Sunbird Skrevet 20. april 2007 Forfatter #841 Del Skrevet 20. april 2007 Skulle vel egentlig ha godt å lagt meg nå,men drøyer det litt ennå. Det er jo tross alt helg, og ettersom jeg har sovet dupp i dag berger jeg vel en stund til. Så får vi håpe at barna sover litt lengre i morgen. Skulle vel egentlig ha vært i byen igjen og besøkt min mormor, men nå som lille jenta er syk så er det vel best å holde seg hjemme. Husker ikke om jeg skrev hva som feilte henne, men det har vel egentlig ingen ting å si. Hun har i allefall fått kreft. Og nå viser det seg at kreften er kommet så langt at det ikke er noe de kan (eller vil...) gjøre noe med. Damen er jo snart 84 år så hun begynner jo å dra på åra. Hva som skjer framover kunne de ikke gi noe svar på. Det kunne ta lang tid og det kunne gå veldig fort. Nå håper jeg i allefall at hun blir i fin form framover og at hun lever såpass lenge at hun får oppleve bryllupet vårt. Blir i vertfall veldig rart den dagen hun ikke er noe mer. Hun har ingen andre barnebarn enn meg og mine søsken, så vi har vel alle ett nært forhold til henne. Uff nei dette ble bare tull. Gidder ikke å tenke mer på det, jeg får vel ta det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 20. april 2007 #842 Del Skrevet 20. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 21. april 2007 Forfatter #843 Del Skrevet 21. april 2007 ← Takk for klemmen Dallandra, det gjorde godt. Er ikke fullt dyster i tanke gangen i dag. Dette kan jo gå bra veldig lenge det. Skal ta meg en tlf til henne i dag ihvertfall, så får jeg snakket med henne å høre hvordan hun har det. I følge mamma så hadde hun tatt det veldig bra. Viret som om hun var fult klar over vilken vei det går. Men så har hun jo i ti år sagt, "hvis jeg lever så lenge". Og ikke har hun vært noe syk før heller. Hun er snart 84år og bor alene i en rekkehus leilighet, hvor hun gjør alt selv. Får albsolutt ingen hjelp, ikke har hun hatt behov for det heller. Men det spørs nå da om hun kanskje må å noe hjelp etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. april 2007 #844 Del Skrevet 21. april 2007 Huff. Uansett ikke en grei beskjed å få. Håper dere fikk en god prat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 21. april 2007 Forfatter #845 Del Skrevet 21. april 2007 Jo da fikk snakket litt og det er utrolig hvor godt en liten samtale gjør. Skal prøve å få tatt meg en tur å besøke henne i løpet av uka som kommer. Men nå er det natta for lenge siden. Lille jenta var våken kl7 i morrest, men håper hun sover litt lengre i morgen. Hun var forresten veldig urolig i natt, mye våken pga vannkopper som klør. Kunne fortelle meg at hun ikke ville ha dem noe lengre. Var på apoteket for å kjøpe hvitvask(eller hva det nå heter) for å lindre noe av kløen,men der var de utsolgt. Var visst sånn over det meste av landet, så det virker som om det har vært mye vannkopper rundt omkring. Vet hvertfall at det har vært mye av det her, flere både på skolen og i bhg. Fikk tak i noe annet for å smøre henne inn med,så håper det hjelper litt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 27. april 2007 #846 Del Skrevet 27. april 2007 Heisann! Måtte jo innom å kikke litt i den *vanlige* dagboka di også. Kan bli litt mye bryllup til tider....synes alle andre rundt meg i allefall Håper du får en fin dag og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. april 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 27. april 2007 Heisann! Måtte jo innom å kikke litt i den *vanlige* dagboka di også. Kan bli litt mye bryllup til tider....synes alle andre rundt meg i allefall Håper du får en fin dag og god helg! ← Heisann Anneb Koselig med besøk her også. Ha en fin helg du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. april 2007 Forfatter #848 Del Skrevet 27. april 2007 Har vært dårlig til å oppdatere her siste uka jeg Men det skjer noe nesten hverdag her nå, og lysten på å skrive er ikke alltid her. Men jeg er stortsett innom her hverdag og leser litt ( må jo holde meg oppdatert ) Nå er det heldigvis helg, og jeg har fri helt til onsdags ettermiddag det skal bli godt. Så jeg kommer vel innom her i løpet av dagene som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #849 Del Skrevet 2. mai 2007 Ble ikke tid til å mye kg på meg i løpet av disse fri dagene. Men vi har hatt det veldig fint. Har vært i byen og gjort unna noen besøk, samt shoppet litt. Ja, også var jeg innom min mormor, for hun er kommet hjem i fra sykehuset. Formen er vel ikke noe å skryte av akkurat, men hun (og vi...) tar en dag av gangen så får vi se hvordan dette går. I dag har sambo begynnt i ny jobben. Gleder meg til å høre hvordan han har hatt det i dag. I morgen skal han visst på kurs, så det er visst bare å kaste seg ut i det. Men nå skal jeg ta meg en tur ut. Det ser ut som om været blir litt bedre nå, så nå begynner jeg å få lyst til å ut å gjøre litt hagearbeid. Har masse som skulle vært gjort, og ennå mer som jeg kunne ha tenkt å få gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. mai 2007 #850 Del Skrevet 3. mai 2007 Her er det lenge siden jeg har lagt igjen en liten hilsen. Har dere en stor hage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #851 Del Skrevet 3. mai 2007 koselig å se deg her igjen Multi. Jo den er nok ganske stor hagen. Vi har tomt på ett mål, om det er mye eller ikke vet jeg ikke. Men det er hvertfall mer enn nok til oss. Det skal jo vedlikeholdes også. Og når det ikke er vi som har anlagt hagen, så er det jo stadig noe vi ønsker å forandre. Jeg har funnet ut at så lenge vi har hus og hage så er vi ikke arbeidsledig. Alltid noe som må gjøres. Skal prøve å ta meg en tur ut igjen i dag, fikk gjort en del i går,men fortsatt mye igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #852 Del Skrevet 3. mai 2007 Er kommet inn igjen, gikk lei mens jeg holdt på ute. Men fikk da gjort litt allikevel. Nå er i allefall trampolina satt opp igjen. Klarte det helt alene og er meget stol over meg selv. Gleder meg til å se reaksjoen til guttungen når han kommer fra skolen. Han har mast lenge nå, men ting tar tid Men nå må vi vel kjøpe nytt sikkerhetsnett, det gamle ble ødelagt da trampolina blåste sin vei i fjor høst. Men nå er det vel på tide med litt mat før jeg hopper i dusjen. Skal på jobb til kl3, men når jeg er ferdig i kveld så er det helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #853 Del Skrevet 12. mai 2007 Oi, som dagene går. Har vel egentlig ikke gjort noen ting,men dagene går nå på ett vis allikevel. I dag skal vi på fotballcup med guttungen, så da får vi hvertfall unnagjort denne dagen. I morgen blir det bytur for å besøke min mormor. Formen hennes har ikke blitt noe særlig bedre, og jeg er litt redd for at hun ikke lever så lenge som til bryllupet. Det er når sånne ting som dette skjer at jeg gremmes litt over at jeg ikke bor i byen. Er jo så mye mer tungvindt og kommet seg på besøk. Men,men sånn er det nå engang... Men nå skal jeg hive meg rundt og henge opp ei maskin med klær, er knallvær ute,så får benytte meg av sjansen. Har vært heller labert vår vær siste uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. mai 2007 #854 Del Skrevet 12. mai 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #855 Del Skrevet 12. mai 2007 Ha en fin helg! ← Takk, og ei fin helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #856 Del Skrevet 24. mai 2007 Har vært hjemme fra jobb igjen i dag. Lille jenta har ny runde med sykdom. Denne gangen er det skarlagensfeber. Formen er litt varierende da. Har sovet ett par timer i dag, har fått pencilin i dag, så mulig det er den hun blir trøtt av. Så lenge hun var i fin form,så kunne hun bhg igjen når hun har gått ett døgn på pencilin. Får se an formen hennes i morgen tili tenker jeg, så får heller mannen bli hjemme med henne i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #857 Del Skrevet 26. mai 2007 Har vært på bytur i dag og fått unna en del små ting til bryllupet. Godt med alt som er unna gjort. Var og besøkt min mormor også, og ser at formen hennes er blitt værre siden sist jeg var der, og det er bare 2 uker siden. Ja,ja det er vel bare å innse at det kun går en vei der nå. Det kommer bare an på hvor lang tid det tar. Mulig hun blir lagt inn på sykehuset etter helgen også, hun er jo i alt for dårli form til å være alene hjemme. Jeg hadde jo håpet at hun var i så bra form at hun kunne være med på bryllupet til sommeren. Hvertfall i kirken og under middagen om ikke annet. Men sånnsom hun er nå så tror jeg ikke det lengre. Jeg tror ikke hun lever så lenge heller. Nesten så jeg håper at et skjer fort slik at hun ikke plages noe lengre og at vi ikke får dødsfallet midt oppe i bryllupet. Da er det vel like greit at vi får det litt på avstand... Dette ble ikke akkurat noe hyggelig lesning,men det er nå engang slik ting er, og det gjør godt å få skrevet litt om det. Har ennå mer om "plager" meg litt,men det får vi ta ved en senere annledning. Nå er det natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 9. juni 2007 #858 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei, hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #859 Del Skrevet 10. juni 2007 Jo da det år sånn passe med meg. Dødsfallet som vi har "ventet" på, skjedde fredagskveld. Så de siste ukene og dagene har vært veldig merkelige. Har hatt ett veldig nært forhold til mormoren min, så dette er fryktelig tungt. Men det går nok likere etterhvert som tiden går. Orker ikke skrive mer om det nå kanskje en annen gang. Er bare innom å gir ett lite livstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. juli 2007 #860 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå