Sunbird Skrevet 16. august 2007 Forfatter #1001 Del Skrevet 16. august 2007 å så passerte jeg innlegg nr 1000 i dagboka mi å litt feiring må vi ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. august 2007 #1002 Del Skrevet 19. august 2007 Grattis meg jobb. Så gøy at de ringer. Feirer litt 1000 innlegg - Håper du hadde en helt utrolig fantastisk dag i går. Gleder meg til å lese referat - og kanskje et lite bilde på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. august 2007 #1003 Del Skrevet 23. august 2007 Hvordan gikk det med den store dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. august 2007 Forfatter #1004 Del Skrevet 23. august 2007 Den store dagen gikk kjempe bra. Skal komme med referat en dag senere, orker ikke akkurat nå. Jeg er blitt forkjølet og har feber. Og i dag er guttungen 9år,enda bra vi ikke skal feire før til helgen. Men det passer dålig å bli syk nå, det er så mye som skjer for tiden med skolestart, bhg start, jobb igjen, treninger til ungene osv. Og ikke minst å prøve å rydde opp etter bryllupet. Ja,ja, det blir vel en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. august 2007 #1005 Del Skrevet 23. august 2007 God bedring! <- for anledningen en kopp te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1006 Del Skrevet 24. august 2007 Så var det vel på tide med et aldri så lite referat i fra den store dagen vår. Helt enkelt så kan jeg vel oppsummere det slik at dagen var helt PERFEKT. Det ble litt mye styr de siste dagene før bryllupet, ikke så mye stress egentlig. For vi hadde god tid og mye hjelp. Men noen sene kvelder ble det nok. I tillegg så var været helt elendig, det regnet i både bøtter og spann. Så jeg kan ikke si annet enn at jeg tenkte litt på hvordan det skulle bli hvis været ble så elendig. Men det hadde jeg ikke behøvd å tenke på, for været ble bare bedre og bedre utover dagen. Og da vi kom ut i fra kirka så kom også solen fram. Fikk perfekt vær til fotograferingen(altså ikke for mye sol..) og da vi var ferdig med fotograferingen så kom det noen få regn dråper. Så da fikk jeg de "nødvendige" dråpene i sløret. Jeg var tidlig oppe på bryllupsdagen, skulle jo til frisøren kl 08.30. Men hadde forbausende nok sovet godt om natten. Var veldig rolig og lite nervøs de timene jeg satt hos frisøren. Koste meg der,med god oppvarting både fra frisøren og med vin fra forlover da hun kom. Eneste jeg glemte var å gå på do før jeg dro fra frisøren, så under vielsen måtte jeg noe veldig på do. (hadde jo drukket noen glass vin) Vielsen var kjempe fin. Barna var så flinke, solisten var topp og presten holdt en fin tale til oss. Masse folk var det også. Ble ikke så mye fotografering på kirketrappa bruden klarte ikke stå der så lenge, var voldsomt tissetrengt, så jeg måtte bare løpe på do. Til stor latter fra gjestene våre Vi var litt forsinket til middag,men vi hadde beregnet god tid, så ikke noe problem. Maten var nydelig. Jeg var voldsomt sulten, hadde ikke spist noe annet enn en banan og noen druer på hele dagen,så da smakte det vel ekstra godt. Ble ett par sanger og noen taler som vi ikke visste noe om, så de ble vi kjempe glade for. Var ferdige med middagen 20min før kaffe gjestene skulle komme, så det var vel nesten perfekt timing. Fikk masse fine gaver og masse gavekort. Har ikke helt fått oversikten over alt ennå,men det blir vel. Er hvertfall veldig fornøyd med alt vi har fått. Festen ble også vellykket.Bandet spilte god og variert musikk,så gjestene koste seg og danset masse. Vi var blandt de siste som dro hjem da kl var litt over 4. Da var jeg sliten og godt fornøyd med dagen. Litt småbrisen var jeg nok også. Morgenen etter da jeg så ut vinduet, trodde jeg først at det hadde kommet snø i løpet av natta. Men nei da, var bare noen som hadde surret ett par runder med rundballplast rundt hele huset vårt. Litt av ett syn kan man si. Vi hadde ikke hørt noe til det engang,men min bror som lå over til oss hadde våknet av bråket. Han kikket så vidt ut av vinduet og da så han to karer i kjeledress og med finlandshette på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2007 #1007 Del Skrevet 24. august 2007 Høres ut som en perfekt dag. Digget avslutningen med "snø" og finnlandshetter da... Og tissetrengt brud.... Bra du ikke måtte stikke når dere sto ved alteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. august 2007 #1008 Del Skrevet 24. august 2007 HERLIG!!! Høres ut som en suuuper dag å minnes for resten av livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1009 Del Skrevet 24. august 2007 Ja, det var nok en super dag. Har begynnt å få en del bilder i fra gjestene også nå, og der er det en del blinkskudd, hvertfall i fra selve festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1010 Del Skrevet 24. august 2007 Da skal jeg finne sengen. Har litt underskudd på søvn ennå, og i morgen er det bursdagsfeiring her i gården. Så da trenger jeg noen timer i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 25. august 2007 Forfatter #1011 Del Skrevet 25. august 2007 Er visst tom for energi i dag har masse rydding som gjenstår før vi kan ta i mot gjestene våre. I tillegg tenkte jeg jo å bake en sjokoladekake. Må vel ta meg selv i nakken og komme igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 25. august 2007 Forfatter #1012 Del Skrevet 25. august 2007 Da er sjokoladekaka bakt,men det gjenstår å få på glasur. Har vært litt effektiv i ett par timer nå,men er ikke helt i mål ennå. Bør vel strengtatt støvsuge gulvene her,men gidder ikke, ihvertfall ikke med engang. Har hatt god hjelp av mannen, men nå så forsvant han plutselig. Regner med han fant en pc, så da gjorde jammen meg jeg også det Barna ser Mormor og de 8 ungene på tv2. Lurer på om jeg skal se litt sammen med dem før jeg setter inn det siste støtet her. Det er jo bare kjent folk som kommer uansett, så da trenger vel ikke alt være helt striglet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. august 2007 Forfatter #1013 Del Skrevet 26. august 2007 Det ble da orden i huset til gjestene kom, og de fikk tilogmed både mat og kaker. Må bare ærlig innrømme at det er utrolig godt når gjestene har dratt. Man blir sliten av bursdagsfeiringer. Og til neste helg er det på n igjen. Har lovt begge barna at de skal få feire med vennene sine, så da er det vel ingen vei utenom. I dag skal vi en tur til byen. Min ene lillebror har bursdag i dag, det blir visst ikke noe feiring da han er bortreist. Men vi ska ta turen allikevel, skal begynne å tømme leilligheten etter min mormor. Og da har vi jo noe å holde på med en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. august 2007 Forfatter #1014 Del Skrevet 29. august 2007 Her suser dagene avgårde. Nå er det snart helg igjen, og jeg har nesten ikke vært hjemme så langt denne uken. I morgen ser det rolig ut, så da får jeg vel prøve å få tatt igjen litt av alt husarbeidet som er forsømt den siste tiden. Kjenner på kroppen av det er noe helt annet å jobbe 100% med bare dag jobbing ja. Sist jobbet jeg jo skift,med kveldsarbeid annenhver uke. Så da hadde jeg jo noen formiddager hvor jeg kunne få unna div husarbeid samt andre ærend. Nå må alt slikt planlegges mye bedre og tas på ettermiddag/kveldstid. Men detter går vel bedre når vi har fått inn en rutine på dette. I går fikk jeg forresten vite at jeg har fått fast annsettelse. Ikke noen ny kontrakt nå altså,men fast jobb Men nå er det sengetid :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. august 2007 #1015 Del Skrevet 29. august 2007 Grattis med fast jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. august 2007 #1016 Del Skrevet 29. august 2007 Så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. august 2007 Forfatter #1017 Del Skrevet 30. august 2007 Grattis med fast jobb. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. august 2007 Forfatter #1018 Del Skrevet 30. august 2007 Så fint! Ja, ikke sant, er veldig fornøyd. Er så mange ting som liksom "faller" på plass nå som vi vet at vi har to innteker framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. august 2007 Forfatter #1019 Del Skrevet 30. august 2007 vi skal til Praha er ikke før i mars altså,men jeg gleder meg allerede jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 30. august 2007 #1020 Del Skrevet 30. august 2007 Gratulerer med fast jobb!! :hoppe: Er det ikke herlig!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå