Sunbird Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #861 Del Skrevet 1. juli 2007 Multi Jo da det går bra her nå, har vært en rar tid dette,men nå er heldigvis ting inn i normal gjenge igjen. Har vært dårlig til å legge igjen spor etter meg,men jeg har vært innom her å oppdatert meg med jevne mellomrom. Skrive lysten min har vært totalt fraværende den siste tiden. Kanskje jeg finner den igjen snart.... Nå nyter jeg å ha fri og at det er sommer og sol. Mye av tiden nå går med til bryllupsplanlegging, dagene går jo unna i rekord fart. Men nå har vi vel egentlig slike store ting på plass, så da ordner resten seg sikkert etterhvert her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #862 Del Skrevet 4. juli 2007 Er vel på tide å dra opp denne boka fra glemselen også. Det har vært å mye som har skjedd de siste mnd, så noe overskudd til kg har jeg ikke klart å finne fram. Får satse på at ting blir litt bedre nå. Nå er jeg jo bare hjemme vær dag også, kontrakten jeg hadde på jobb gikk ut til st-hans, så nå har jeg lang ferie. Er veldig godt å ha fri sånn på sommeren. Ikke minst for guttungen sin del, siden han har skoleferie nå. Ja,å så har vi jo ett alldeles nydelig sommer vær I dag har jeg ikke så store planer, skal få noen planter ned i jorda bare. Hadde en effektiv dag i går,med maling som har vært utsatt lenge. Godt å endelig bli ferdig med det, og ekstra godt å ta det med ro i dag. Ha en fin sommerdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #863 Del Skrevet 16. juli 2007 Hm, hvor ble hun av hun som skulle holde denne boka i live tro? Ja,ja, jeg får prøve en gang til på å bli flinkere til å oppdatere. Siden sist så har vi stortsett hatt fint vær(det kan jo være en medvirkende årsak til at oppdatering er uteblitt), kun en og annen dag med litt grå vær og regn. Og det trenger vi innimellom og da. Jeg er i allefall ikke noe flink til å ta tak i husarbeidet når det er govær. Men litt har jeg faktisk fått gjort, har malt gjesterommet, noe jeg har snakket om å gjøre i lang lang tid. Det gjenstår og få alt på plass ennå da,men jeg er i allefall ferdig med malingen. Noen turer til byen har det og blitt på oss. Så det er kanskje ikke så rart at dagene går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #864 Del Skrevet 16. juli 2007 Skulle vel egentlig ha laget meg en liste her inne også, har nettopp laget en i bryllupsdagboka. Er mye som gjenstår og må gjøres før bryllupet. Men nå er det i første omgang lille jentas bursdag, hun er 4 år på onsdag. Så morgen dagen bør vel brukes til litt rydding og vasking, samt noe baking. I morgen kveld får jeg i tilegg besøk av en "venninne" som jeg nesten ikke har snakket med på to år. For å gjøre en lang historie kort så har vi vært veldig gode venner i mange år,men sklidd litt bort fra hverandre ettersom årene gikk. Det endte med at hun ble fornærmet på meg, uvisst av hvilken grunn, og derfor ikke ville snakke med meg noe mer. Nå har hun tatt kontakt igjen og lurt på om vi ikke skulle glemme det som har vært, og prøve litt på nytt. Så nå kommer hun hit i morgen kveld. Vi får nå se hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. juli 2007 #865 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg håper dere får det hyggelig i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #866 Del Skrevet 17. juli 2007 Det håper jeg også Multi. Har litt blanede følelser egentlig, både gleder og gruer meg litt. Jeg er ikke sikker på om jeg ønsker henne som en like nær venn som hun var før. (hun kan være ganske "slitsom" til tider) Jeg høres vel fæl ut nå,men jeg har jo hatt det fint uten å ha henne i livet mitt også. Det eneste har vel vært at jeg liker ikke at det er noen som går rundt og er sur på meg, hvertfall når det ikke er noen grunn til det. Ja,ja, jeg har nå ennå en grunn til at jeg burde komme meg bort fra pc`n en stund å få ryddet litt her. Men så var det det der med å komme igang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. juli 2007 #867 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har osgå noen venner som det er ok å holde kontakten med, men som jeg etterhvert har fått et mer overfladisk forhold til. Kanskje dere kan ha litt kontakt i blant, uten å være for nære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #868 Del Skrevet 17. juli 2007 Er noe sånt jeg kunne tenke meg ja,men så vet jeg ikke hva hun ser for seg. Men det må vi vel klare å finne ut av. Har litt vanskelig for å komme igang i dag jeg. Har ryddet ut av oppvaskmaskina og fått kjøkkenet sånn noen lunde i orden da,men det er mye som gjenstår ennå. Tror jeg skal gå å henge opp litt klær nå, og så ta med meg lille jenta å kjøre en tur på butikken. Kanskje jeg finner noe arbeidslyst etterhvert her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. juli 2007 #869 Del Skrevet 17. juli 2007 Innom med en sommerklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #870 Del Skrevet 17. juli 2007 Koselig å se deg her Dina, det var lenge siden sist. God sommer til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #871 Del Skrevet 17. juli 2007 Blir ikke noe besøk på meg i kveld allikevel. Fikk nettopp mld om at hun ikke får det til. Ja,ja, jeg har nå i allefall fått ryddet unna det meste av rotet. Jeg jobber nemelig best under press. Så da blir det vel til at jeg utsetter kakebakingen og resten av ryddingen til i morgen kjenner jeg meg selv rett. Mannen er på overtid andre kveld på rad nå. Skal være glad når det blir ferie på han også. Selv om det bare er to uker. Har sett lite til han i det siste, så det blir godt med litt tid sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #872 Del Skrevet 17. juli 2007 Har faktisk laget gele til i morgen. Synes jeg har vært flink. Får ta resten i morgen, og det må gå bra for gjestene kommer ikke før kl18 så da har jeg jo hele dagen på meg. Tenkte å bake en sjokoladekake og en ostekake hvertfall. Vurderer om jeg skal prøve meg på en suksessterte også. Har ikke laget den før, men kom over en oppskrift på nett en dag så jeg fikk så lyst til å prøve. Så da ikke så vanskelig ut heller. Får se hva jeg orker i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Darcy Skrevet 17. juli 2007 #873 Del Skrevet 17. juli 2007 Takk, nå minnet du meg på at jeg skal søke etter oppskrift på langebrød. Skal dere feire noe forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2007 #874 Del Skrevet 17. juli 2007 Har du prøvd Oreo-kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2007 #875 Del Skrevet 17. juli 2007 Gratulerer med prinsessebursdag i morgen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #876 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Takk, nå minnet du meg på at jeg skal søke etter oppskrift på langebrød. Skal dere feire noe forresten? Dallandra hva er langebrød forresten? I morgen er lille jenta her 4 år, så nå begynner hun å bli stor jente. Endret 17. juli 2007 av Sunbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #877 Del Skrevet 17. juli 2007 Har du prøvd Oreo-kake? Har nok ikke prøvd oreo-kake nei,men jeg har hørt om den, skal visst være veldig god. Får ta det ved en annen anledning tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #878 Del Skrevet 17. juli 2007 Gratulerer med prinsessebursdag i morgen. :rødme: Takk for det. Hun er jo en sånn typisk prinsesse jente også da. Mente at ole brumm serviettene,duken og fatene som jeg har igjen fra i fjor ikke var noe særlig da. Det burde jo være rosa med prinsesse på. Vi ble enige (etter mye om og men...) om at vi kunne bruke de i morgen når familien kommer på bursdag. Og så kjøpe nye med prinsesse på når vi skal feire bursdag etter ferien med noen venner på besøk. Men da skulle hun ha prinsesse ake og altså. Så jeg får vel vri hodet litt for å komme på noe lurt i den retningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #879 Del Skrevet 17. juli 2007 Men nå tror jeg faktisk at jeg skal gå å legge meg. Er i skikkelig ferie modus fortiden, så er ikke flink til å legge meg om kvelden. Men har tenkt å prøve å komme inn på ett litt mer normalt spor nå. Barna er jo også oppe lengre om kveldene nå, og heldigvis så sover de lengre også. Men det blir da så tungt år hverdagen kommer igjen hvis vi lar det skli helt ut i ferien. Nei jeg får se å komme meg i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #880 Del Skrevet 18. juli 2007 Har omsider kommet oss opp og fått på oss klær og spist frokost. Og nå er jo snart halve dagen gått. Bør vel snart komme igang med kake bakinga her . Vi venter jo stor innrykk i ettermiddag. Vi blir vel en plass mellom 20 og 30 stk og da er det kun nærmeste familie ja sånn blir det når det er store familier på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå