AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:17 #1 Skrevet torsdag kl. 19:17 det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:17 #2 Skrevet torsdag kl. 19:17 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 Før han slo igjen ytterdøra* Anonymkode: 1d3e9...108
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:21 #3 Skrevet torsdag kl. 19:21 Hvis han hadde fortsatt setningen med noe slik som "ellers hiver jeg deg utti", hadde det vært en trussel. Men i dette er ikke det👍 Anonymkode: 4e3f9...098 3 7
Mezzosoprena Skrevet torsdag kl. 19:24 #4 Skrevet torsdag kl. 19:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 Nei, dette er ikke en trussel. 8 3
Jordfeilbryter Skrevet torsdag kl. 19:24 #5 Skrevet torsdag kl. 19:24 Disse jævla arvesakene ender alltid opp med noe sånt drit. Dersom det ikke er noe veldig spesifikt han føler sentimental verdi for kan du nok heller se på det som en reaksjon i øyeblikket. Og noe som går over. Veldig vanlig. Og er langt ifra en trussel tror jeg. Bare sinne. Det der er standard i arvesaker. Virker nesten som en uskreven regel. 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:25 #6 Skrevet torsdag kl. 19:25 Absolutt ikke en trussel. Han truer ikke med å gjøre deg noe straffbart, akkurat. Selvfølgelig langt over streken, altså, men på ingen måte noen trussel. Anonymkode: 5fe6e...802 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:29 #7 Skrevet torsdag kl. 19:29 Ja regnet egentlig med at det ikke var noe trussel når det er noe han oppfordrer meg til å gjøre selv. huff så sliten hele greia.. penger er virkelig roten til så mye vondt 😓 Anonymkode: 1d3e9...108 1
Jordfeilbryter Skrevet torsdag kl. 19:33 #8 Skrevet torsdag kl. 19:33 Just now, AnonymBruker said: Ja regnet egentlig med at det ikke var noe trussel når det er noe han oppfordrer meg til å gjøre selv. huff så sliten hele greia.. penger er virkelig roten til så mye vondt 😓 Anonymkode: 1d3e9...108 Legg til følelsen av tap av noen man evt er glad i, så har du oppskriften til sånne opplevelser. Men dersom dere har et bra søskenforhold ellers, går det seg til igjen. 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:58 #9 Skrevet fredag kl. 20:58 AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 21.17): det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 Nei det er da ingen trussel! Anonymkode: 3f847...696 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:04 #10 Skrevet fredag kl. 21:04 Det er ingen trussel, det er mer en oppfordring på linje med «drit og dra!» og «ryk og reis!». Anonymkode: b5887...6e2 4 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:39 #11 Skrevet lørdag kl. 07:39 Han ba deg basicly om å dra til helvete. Dette er ikke en tryssel. Hvordan i himmelens navn er det mulig å lure på om det var en trussel? Skjerp deg! (Ikke tolk det som en trussel) Anonymkode: 2349e...610 7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:41 #12 Skrevet lørdag kl. 07:41 Selvsagt er ikke det en trussel. Anonymkode: c1d25...58d 1
BBB12345 Skrevet lørdag kl. 07:45 #14 Skrevet lørdag kl. 07:45 AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 21.17): det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 En oppfordring dette her 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:50 #15 Skrevet lørdag kl. 07:50 AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 21.17): det har fullstendig rablet for min bror, i en stygg arvesak hvor han ikke har fått det som han ville( det ble delt 100 % likt mellom oss) men han ville ha mer uten noe spesielt grunnlag hvorfor.. han sa ropte i fullt alvor til meg « Siri, hopp på elva synes jeg du skal gjøre!!» får han slo igjen ytterdøra.. vi har alltid hatt et godt søskenforhold men siste tiden har det fullstendig rablet for han.. Anonymkode: 1d3e9...108 Nei ingen trussel, bare skikkelig dårlig oppførsel. Anonymkode: ff674...985
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:53 #16 Skrevet lørdag kl. 07:53 Passende svar er: mener du jeg skal hoppe på elva? Da jeg ikke er Jesus er på elva noe som ikke er mulig. Du mener kanskje at jeg skal hoppe i elva. Men da må du si det! Jeg ønsker deg dessuten dit pepperen gror! Anonymkode: 70fe8...a9e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:55 #17 Skrevet lørdag kl. 07:55 *klem* Skjønner det må være sjokkerende og voldsomt å bli snakket slik til, om dere pleide å ha en god relasjon. Det finnes f.eks forskning på at når menn og kvinner har like mye skjermtid i en film, eller like mye taletid i en TV-debatt, så opplever menn (generelt) det som om kvinner dominerer og har fått mest plass/tid. Overført til familieforhold- En del menn er så vant til å få seg og sine behov sentrert i familien, at når de i et arveoppgjør blir tvunget til likebehandling, ja, så føler de at de får minst - når de ikke lengre får mer enn sin del. Anonymkode: a7e9d...679 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:57 #18 Skrevet lørdag kl. 07:57 Det interessante er jo hva du sa før han sa det? Litt for enkelt å brette og for å få kvasi-støtte på KG i stedet for å ta litt ansvar selv? Anonymkode: 0d522...282 1
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 08:04 #19 Skrevet lørdag kl. 08:04 Dette er ikke en trussel etter min mening, men et ønske.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:11 #20 Skrevet lørdag kl. 08:11 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det interessante er jo hva du sa før han sa det? Litt for enkelt å brette og for å få kvasi-støtte på KG i stedet for å ta litt ansvar selv? Anonymkode: 0d522...282 Inntrykket fra hovedinnlegget er at ts sa nei til å gi broren mer penger fra arven de har delt likt Anonymkode: 7c633...ca5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå