Sunbird Skrevet 4. august 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 4. august 2006 Så var det jammen meg fredagskveld igjen, mon tro hvor det har blitt av denne uka? I dag har vi vært på bytur, så nå har jeg fått hentet kjolen min. Og alle flekkene er borte, ble så fin atte Fikk også unna gjort en del andre små ting mens vil først var i byen. Og en tur innom ikea ble det også, og der fikk vi med oss masse ut i fra, men ikke det vi skulle ha da.... Hadde en plan om at vi skulle kjøpe bokhyller m.m til dataommet her, men det vi hadde sett oss ut var ikke helt som vi hadde tenkt. Så det får vi ta ved en annen anlednig. Men det ble nytt tv bord(skap) på oss da, fant ett vi begge likte og som var satt ned i fra 2250kr til 475kr. Så da måtte vi bare slå til. Speil til gangen, stol til rommet til gutten og mye annet småtteri havnet også i vogna vår. Det slår aldri feil, når jeg er på ikea så kommer jeg ut med masse som jeg helt skkert hadde klart meg uten. Men det er jo litt morro også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. august 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 4. august 2006 Nå skal jeg snart gå å finne sengen, må prøve å komme meg i seng i rett tid i dag, for det har blitt mange sene kvelder nå i det siste. Har vært så varmt og det har vært helt umulig å få sove. Men nå i kveld er det litt kjøligere, selv om det ikke akkurat er kaldt. Tåken kom nemelig sigende i kveldingen her og nå har det begynnt å blåse også. Og i morgen er det meldt like fint vær også I morgen er det jo bryllup på oss, så da er det ekstra hyggelig at været blir bra. Nå er jeg akkurat ferdig med kaken som jeg har lovt å bake. Ser ut til at den ble bra, har pyntet med jorbær, formet som ett hjerte Men nå var det på tide å legge seg, blir vel sen kveld i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 6. august 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 6. august 2006 Da var vi ferdige med årets ferie. Kun timer igjen nå så er det tilbake på jobb. Blir jo litt godt å begynne på igjen også, selv om det hadde vært godt med en uke eller to til. Jeg gleder meg til å treffe gode kollegaer igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 8. august 2006 #164 Del Skrevet 8. august 2006 Håper du har fine dager på jobb. Det er faktisk godt å komme igang med hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. august 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 8. august 2006 Hadde en grei kveld på jobb i går, godt å komme igang med hverdagen igjen. Selv om vi fortsatt er litt i ferie modus her ennå, sambo har fortsatt fri, så da er det godt å begynne å jobbe kveld. Får en myk overgang i fra ferie, slipper å stå opp så tidlig om morgenen med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. august 2006 Forfatter #166 Del Skrevet 8. august 2006 I helgen var vi i bryllup og det var veldig koselig. Jeg blir bestandig så rørt ved slike annledninger, jeg liker virkelig å gå i bryllup. Vi har nå snakket om å gifte oss i flere år vi,men det har nå ikke blitt ennå. Men nå virker det som om det kanskje kan skje til neste år. Vi har ikke hatt økonomi som det har vært mulig å få til noe bryllup med, men nå som jeg har begynnt å jobbe 100% så ser vi en mulighet. Så vi skal bruke litt tid framover på å bestemme oss for en dato og hvordan vi vil ha det, så er det bare å begynne å planlegge. Vi kommer begge i fra store familier, så da blir det fort mange gjester. Men vi ønsker jo også å ha flest med oss på en sånn dag, så vi får se hva vi kommer fram til etterhvert her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 11. august 2006 Uff å uff som dagene går. Jeg synes ikke jeg rekker noen ting for tiden. For det første så er det så varmt at jeg ikke gidder å gjøre så veldig mye. Og husarbeidet har virkelig ikke blitt prioritert den siste tiden. Har tatt litt i dag og det var jammen meg på tide, fortsatt gjenstår det masse, men det finner jeg vel igjen senere for det er vel ingen som stikker av med det Har jo begynnt på jobb igjen denne uka med kveldsjobbing. Går forsåvist greit det,men jeg føler litt på at jeg går glipp av ting som skjer på ettermiddag og kveldstid. Ser ungene så kort tid i løpet av dagen også, men det er vel bare sånn det er når jeg jobber skift. Det går vel likere etterhvert når jeg blir vant med det. Skulle vel ha prøvd å oppdatere her inne, men det er blitt lite med KG tid denne uken også. Blir vel litt annerledes neste uke når jeg har fri på kvelden. Så da få jeg prøve å komme innom her med noen oppdateringer. Nå skal jeg snart finne sengen etter en lang dag i solen og med besøk av svigers, svoger med fam og onkel av sambo. Moro med besøk, men man blir litt sliten også. Og i morgen skal vi ha en aldri så liten grillfest her, så da må jeg vel bruke litt av morgen dagen på å ordne opp her også. Så nå er det natten her. God helg til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. august 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 13. august 2006 Litt redusert form i dag. Det ble nemelig en bra grillfest i går kveld. Og det merkes i dag. Tror jeg begynner å bli for gammel til å feste flere helger på rad, det tar virkelig på kroppen. Blir lenge til neste gang nå iallefall. Skal bli godt å legge seg nå snart, tror jeg trenger timene før jeg skal på jobb kl 7 i morgen tidlig. Får prøve å komme sterkere tilbake i morgen kveld. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. august 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 15. august 2006 Ble ikke noen oppdatering i går kveld, var visst noen som hadde gravd av en kabel, så vi har vært uten bredbånd helt til nå i kveld. Litt rar følelse i går kveld må jeg si, satt hjemme og hadde både tid og lyst til å oppdatere meg her på kg. Men den gang ei, det ble det ikke noe av. Tror jeg beynner å bli litt avhengig av denne pc`n visste jo ikke hva jeg skulle ta meg til... I dag er jeg litt mer sliten, kjenner at det tar på å jobbe 100% i tillegg til hus og hjem. Alt av overskudd er liksom borte. Lurer litt på om jeg kanskje trenger noe slags kosttilskudd for å få i gang kroppen. Får se om jeg får tid til å ta turen innom sentrumen her til helgen, så kanskje det ordner seg etterhvert. Det er nok ikke bare jeg som er sliten heller. Ser at det tar på lille frøkena her å gå hver dag i barnehagen også. Hun har sovet en liten dupp hverdag i det siste, men det kan kanskje ha litt med varmen å gjøre også. For sånn var hun i ferien også når det var varmt i været. Og varmt er det jo ennå her. Det er ikke så mye sol, men temperaturen er fortsatt høy. Og i dag så jeg at de trodde det ville vare ut august også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. august 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 15. august 2006 Nå er det snart tid for Greys Anatomi, jeg har bare fått helt dilla på den serien. Så nå skal jeg kose meg på sofaen med den fram til jeg finner sengen. Sees vel her i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 16. august 2006 #171 Del Skrevet 16. august 2006 Nå er det snart tid for Greys Anatomi, jeg har bare fått helt dilla på den serien. Så nå skal jeg kose meg på sofaen med den fram til jeg finner sengen. Sees vel her i morgen tenker jeg. ← Tirsdagskvelden er jammen god nå. Koser megmed den serien selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 16. august 2006 #172 Del Skrevet 16. august 2006 Innom med en rask ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. august 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 16. august 2006 Takk for klemmen Eleni, koselig å se deg tilbake her etter en god og lang ferie. Er innom å tar en pause fra fin været her, og leste akkurat at sommeren i år ser ut til å bli en veldig bra sommer. Kommer visst helt i toppen blandt sommerne de siste 60år, og det tror jeg så gjerne på. Får ta turen innom senere i kveld når temperaturen har sunket litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. august 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 17. august 2006 Her er været fortsatt strålende, ingen ting på den fronten som tyder på at høsten nærmer seg nei. Vi har nå hatt en å annen regnbygge innom både i går og i dag, men det gjør jo ingen ting når sola kommer fram igjen og temperaturen fortsatt er behagelig Har utført litt av mine forsømte husmor plikter nå i ettermiddag, så nå kunne jeg sette meg ned med god savittighet. Nå er det meste unna gjort,bare litt små puss som står igjen og det får vi ta i morgen eller lørdag. For vi skal nemelig feire bursdag til guttungen på søndag. Har ikke dag før på onsdag,men pga det praktiske så blir feiringen lagt til helgen. Jeg har kveldsarbeid neste uke og en del av familien bor andre plasser enn oss, så da blir det fort litt tungvint å ta turen hit bare for en ettermiddag. Gutten blir vel like fornøyd han uansett hvilken dag bursdagen feires på så lenge det blir feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. august 2006 Forfatter #175 Del Skrevet 18. august 2006 Endelig helg, det har jammen meg vært en lang uke dette her. I dag var det så vidt hjemmom etter jobb før det bars avgårde på fotball cup med guttungen. Veldig moro, men utrolig godt å komme hjem igjen. De er nå veldig søte og da, er jo så små at det er ikke bestandig at fotballen kommer i fokus. De er jo mer opptatt av å snakke sammen og tulle litt, samt se på oss foreldre som står på side linja og roper... Nå skal jeg slappe av en liten stund i sofaen før jeg finner senga. Har nok å henge fingrene i i morgen. Da blir det baking og vasking, samt prøve å nyte litt sol i mellom slagene. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. august 2006 Forfatter #176 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) * edit* dobbel postering Endret 18. august 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. august 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 20. august 2006 Så går denne helgen også mot slutten, og den har jammen meg gått fort. Går dagen ble brukt til rydding og vasking, samt litt kakebaking. I tilllegg ble det en stor opprydnig i garasjen. Vi har nemelig fyllt den med rot og rask det siste halve året. Var på tide å få ryddet opp der nå ja, blir vel snart tid for å ha bilen der igjen. I dag har vi feiret guttungens bursdag. Har stor familie så hele dagen har gått med til bursdag. Men det har gått veldig fint, for været har vært så bra at vi har sittet ute i hele dag. Virkelig hærlig når været er så bra. Vi voksne har bare sittet og nytt solen mens barna har leika og kosa seg. Bassenget har vært i flittig bruk i hele dag. Så nå er det virkelig godt å sette seg ned å slappe av litt. Blir sliten av sånne dager selv om det er veldig koselig også. Og i morgen er det skolestart igjen for guttungen. Så da er hverdagen virkelig i gang her. Men det går vel bra det. Gutten gleder seg til å begynne på skolen han, gleder seg vel også til å treffe igjen kompisene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. august 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 23. august 2006 Her går dagene unna i rekord fart. Har liksom ikke rukket noe ennå denne uken, og så er det allerede onsdag. Kun i kveld og i morgen igjen på jobb til meg nå så er det jammen meg helg igjen. Skal tiden fortsette å fly sånn utover høsten så blir det vel fort jul tenker jeg. Bra at jeg så smått har begynnt å tenke på julegaver da. I dag er guttungen 8 år. Utrolig hvor fort tiden går, synes ikke det er lenge siden han var baby, og jeg var ung og nervøs mamma. Mens jeg nå begynner å bli litt mere voksen. Er riktig gammel i følge guttungen Men nå har jeg ikke tid til å sitte her, er mye så må tas unna hjemme når jeg jobber kveld også. Merkelig det der, husarbeidet forsvinner ikke selv om jeg er borte. Det venter på meg ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 23. august 2006 #179 Del Skrevet 23. august 2006 Det er ikke uvanlig å være litt trøtt når man akkurat har begynt i ny jobb. Det er slitsomt med masse nye arbeidsoppgaver og mange nye folk å forholde seg til. Da jeg begynte i den nåværende jobben min sovnet jeg gjerne i stolen foran nyhetene. Ja, de klokka 21, ja! Det tok ikke mange måneder før det gikk over, men akkurat i starten var det grusomt. Endelig snart helg. Etter i dag er vi nærmere neste helg enn denne. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. august 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 24. august 2006 da har vi endelig fått bestemt oss for dato. Vi gifter oss 18 august 2007 Vi hadde egentlig to andre datoer som vi i utgangspunktet hadde tenkt, men så var selvfølgelig begge de opptatt da. Typisk det da, og jeg som ikke trodde det var noe problem å få den datoen vi ville her da. Bor ikke på så veldig stor plass, men der tok jeg feil gitt... Egentlig så har det ikke så veldig mye å si heller, det er jo bare en dato, og 18.08 er jo en fin dato det Men nå har jeg ikke tid tilå skrive mer, må sette på en maskin med klær og litt annet småtteri som må gjøres her også før jeg begynner på jobb kl3. Men nå er det siste kvelden denne uke nfør det er helg til meg. Skal bli godt, får prøve å skrive litt her da. Tuddelu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå