AprilLudgate Skrevet lørdag kl. 08:30 #21 Skrevet lørdag kl. 08:30 Nei. Han sa ingenting om hans del i gjennomføringen. »Jeg skal sørge for at du drukner» hadde vært en trussel. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:35 #22 Skrevet lørdag kl. 08:35 Nei bare en bortskjemt drittunge som plutselig måtte dele. Anonymkode: 255f0...792
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:36 #23 Skrevet lørdag kl. 08:36 AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 21.17): det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 Er du sikker på det? Anonymkode: 255f0...792
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 08:38 #24 Skrevet lørdag kl. 08:38 AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 21.17): det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 Han ønsker deg ikke noe godt ihvertfall..
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:41 #25 Skrevet lørdag kl. 08:41 Ikke trussel. Samme som om han skulle sagt: drit og dra... Anonymkode: 197a8...d29 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:43 #26 Skrevet lørdag kl. 08:43 Veldig dårlig setningsoppbygning. Er vel det jeg reagerer mest på her. Det er ingen trussel, snarere en oppfordring. Anonymkode: 72b53...85c 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:49 #27 Skrevet lørdag kl. 08:49 Forventet han mer enn halvparten uten å ha noen som helst argumenter for hvorfor han fortjener mer? Har han misforstått noe gammelt av og trodd at sønn arver mest? Er han eldst og trodd at det er odel eller noe? Sinnsykt sprøtt å ikke forvente 50%! Anonymkode: a4c63...bb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå