Multi Skrevet 7. januar 2007 #461 Del Skrevet 7. januar 2007 Lister er bra! Må lage en ny i morgen, jeg også. Frykter at den blir alt for lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. januar 2007 #462 Del Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #463 Del Skrevet 8. januar 2007 Lister er bra! Må lage en ny i morgen, jeg også. Frykter at den blir alt for lang! ← Multi Er litt liste avhengig jeg og. Skal prøve å få oppdatert lista mi i løpet av dagen. Eller kanskje jeg skal lage en ny.... Ser så mye bedre ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #464 Del Skrevet 8. januar 2007 Gratulerer med dagen! ← Takk så masse Capricorn Forresten veldig koselig med ett nytt fjes her i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. januar 2007 #465 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Gratulerer med dagen! Endret 8. januar 2007 av multitasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #466 Del Skrevet 8. januar 2007 Gratulerer med dagen! ← Takker og bukker, så koselig å bli husket på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #467 Del Skrevet 8. januar 2007 Så sitter jeg her da, og jeg som skulle være så flink i dag. Har mye som skulle vært gjort. Men så kan jeg skryte av å ha gjort litt også da. Fikk mld fra tanta til sambo i formiddag om at hun og minste mann skulle komme innom en tur. Og jeg som trodde at det ikke kom noen før i kveld. Skal si jeg fikk fart på kroppen her. Ryddet unna rotet og smekket sammen en vaffel røre(har nemelig ikke bakt noen kake ennå..) og fikk smurt på vestlandslemser i en fei her. Jammen rakk jeg ikke å bli ferdig før hun kom også. Mektig stolt over meg selv. Nå har jeg sittet et par timer å drukket kaffe,spist vaffler og skravlet litt.Kjempe koselig å få besøk, hun er nemelig en helt topp dame,og bare 10år gamlere enn meg. Men nå henger jeg litt på etterskudd kan man si. Må vel se om jeg får laget en kake eller to i en fei her nå, så jeg har noe å servere til gjestene i kveld. Skal jo hente lille frøkena i bhg å lage middag å sånt før den tid også. Er vel bare å komme igang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. januar 2007 #468 Del Skrevet 8. januar 2007 Har du hatt en fn bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #469 Del Skrevet 8. januar 2007 Jo da har hatt en fin dag,ikke like mye styr å stas som i fjor,men man kan jo ikke ha runddag hvertår heller. Har hatt svigers her på besøk i kveld da. Koselig det, de springer jo ikke akkurat ned dørene her heller. I morgen kommer sambos ene bror med fam, samt søster på besøk. Greit å dele det opp over flere dager, da vi har stor familie på begge sider. Min familie kommer først til helgen, ikke enkelt å få alt til å gå opp når de bor litt lengre unna her enn sambos familie. Men gleder meg til besøk til helgen iallefall. Kjenne nå at jeg er sliten og egentlig sulten,blir vel det når jeg ikke har spist noe særlig med ordentllig med mat, kun kaker og kaffebrød. Får vel gå å ta en brødskive før jeg finner sengen,ellers så får jeg vel ikke sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 9. januar 2007 æsj ,jeg får ikke fyr i ovnen i dag,like før jeg gir opp nå. Sitter unde pleddet her, for det er ikke akkuart varmt her heller. Vind er det ute også, så da skulle det jo være litt trekk i ovnen også,men det hjelper tydeligvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #471 Del Skrevet 9. januar 2007 Sånn, nå tror jeg at det omsider tok fyr, så kanskje det blir litt varme her også.Men jeg fikk nå gjort litt annet fornuftig imens da, fikk omsider laga en link til bryllupsdagboka mi også. Skulle ha gjort det lenge,men jeg er og blir litt sløv, og ikke husket jeg hvordan det skulle gjøres til å begynne med heller. Men det gikk etterhvert. Synes jeg var flink jeg. Nå ringte de forresten i fra arbeidskontoret også, har ferdigbehandlet søknaden min om arb.ledighetstrygd. Skal ta en tur innom i morgen, for det var noe småtteri som sto igjen før alt var i orden. Så da blir det i allefall litt penger inn på konto her.... Åhh nå knaker det bra inne i ovnen også, herlig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #472 Del Skrevet 9. januar 2007 Må vel ha en liste i dag også, kanskje jeg får gjort noe fornuftig også... Skal gjøres: *henge opp klær *vaske kjøkkengulvet *støvsuge på stua *lime inn litt bilder *kjøre til R og hente gjenglemt gymbag *hente lille frøkena i bhg *lage middag *siste finish før besøk Ja ,det ble jo litt i dag også, ikke så voldsomt, fikk jo unna en del i går så da blir det litt mindre i dag. Men på en annen side dette er jo kun minimum,har mye mer som kunne ha vært gjort,men gidder jeg... nei gjør nok ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 9. januar 2007 Det ble så jeg fikk unna litt husarbeid etterhvert. Har støvsuget stua samt noen rom til i samme slengen. I tillegg så har jeg hengt opp ei maskin med klær å satt på ei ny, den ligger der ennå, så den må jeg vel ta i løpet av kvelden. Fikk rydda og ordna her så det så sånn nogenlunde ut her til gjestene kom. Ble ikke tid til å lime inn bilder,men de forsvinner nok ikke om de blir liggende en stund til. Alt ialt er jeg vel fornøyd med det jeg har fått utrettet. Fikk gjort noen ting som ikke sto på lista også. Har bla vannet plantene(og det er lenge siden sist...), skiftet batteri i røykvarslerne, tatt ned ei taklampe som skal skiftes ut. Ja, og så holder jeg på å gå inn brudeskoene mine. Så i dag har jeg gjort husarbeid i høyhælte sko (hi,hi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 9. januar 2007 #474 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei og hå og gratulerer med dagen, det var i går, var det ikke??!! Jeg har vært inne og lest både her og der men har tatt meg liten tid til å skrive noe de siste dagene. Koselig når slekta samles! Du får kose deg med dem til helga også! Nå skal jeg forsøke å planlegge besøk til litt av vår slekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #475 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei og hå og gratulerer med dagen, det var i går, var det ikke??!! ← Easily . Takk for det, koselig å se deg her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. januar 2007 #476 Del Skrevet 10. januar 2007 Innom med en Takk for oppmuntringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #477 Del Skrevet 10. januar 2007 Innom med en Takk for oppmuntringen! ← tilbake, synes det er kjekt med en klem i ny og ne selv også. Det er dessverre dager man trenger det mer enn andre. Håper du har en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #478 Del Skrevet 10. januar 2007 Da var det godt å endelig sette seg ned. Har hatt masse ærend i dag. Dro hjemme fra litt etter kl 8 å var ikke hjemme før i to tiden. Kjørte lille frøkena i bhg, og hun gledet seg masse, for i natt så har det kommet snø. Så var det å hente igjen glemte saker etter guttungen.Var innom ligningskontoret å ordnet med med skattekortet mitt,som av en eller annen grunne ikke har blitt sendt ut. Så måtte jeg til NAV med skattekortet mitt, for uten det blir det jo ikke noen penger på meg. Men nå ordnet det seg i allefall, så da blir det snart penger på meg I tillegg har jeg vært på bytur å brukt noen gavekort fra i fjor ( det var like før de gikk ut på dato...) Har handlet vin, sko,og en kjempe god krem bla for gavekortene. Ja, også måtte jeg jo en tur innom salget. Har bla handlet 3 bukser til lille jenta,og en genser, badetruse og stilongser til guttungen. Har byttet inn noe som ble kjøpt før jul som ikke passet og noe som vi fikk to like av i julegave. Så jeg synes virkelig jeg har fått til mye i dag. Men nå skal jeg sløve litt under pleddet her før det blir tid for kveldsmat og legging av barna. Og etterpå så skal jeg i bassenget å svømme litt. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. januar 2007 #479 Del Skrevet 10. januar 2007 Svømme høres deilig ut. Det burde jeg også gjøre snart igjen, det er evigheter siden sist. Hadde også tenkt å stikke innom en butikk med et gavekort som jeg har fått, men rakk det ikke i dag. Tror jeg heller får satse på en liten bytur i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #480 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Svømme høres deilig ut. Det burde jeg også gjøre snart igjen, det er evigheter siden sist. Hadde også tenkt å stikke innom en butikk med et gavekort som jeg har fått, men rakk det ikke i dag. Tror jeg heller får satse på en liten bytur i helga. ← Var utrolig deilig å svømme da,dette skal jeg virkelig fortsette med hver uke. Bassenget er ikke åpent så ofte her, så her må man vel bare benytte seg av sjansen som byr seg. Er dame svømming en kveld i uka nemelig. Og for meg som har bestemt meg for å begynne å trimme litt er jo dette en perfekt begynnelse. Helt utrolig herlig å være på shopping med gavekort i dag iallefall. Synes jeg har handlet en hel masse, og allikevel så har jeg ikke brukt noe særlig med penger. Godt det å nå i januar da. Jeg fikk å i allefall tilfredsstilt litt av shopping trangen min i dag. Jeg bruker nemelig å få veldig lyst på å shoppe når jeg ikke har mulighet til det og er blakk. Endret 10. januar 2007 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå