet 9. oktober 2003 Takk for at du oppdaterer meg inne på SM... :kysse: Har skrevet veldig lite der inne i det siste - men er innom stort sett hver dag... Kanskje jeg kan ringe deg og si jeg er fra Norsk tipping og at du har vunnet 8 millioner... :o Det er kanskje til god hjelp til å tenke på noe annet... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #610 Del Skrevet 9. oktober 2003 Men Maya!! Tenk om jeg faktisk tror på deg da!? du har jo tross alt ukjent nr!!! Jeg hadde ikke kjent deg igjen da! Ikke etterpå en gang! Joda, jeg skal nok passe på at du ikke blir glemt på sm! Jeg er der ganske masse om dagen. Men det er jo takket være laptopen da... :blunke: Ellers så har jeg nå bakt kake!! Måtte finne på noe!!!!! Selv om jeg har auauauauaua i bekkenet etter håndballkampen i går.Har ikke sovet i hele natt omtrent fordi alle stillinger gjorde vondt. Sove ti min, våkne og ligge våken i en time for å finne en god stilling, For så å sove i ti min til! :evil: Sinna ja! Men tilbake til kaken. Dette er et forsøk på å lage sjokoladekake med fruktose i stedet for vanlig sukker. Det skal visst være bra med tanke på blodsukkeret. Deigen var i alle fall god, og nå venter jeg på å kjenne på kroppen om det ikke plager blodsukkeret mitt like masse. Jepp! Og så skal kaken fryses til julen! Deilig!!! Jess. Men vi prates folkens!!! Og om noen har noen flere tanker jeg kan tenke på så tas de i mot med takk!!! Klems Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 9. oktober 2003 #611 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei Magnhild! Så flink du er da som har bakt kake. Høres deilig ut Ellers høres ikke det godt ut det bekkenet ditt. Du må være forsiktig. Det er utrolig irriterende å ha en sånn natt. Skjønner irritasjonen din og håper du får det bedre i natt. Og om noen har noen flere tanker jeg kan tenke på så tas de i mot med takk!!! Forslag: - Hva du kan gjøre sammen med babyen. Hvor dere kan gå tur. Hvilke sanger du kan synge for ham. Hvordan det vil føles å amme? (det lurer jeg på) :o Eller noe sånt??? - Hvordan du kunne levd i dag hvis du hadde valgt annerledes tidligere (men husk å legg vekt på hvor fint du har det i dag)... Hvor, med hvem, hvilken jobb/hvilket studie osv. - Se i innredningsblader og kataloger og drøm om drømmehuset elelr drømmeleiligheten - hvordan du ville ha innredet alle rommene om du hadde hatt frie tøyler og virkelig tjukk lommebok.. - Drømme om flotte ferier 8) - Drømme om drømme brylluoet ditt (for du er ikke gift, eller?) Du kan jo drømme deg vekk i flotte brudekjoler her på kg??? - Tenke på om det er noen kurs du vil ta i fremtiden; matlaging (JA - her er det mye spennende), språk, it/grafikk, håndarbeid, idrett/sport, hage (hm?), foto (JA - passer bra med at du blir mor og vil ta mange bilder!) -Tenke på om du kan skrive brev til noen. det gjøres så altfor sjelden i dag. Det er så koselig å få - Tenke på matretter - middager og desserter - som du kan prøve deg på. Bla i kokebøker eller på nettet. Fantasere og "smake". - Lytte til musikk og tenke, tenke *drømme* Håper det hjelper litt. Klem NYDAG (13+4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #612 Del Skrevet 9. oktober 2003 -Tenke på om du kan skrive brev til noen. det gjøres så altfor sjelden i dag. Det er så koselig å få Hihi!! Jeg lurer på hvordan de brvene kunne blitt jeg. Ser for meg masse tårer, svette og krøllete papir jeg da... Men så har jeg aldri født heller da. Kanskje man ikke svetter, tårer eller knyter hender?? Jeg vet ikke! Nå lukter det i hele leiligheten!! Mannen kommer til å kjefte sånn på meg når han kommer hjem. Jeg fikk streng beskjed om å ligge i sengen i hele dagen... Men det går ikke. Det er kjedelig det!!! Håper bare kaken er like god som vanlig også. Men... Jeg skulle laget glasur også. Men da skal jeg bruke melis. Det er jo ikke sundt. HM! Problem!! Skjønner ikke hvordan jeg skal løse det. *tenke litt* Magnhild :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. oktober 2003 #613 Del Skrevet 9. oktober 2003 *tenker på deg og lurer på hvordan det går* Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. oktober 2003 #614 Del Skrevet 9. oktober 2003 Psst... Fikk sms fra Magnhild for ca to timer siden.. Da var de på vei til KK, for å sjekke at alt er bra.. (etter blødning og vondter i korsryggen) *tenker på Magnild-mor jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. oktober 2003 #615 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tenker på deg... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 9. oktober 2003 #616 Del Skrevet 9. oktober 2003 Og jeg som mente at du måtte se til å skvise ut knerten! :-? Du MÅ ikke altså! Han kan gjerne være inni der litt til! Håper at alt går bra og at du oppdaterer oss om hvordan det går etterhvert. Tenker på deg! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 9. oktober 2003 #617 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei Magnhild. Håper alt går bra med deg. Jeg tenker også på deg hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. oktober 2003 #618 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg tenker på deg jeg også, selv om det ikke er den mest originale aktiviteten idag! Håper alt er bra, både inni og uttapå! Tusen takk for sms... ... Believe it or not; nå fikk jeg akkurat sms fra deg! (akkurat mens jeg skriver takk for sms!) Og alt står bra til! Herlig! (til de som tenker; var bare tappen som blødde litt...) Nå kan alle sove godt! Tjolahopptjolahei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #619 Del Skrevet 9. oktober 2003 Åh det er så koselig at dere bryr dere sånn her inne! Jeg ringte og jeg fikk mast meg til å komme opp på sjekk. Sa det at jeg var bekymret siden det var ferskt blod osv... :o Vi har nå vært der. Det tok sin tid som vanlig. Jeg ble litt paff da jeg ble sendt på føden og ikke på obs.posten som jeg er blitt før... Jaja, det er vel sånn når vi nærmer oss. Der satt jeg i en og en halv time med sparketest. I en VOND stol. Og gjett om det gjorde vondt da. Men knerten sov og sparket og hikket litt om hverandre og hadde det veldig bra. Og blodtrykket var bra og pulsen det samme. Urinen var også helt ren. Så alt var greit av sånne utvendige ting. Så kom legen og tok sjekk invending og der var det blødning fra livmortappen. Ikke noe farlig, men mulig bare noe sprengte blodkar. Han sa ikke noe om slimproppen var gått eller hva, så det er jeg fortsatt like spent på. Men det var ingen åpning og livmorhalsen holdt fortsatt noen cm så det er ikke fare for fødsel enda. Og det gjør meg ikke så veldig masse. Selv om jeg er lei!!! Det beste er vel å vente noen uker til. Men legen var kjempegrei og svarte på alle spm jeg hadde. Og det er jo ikke få nå som det nærmer seg fødsel... :-? (hjelp) Fikk også UL av magen. Alltid like morsomt. Og i dag så lå knerten og skar grimser til oss, og geipet til oss. Morsomt å se på! Så alt så bra ut og jeg mye roligere. Så nå er det bare vonde kynnere og nedpress i ryggen. Ikke noe å klage over!!! Takk for omtanke alle sammen!!! Det varmer!! Nå skal jeg sove og jeg håper jeg får sove litt i natt... Natta alle!! Bra at både jinx og lillen passer på å oppdatere her inne!! :kysse: tusen takk begge to! Og en ekstra :kysse: til Jinx som gadd å prate med meg da jeg var litt stresset og bekymret. Da er det godt å ha noen som har vært igjennom dette før... Takk igjen!! Klem Magnhild Nå skal jeg sove!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 10. oktober 2003 #620 Del Skrevet 10. oktober 2003 God morgen, godt å høre at alt gikk bra i går. Håper du fikk en god natt søvn også (eller lå du å hørte på plaskregnet utenfor?) Ønsker deg en fin dag og HELG! :D Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå