Gå til innhold

Når en kjendig gjør deg til narkoman -


Gjest Kane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå blir man ikke særlig narkoman av èn sprøyte, men det gjør ikke fyren mindre psyk, da.

Overskriften i faksimilen fra den engelske avisen sa det meste: 'You sick idiot' :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir man ikke særlig narkoman av èn sprøyte, men det gjør ikke fyren mindre psyk, da.

"Heroin er det desidert skumleste stoffet fordi rusen det gir er så fantastisk at førstegangsbrukere med stor sannsynlighet er hektet for resten av livet"

ellers kan du jo søke på rusinnformasjon eller Heroin å se hva som står skrevet om stoffet og dets virkning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det står overalt at vi kan se de grusomme bildene HER. Så hvor er her? Jeg ser bare en apekatt i dress som hopper på gjerder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg så bildene i går, fulgte en link fra Dagbladets nettsider tror jeg det var. Hun lå på gulvet og han Pete satte en sprøyte på henne.

Nå vet vel ikke VI bakgrunnen for dette, kan jo hende hun hadde tatt noe annet først, og så bedt om mer, og at hun var litt slått ut av den første dosen f.eks.

E jo mange narkomane som hjelper hverandre med å sette sprøyter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet vel ikke VI bakgrunnen for dette, kan jo hende hun hadde tatt noe annet først, og så bedt om mer, og at hun var litt slått ut av den første dosen f.eks.

E jo mange narkomane som hjelper hverandre med å sette sprøyter

Jeg tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir man ikke særlig narkoman av èn sprøyte, men det gjør ikke fyren mindre psyk, da.

Overskriften i faksimilen fra den engelske avisen sa det meste: 'You sick idiot'  :forvirret:

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må ikke være så kjappe til å dømme og gneldre ut ifra en liten greie de leser/hører.

Nå vet vel ikke VI bakgrunnen for dette, kan jo hende hun hadde tatt noe annet først, og så bedt om mer, og at hun var litt slått ut av den første dosen f.eks.

E jo mange narkomane som hjelper hverandre med å sette sprøyter

Dette er det mest fornuftige jeg har lest her på lang tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Georgette Nanty

Kate Moss var en vakker kvinne det sto mye respekt av før. Nå har hun latt seg forfalle helt. En skulle tro hun var småbarnsmor!

Georgette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Kate Moss var en vakker kvinne det sto mye respekt av før. Nå har hun latt seg forfalle helt. En skulle tro hun var småbarnsmor!

Georgette

Hun ER småbarnsmor i tillegg til å være dophue ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Georgette Nanty

Tenkte jeg det ikke. Snart kommer hun vel i sin grilldress med det lurvete bladet Cosmopolitian. Enkelte kvinner har bare ikke respekt for seg selv etter de har trøkket ut en unge.

Georgette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Kate Moss var en vakker kvinne det sto mye respekt av før. Nå har hun latt seg forfalle helt. En skulle tro hun var småbarnsmor!

Georgette

*får mistanker her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir man ikke særlig narkoman av èn sprøyte, men det gjør ikke fyren mindre psyk, da.

Overskriften i faksimilen fra den engelske avisen sa det meste: 'You sick idiot'  :forvirret:

Jo det blir man,da vet du meget lite om dette.

jeg har 2 søskenbarn som har sliti i mange år pg dette og en bror jeg har mistet.

Rusen etetr første gangs bruk er visstnok så himmelsk og deilig at de bruker resten av livet på å forsøke å oppnå hvordan det var den aller første gangen.

jeg har hatt dette nært innpå meg i åresvis og erfart så dette vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...