Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Jo da, jeg har jo helt klart noe å glede meg til,men akkurat nå er jo ikke det mye til trøst. I tillegg er jeg nervøs for at jeg muligens blir drukket ut i morgen :sjenert: vet jo ikke noe da,men blir snart sprø av å gå å vente sånn.... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utdrikkingslag? Kan bli en spennende opplevelse. Håper det ikke blir utdritingslag i stedet da.... Jeg synes de som kler seg ut og gjør masse dumt blir så teit. Men noen synes jo det er morsomt.

Hvis det blir utdrikkingslag så håper jeg du får et som du liker. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også jeg slipper utdritingslag. Tror forloveren min kjenner meg så godt at hun vet at det er noe jeg ikke ønsker. Håper jeg kan få ha en fin dag/kveld med vennene mine,med litt drikking og masse kos. Får vel bare smøre meg med tålmodighet. Vurderer å se om jeg finner en film jeg kan se. Det er hvertfall ikke noen vits i å legge seg, for jeg får jo uansett ikke sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen film ble det ikke da, var liksom så midt i alle og noen som fenget meg var det heller ikke. Men jeg har fått prøvd litt på å finne ut hvordan bordkortene våre skal bli.

Nei, nå gir jeg opp. Går å legger meg allikevel,bør jo få litt søvn også i tilfelle det blir sen kveld i morgen. Satser på :sol: uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noen utdrikking på oss denne helgen heller. Ja,ja, vi får vel smøre oss med tålmodighet litt til tenker jeg. Det er jo enno ett par helger igjen og ta av :sjenert:

Mannen har startet ferie nå,men vi har ikke planlagt noen tur i år. Blir vel en tur på hytta i løpet av uken tenker jeg. Men ser det er meldt regn, så vi får se det an litt. Blir vi hjemme, så har vi alltids litt å finne på her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt effektiv i dag. Har malt døra til gjesterommet(skulle vært gjort lenge) og så har jeg malt døra ut i fra vaskerommet. Blir så fint når det blir ferdig. Ja, også har jeg fått unna litt klesvask, det gjenstår ennå å få lagt de sammen og på plass da,men det blir vel. Også har jeg strøket en av de mange hvite dukene vi skal ha på bordet under middagen i bryllupet. Men der må jeg nok bruke flere kvelder før jeg blir ferdig, er ikke så gla i å stryke akkurat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh, jeg får ikke sove. Ga opp å ligge å vri meg, gikk istedet og hentet pc`n. Kanskje søvnen kommer etterhvert. Mannen snorker hvertfall godt. :sur:

I morgen(eller senere i dag...)har vi tenkt oss på tur. Hadde tenkt å komme oss avgårde i rett tid,men det spørs hvordan det blir når mor i huset er slik en nattrangler. :sjenert: Det er bare en dagstur vi skal på. Skal bla innom der den ene broren min holder på å bygge seg hytte. Samt ta en tur å se litt i nærområdet der. Mannen har aldri vært der før så da følte vi det var på tide å få gjort noe med det. Satser på at været blir sånn noenlunde i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp å ta seg en tur innom kg ja, for jeg ble plutselig veldig trøtt.

Så nå er frokosten unna gjort og vi er straks klare til å dra på tur. Været er akurat passe for noen timer i bil. Lett over skyet og fin temp, kanskje titter sola frem i løpet av dagen å :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen, og snart er det natta :Gjesp:

Har vært hjemme noen timer nå da,og ja vi hadde en kjempe fin tur. Kosa oss masse og vært turister. Tatt livet med ro kan man si. Vurderte en stund å forlenge turen ett døgn eller to,men vi hadde jo ikke pakket med oss noe særlig. Kun ett ekstra skift til ungene(noe som bestandig er med,man lærer da etterhvert...)så da ble det så mye ekstra styr for å få ting til å gå opp. Ikke hadde vi ordnet med noe overnattingsplass heller. Så da var det like greit å køre hjem igjen.

Fikk nå iallefall sett på hytte tomta, samt spist middag sammen med bror og onkel. Så dagen ble bra den.

Nå er det snart tid for å finne sengen, kjenner at jeg var våken veldig lenge sist natt ja. For det ble ikke soving så lenge i dag tidlig. Ikke blir det det i morgen heller. For litt utpå formiddagen så får vi besøk av en venninne og datteren hennes. Så da bør jeg vel få unna litt rot før den tid, samt finne på noe jeg kan servere gjestene. Kanskje prøve med vaffler, det pleier jo å være populært til ungene hvertfall. Men nå :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs Darcy

Hei og hopp!! Nå har jeg vært inne på spacet ditt og tittet litt mer på bilder. Jeg er altfor dårlig til sånt. Ser ut til at dere har valgt samme farger som oss i stuemøbler og på kjøkken. Har dere IKEA-kjøkken? I tilfelle så ligner det fælt på vårt! :ler:

Stemmer det at det går ferge over til storbyen fra ikke så langt fra der hvor du bor? Har et lite anfall av dårlig husk så jeg husker ikke akkurat hvor du bor i farta :roll:

*leker litt med tanken på en rundtur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

Tror nok ikke kjøkkenet her er Ikea nei,men jeg ønsker meg nytt kjøkken da og gjerne ett fra Ikea og gjerne ett litt større også *drømmer* Kjøkkenet her er fra 98 og ble satt inn av de som bodde her før oss. Så mannen mener det er tull å kjøpe nytt kjøkken. Og det har han vel forsåvidt rett i :sjenert:

Stemmer at ferja går i til storbyen her ifra ja. Er vel kun to min kjøre tur i fra oss sånn ca. Rundtur er jo ikke så dumt da. Er liksom ikke vær dag man finner på noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått malt ferdig de dørene jeg startet på før en dag. Lille jenta ble nemelig med besøket vårt hjem igjen. Så da har jeg hatt noen timer hvor jeg kunne jobbe uforstyrret, og det er ikke så vanlig her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg få vasket gjesterommet og rydde på plass det som skal inn der igjen. Så tenker jeg at jeg tar en runde med litt rydding og vasking på vaskerommet også, for nå står alt som hører til på gjesterommet på vaskerommet. Så der er det kaos for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tenkte vi egentlig å reise på tur i dag. Hadde til og med begynnt så smått å pakke, og vi hadde vært en tur til svigers og sagt at vi reiser i dag. Men i løpet av kvelden i går kom vi til at vi venter til over helgen med å dra. Vi skulle ikke så langt,men når vi først drar er det greit å være der noen dager. Vi har et feriehus sammen med mine foreldre ute i havgapet her. Men så visste det seg at mamma og de skulle reise hjem på lørdag, og at det ikke var så veldig mye andre folk der heller nå. Det ligger nemelig på en øy der det ikke bor noen lengre (rene idyllen spør du meg) Ja, også er jentungen bedt i bursdag på søndag og så ringte en venninne og lurte på om jeg ikke ville være med på bytur og på Ikea på lørdag. Og Ikea klarer jeg jo ikke å motstå :sjenert: Så da venter vi noen dager med å dra på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har du ferie?

Snek deg i mellom du Multi :)

Ja, hva skal jeg si, jeg har vel egentlig ferie. Jeg jobbet jo på kontrakt tidligere her,og kontrakten gikk ut til St-hans, så nå går jeg bare hjemme ja. Er kanskje muligheter for at det blir mer jobbing til høsten igjen,men jeg vet ikke noe sikkert. Så da får jeg bare vente og se. Ikke for det, sommeren er jo en fin tid å gå hjemme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vasket både gjesterommet og vaskerommet. Rydding har jeg også fått til, eller det jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre med er blitt flyttet litt lengre bort i gangen. Får jeg ta sats å ta meg av det en dag senere. Mangler å henge opp noen bilder og lamper på gjesterommet,men det tar jeg når barna har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe opphenging på meg, manglet skruer til lampa. Så det får vi ta i morgen. Men jeg fikk satt inn kommoden jeg malte før i dag, så nå begynner det og bli i orden der. Har malt noen hyller også som jeg tenkte å henge på veggen over senga.

Har så vidt begynnt å rydde i gangen og bua,men der trenger jeg nok flere timer før jeg blir ferdig. Kjenner at jeg er klar og sliten nå, så da er det vel på tide å finne sengen :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...