Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, her skjer det ting, nesten så jeg ikke kan gå allikevel nå.

:hoppe: litt for 1600 innlegg og 50 sider :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det fest stemning gitt. Ikke helt i fest humør ennå, er rimelig trøtt :Gjesp: håper jeg våkner snart. Barna ser barnetv,men jeg bør vel strengt tatt finne fram litt klær til dem og lage litt mat. Får vel bare komme igang, så våkner jeg sikkert. Forresten så våknet vi til :regn: i dag, rart når vi har hatt :sol: og nesten 30grader de siste dagene. Må finne oss litt mer klær også :sjenert:

Endret av Sunbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er barna påkledd, frokosten er spist og jeg har til og med vasket litt kopper og ryddet på kjøkkenet. Så da dra vi. Skal på prøvetime. *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er barna påkledd, frokosten er spist og jeg har til og med vasket litt kopper og ryddet på kjøkkenet. Så da dra vi. Skal på prøvetime. *gleder meg*

Kos deg med prøvetime :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosa meg masse på prøvetime ja. Er svært så fornøyd, og tror det kommer til å bli kjempe bra på den store dagen.

Ellers er det ikke blitt gjort så veldig mye i dag da, tok jo noen timer til frisøren :sjenert: Men jeg har omsider fått satt noen av de stakkars plantene jeg hadde her ute i jorda, og begynnt å luke litt ugress. Det er vel snart mer av det enn blomster nå, virker i allefall sånn. Ja,også har jeg fått samlet sammen det meste av rasket vi skal brenne. Har vært lagret litt her og litt der. Skal få brennt det i morgen. Blir godt å få det unna veien.

Ellers driver jeg og små rydder litt i dag også,men blir aldri ferdig med noe, flytter visst bare rundt på rotet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt, selv om det egentlig ikke vises så veldig mye... har hengt opp bilder og gjort klart gjesterommet, hengt opp lamper i kjellerstua og noen bilder i kjellergangen. Dette er ting jeg skulle ha gjort lenge,men som av en eller annen grunn ikke er blitt gjort. Så nå er jeg litt stolt av meg selv.

Tenker å være effektiv i morgen. Så da er det vel best å lage en liste over mine planer.

*kjøre jentungen i bhg

*male gyngestol

*kjøre rask

*male litt mer, kanskje ei dør eller to

*vaske badet

*hente jentungen

*bursdag til svigerfar

Skal jeg få gjort noe av dette så bør jeg vel gå å legge meg nå. Kjenner at jeg er klar og sliten, blir nok ikke noe kg rangel på meg i kveld/natt nei :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet godt igang med dagens gjøremål, selv om det ikke akkurat ble helt som jeg hadde tenkt i går. Så langt har jeg kjørt jentungen i bhg, lagt sammen klær, satt på ei maskin med klær, støvsuget og ryddet soverommet, tatt noen tlf. Fortsetter jeg slik så blir nok dette en bra dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert over meg selv i dag, for nå er jeg virkelig effektiv. Har fått malt gyngestolen som har vært klar for maling i flere uker. I tillegg er jeg begynnt på den ene av de to dørene jeg skal male. Har også hengt opp ei maskin med klær og satt på ei ny. Så dette lover bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert over meg selv i dag, for nå er jeg virkelig effektiv. Har fått malt gyngestolen som har vært klar for maling i flere uker. I tillegg er jeg begynnt på den ene av de to dørene jeg skal male. Har også hengt opp ei maskin med klær og satt på ei ny. Så dette lover bra :)

Skikkelig effektiv i dag du jo. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så ofte det skjer heller,så bør vel bare fortsette så lenge gnisten er der :sjenert:

Nå har jeg malt et strøk på dørene, så nå er alle dører her i huset hvite. Må kjøpe mer maling for å få tatt et strøk til,men det gjør jeg når jeg henter jentungen i bhg. Må uansett vente til i morgen eller kanskje søndag før jeg tar et strøk til. Fint blir det i allefall. Dørene var nemelig grønne før... har irritert meg over de dørene i de fem årene vi har bodd her, allikevel så har jeg ikke klart å male de før nå :sjenert:

Nå er det på tide med litt mat før jeg forsetter med ryddingen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn da begynner jeg å ha fått unna en del. Begge barnas rom er ryddet og støvsuget. Så er det bare å prøve å holde det sånn en stund fremover. Får ta å vaske en dag etter helgen tenker jeg. Har igjen og støvsuge på stua, samt å få bort rotet derifra, vaske badet og rydde i kjelleren. Klarer jeg å få gjort dette i løpet av kvelden eller i morgen formiddag, så blir det ikke fullt så mye som må gjøres neste uke.

Skal ta å støvsuge stua nå, før jeg tar en kjapp dursj. Skal på bursdag til svigerfar om en times tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar på å ha slike dager som i dag. Jeg er helt gåen nå. Skal straks tusle i seng. Litt småtteri som må gjøres i morgen før besøket kommer. Desuten er det utdrikkingslag til mannen. Vet ikke så mye av hva de skal finne på,men regner med det går veldig bra. Er en rolig type han har som forlover. I mens gutta er på livet kommer min svigerinne hit. Satser på :sol: så kan vi kose oss på veranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy

Dere har virkelig noe å se fram til nå! Tenker det føles veldig virkelig nå som det er så liten tid igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel bare mer og mer virkelig som dagene går nå ja. Er ikke blitt noe nervøs ennå, gleder meg bare masse,men det kommer nok. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: og varmt, var fin temp tidligere i dag,men nå er det litt i varmeste laget for meg. Ikke er det noe vind heller. Blir ikke så veldig effektiv akkurat. Ungene har lenge plasket rundt i bassenget. :sol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tid til å innom her og skrive om dagene nå, er mye annet som skal ordnes disse siste dagene før bryllupet. Men jeg er innom å leser litt iallefall.

Tror vi begynner å ha ting i orden nå. Men det gjenstår ennå litt, kjenner jeg begynner å bli litt små stressa. Mannen derimot er veldig rolig, så det er vel bra jeg har han til å roe meg ned litt. I tillegg er det allerede kommet en del bryllupsgjester som befinne seg hos svigers. Det er i og for seg greit, for de kommer nok til å hjelpe oss disse siste dagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: midt i alt bryllupskaoset ringte de fra jobben(altså der jeg jobbet tidligere) og lurte på om jeg ville begynne å jobbe igjen :hoppe: så da begynner jeg på jobb igjen tirsdags morgen :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...