AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Hver søndag, 24 timer uten*... Smartphone datamaskin nettbrett Andre lignende enheter Apper Sosiale medier Offline og analog. Fra lørdag 23.59 til mandag 00:01*. Tør du? Blir du med? Hvorfor eller hvorfor ikke? Vil du fortelle hva har du gjort eller gjør du på en slik søndag? Hvordan reagerer folk på det? Hva gjør det med deg å være "fri" for 24 timer? Kanskje er det vanskelig å gjøre det umiddelbart 24 timer. Du kan selvfølgelig øve og bygge det opp. Øv med oss hver søndag. Hvor lenge har du klart deg uten? Og hvordan gjør du det, hva slags aktiviteter gjør du da? Hva skjer at det blir vanskelig og at du vil bruke telefonen, datamaskinen, nettbrettet, apper eller sosiale medier? Øv seriøst, men ikke skam deg hvis det ikke går bra med en gang. Prøv det neste søndag igjen. * Det er på egen risiko. Du kan selvfølgelig alltid ta telefonen med deg og bruke den i nødsituasjoner, høyrisiko situasjoner e.l. Anonymkode: c7918...e91 1 3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Trenger du en massesuggesjon for å prøve? Anonymkode: dcb63...637 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Interessant. Holder nå på å øve på å ikke skrolle på mobilen de første 30 minuttene av dagen. Sannheten er at jeg nå skroller alt for mye. Ble sånn da jeg ble langvarig syk og tilbringer alt for mye tid liggende. Skjønner at dette er ikke bra. Er bare i tvil om hva jeg kan erstatte det med. Anonymkode: af06c...743
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Offline og analog. Fra lørdag 23.59 til mandag 00:01*. Tør du? Blir du med? Hvorfor eller hvorfor ikke? Anonymkode: c7918...e91 Hva mener du med "tør du"? Det indikerer jo at dette er noe man har lyst til å gjøre, men ikke våger. Ser ingen som helst grunn til å ikke bruke nettet på søndager. Anonymkode: 09e81...585 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva mener du med "tør du"? Det indikerer jo at dette er noe man har lyst til å gjøre, men ikke våger. Ser ingen som helst grunn til å ikke bruke nettet på søndager. Anonymkode: 09e81...585 Men klarer du å ikke bruke nettet en hel dag? Det er vel det TS lurer på. Hva skal du gjøre med alle de timene du da får til rådighet? Det å ikke kunne forsvinne inn i skrolling og så har plutselig 1 eller 3 timer forsvunnet av dagen. Personlig ville jeg ha hatt store problemer. Allikevel et interessant eksperiment. Tror jeg må teste det ut. Anonymkode: af06c...743 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men klarer du å ikke bruke nettet en hel dag? Det er vel det TS lurer på. Hva skal du gjøre med alle de timene du da får til rådighet? Det å ikke kunne forsvinne inn i skrolling og så har plutselig 1 eller 3 timer forsvunnet av dagen. Anonymkode: af06c...743 Jeg klarer det jo, det er bare ingen grunn til det. Anonymkode: 09e81...585 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Klarer meg fint med å bruke mobilen som klokke og ellers se på tv for underholdning, får gjort masse fornuftig da- så lenge jeg ikke er helt hekta på en serie og binger ivei 😊 Anonymkode: 5f3bf...305
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hver søndag, 24 timer uten*... Smartphone datamaskin nettbrett Andre lignende enheter Apper Sosiale medier Offline og analog. Fra lørdag 23.59 til mandag 00:01*. Tør du? Blir du med? Hvorfor eller hvorfor ikke? Vil du fortelle hva har du gjort eller gjør du på en slik søndag? Hvordan reagerer folk på det? Hva gjør det med deg å være "fri" for 24 timer? Kanskje er det vanskelig å gjøre det umiddelbart 24 timer. Du kan selvfølgelig øve og bygge det opp. Øv med oss hver søndag. Hvor lenge har du klart deg uten? Og hvordan gjør du det, hva slags aktiviteter gjør du da? Hva skjer at det blir vanskelig og at du vil bruke telefonen, datamaskinen, nettbrettet, apper eller sosiale medier? Øv seriøst, men ikke skam deg hvis det ikke går bra med en gang. Prøv det neste søndag igjen. * Det er på egen risiko. Du kan selvfølgelig alltid ta telefonen med deg og bruke den i nødsituasjoner, høyrisiko situasjoner e.l. Anonymkode: c7918...e91 Kunne virkelig tenkt meg å prøve 😎 jeg har tenkt på det lenge- jeg scroller alt for mye 🫣 ekstremt dårlig uvane…. - men, jeg har noen reelle utfordringer med søndager; - jeg pleier å jobbe på søndager - eller forberede meg (er lærer) - og bruker da ulike nettsider og læringsplattformer - jeg selger mye på finn - og må holde meg oppdatert på mld der - jeg pleier å ha søndag som skravle-i-tlf-med-venner dag 😅😅 men- ….. gjør du dette fast hver søndag? Gjort lenge? Anonymkode: 4c27d...8bb
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Mange jøder gjør dette hver fredag. Det er ikke noe stort. Anonymkode: 0a323...5c8
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hver søndag, 24 timer uten*... Smartphone datamaskin nettbrett Andre lignende enheter Apper Sosiale medier Offline og analog. Fra lørdag 23.59 til mandag 00:01*. Tør du? Blir du med? Hvorfor eller hvorfor ikke? Vil du fortelle hva har du gjort eller gjør du på en slik søndag? Hvordan reagerer folk på det? Hva gjør det med deg å være "fri" for 24 timer? Kanskje er det vanskelig å gjøre det umiddelbart 24 timer. Du kan selvfølgelig øve og bygge det opp. Øv med oss hver søndag. Hvor lenge har du klart deg uten? Og hvordan gjør du det, hva slags aktiviteter gjør du da? Hva skjer at det blir vanskelig og at du vil bruke telefonen, datamaskinen, nettbrettet, apper eller sosiale medier? Øv seriøst, men ikke skam deg hvis det ikke går bra med en gang. Prøv det neste søndag igjen. * Det er på egen risiko. Du kan selvfølgelig alltid ta telefonen med deg og bruke den i nødsituasjoner, høyrisiko situasjoner e.l. Anonymkode: c7918...e91 Jeg er med. Kjenner nettet føkker med min i utgangspunktet gode hjerne. Timene flyr, og husket ingen ting og lærer ingenting, og skjermtida mi gjør at jeg får for lite tid til andre og nyttigere ting. I tillegg blir jeg seriøst deppa av å lese om onde og egoistiske politikere av typen Trump, det senker livskvaliteten. Er med fra i morra, nettet er ikke verdt å kaste bort tida på. Anonymkode: ba2a9...1c9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Øv med oss hver søndag. Hvem er "oss" her? Anonymkode: cd286...cc0
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem er "oss" her? Anonymkode: cd286...cc0 Det er søndag i dag, så du får ikke svar før i morgen Anonymkode: 09e81...585 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Nei jeg skal se kampen i dag så fet er uaktuelt. Jobb med deadline i morgen har jeg og. Handler ikke om å "tørre" i det hele tatt, men at det er umulig å leve offline i 2026. Anonymkode: fbe40...973
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Jeg pleier begrense mobil og sosiale medier (har kun snap, messenger og instagram), men hadde ikke droppet datamaskinen. Jeg liker game, og det er gjerne i helgen at det er mulig spille 2-3 timer. Anonymkode: 64ea8...826
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Kan jeg se på tv når det går via internett? Strømmetjenester på tv-en? apper på tv-en? Anonymkode: 81a54...658
Vaermina Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Nei, I dag vil jeg kose meg med baconchips og Internett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå