Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi snart ferdig pakket til å dra en tur på hytta. Kommer vel hjem igjen til helgen. Mannen er ferdig med ferien etter helgen også, så greit å ha noen dager hjemme før hverdagen tar til.

håper på masse :sol::sol::sol::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen etter turen på hytta. Kom hjem i går kveld, for engangsskyld ikke så alt for sent.Giddet jo å pakke ut tingene våre før barna ble lagt og jeg tok en lang dursj. Vi har nemelig ikke dursj (eller innlagt vann for den del) på hytta. Så da er det ekstra godt å komme hjem.

Har hatt fire fine dager der ute. Været har ikke vært det beste,men vi har ikke hatt regn vær, så da må vi vel være fornøyde. Mye vind har vi hatt,men det er vel ikke annet å vente så langt ute i havgapet.Vi har i allefall kost oss sammen med familien der ute.

Nå nyter jeg stillheten i huset. Mannen å lille jenta sover og guttungen sitter å ser tv. Men det blir vel ikke lenge til det blir et annet tempo her. Bør vel snart gå å få på litt klær. Skal på en liten handle runde i dag, samt en tur i kirka å se på ei jeg kjenner som skal gifte seg. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en sløv dag i dag. Kan vel ikke skryte på meg å ha gjort så veldig mye fornuftig heller. Hengt opp noen maskiner med klær da,men så var det skrikende nødvendig også. Bortimot ei uke siden maskina gikk sist her i huset. Må vel bruke morgendagen også på å komme sånn noen lunde ajour.

Mannen begynner på jobb igjen på mandag og lille jenta begynner i bhg igjen. Så nå må vi prøve å komme inn i rytmen igjen, har sklidd ut i ferien kan man si :sjenert: men er det ferie, så er det ferie. Så da er det vel på tide at jeg finner sengen :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet lenge i dag, var ikke antydning til liv i huset før klokken vart halv ti. Til og med guttungen sov så lenge, og det er ikke vanlig.Han bruker å stå opp i rett tid, må jo få med seg barnetv vettu.

Har lagt lite planer i dag, men tenker å få unna litt mer av den haugen med klær som ligger her, og ellers litt rot rundt omkring. Kanskje vi burde ta en tur til svigers også,lenge siden sist vi var der. Vel vi får se,bør vel starte med å lage frokost først tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titter innom*

Så koselig med besøk Multi. Dårlig med serveringen her,men jeg kan jo sette fra litt til neste gang du titter innom. :kaffekopp::sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 2 uker er festen over og du er frue.... Det er jammen ikke lang tid. :klem:

Det er jammen meg ikke lang tid nei, har begynnt å skjønne det nå. Og blir litt småstresset med alt jeg vet gjenstår. Men vi kommer vel i mål. Skal ta noen tlf nå, så har jeg noen mindre ting og tenke på også :mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg på Ikea. Helt alene, uten mann og barn :hoppe:

Sist jeg hadde planer om å dra dit ble det jo utdrikkingslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe i rett tid i dag. Mannen er ferdig med ferien sin og er på plass på jobb igjen. Jentungen begynner i bhg etter fire uker ferie i dag. Og nå er det ny avdeling, storbarn nå. Hun gleder seg masse og er nok litt spent,men hun kjenner jo folkene og barna fra før, så jeg regner med det går veldig bra. Det blir nok godt både for henne og for meg at hverdagen starter igjen. Det er nemelig ikke hver dag tålmodigheten er like stor :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke helt den byturen som jeg hadde tenkt i dag. Ble prakk og atter prakk :frustrert: Først så startet ikke bilen da jeg skulle kjøre jentungen til bhg. Har jo ikke vært brukt på noen uker den. Etter mye om og men og fram og tilbake fikk jeg omsider start ved hjelp av naboen her. Kjørte så i bhg og å leverte guttungen hos tante og onkel før jeg dro til ferja. Da ferje turen var over så sto jo jeg der da med en bil som fortsatt ikke ville starte :frustrert: trodde jo at den kjøre turen forut ville ladde opp batteriet slik at det ikke skulle være noe problem å få start igjen. Fikk hjelp av mannskapet på ferja til å slepe bila av ferja for så å prøve å få startet den. Men den jævla bila ville ikke starte :sur: så da ble det til at jeg satte igjen bila på parkeringsplassen der og tok en taxi inn til byen. Mye frustrasjon ute å gikk, og tlf samtaler både til mannen, bror og far. Heldigvis har jeg en snill far med mange biler, så da fikk jeg komme dit og låne en annen bil. Ble litt mye stress på meg da,men jeg kom meg en snartur på Ikea og fikk i allefall kjøpt noe av det jeg hadde tenkt.

Har nesten ikke gjort noe etter at jeg kom hjem igjen, ble helt utslitt av den byturen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bør jeg vel finne sengen. Har endel småtteri jeg bør få unna gjort på formiddagen før vi skal og snakke med presten.

Nå: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk Multi. Dårlig med serveringen her,men jeg kan jo sette fra litt til neste gang du titter innom. :kaffekopp::sjokolade:

*gomler sjokolade og drikker kaffe*

Den byturen høres anstrengende ut. :troest: Håper dagen i dag blir bedre! Fikk dere liv i bilen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i allefall erklært den bilen for død, har ikke tenkt å kjøre den nå mer. Den står på parkeringsplassen ennå,må vente med å slepe den til far kommer hjem i fra hytta. Og det skjer vel ikke før i morgen. Har fått lånt en annen bil av far, så da kommer jeg meg dit jeg skal. Bor jo ikke akkurat i verdens navle heller, så er ganske avhengig av bil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...