Gjest Alive Skrevet 24. august 2006 #181 Del Skrevet 24. august 2006 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. august 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 26. august 2006 Takk for det Alive Litt rart egentlig, jeg har jo drømt om å gifte meg i mange år nå, og nå som vi endelig har satt en dato ble det hele så rart. Jeg kjenner liksom en liten følelse av panikk og synes det er rart at jeg nå faktisk kan begynne å planlegge litt. Jeg har jo hatt mye jeg har drømt om og sett for meg tidligere,men nå synes jeg alt ble så vanskelig. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, er så masse jeg har lyst til å gjøre, men så synes jeg det er litt tidlig å legge så mye planer ennå. Men jeg har iallefall begynnt å se litt rundt på forskjellige bryllups sider. Masse gode ideer der. Nå skal vi snart bevege oss utendørs, har fortsatt sommer her. Er nesten 20 grader ute allerede,så det blir vel en knall dag i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. august 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 27. august 2006 Nok en dag med sol og sommer. Helt utrolig å ha så fint å varmt vær nå som vi snart kommer til september. Men vi klager ikke, for dette er helt herlig I går var vi å kikket på båt, har snakket noen mnd om å kjøpe båt nå, men fortsatt ikke funnet noe. Men den vi kikket på i går var ikke så veldig dum. Vet ikke om det blir den ennå, må tenke litt på det, samt se litt på andre båter også. Så vi får se hva som skjer. Ellers så har jeg brukt noen timer både i går og i dag til å kikke på bryllups sider på internett. Og det er jammen meg mye å velge i. Er ikke blitt så veldig mye klokere, har bare fått ennå mer som jeg må velge mellom nå. Men jeg har heldigvis lang tid på meg ennå, så jeg skal vel klare komme fram til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. august 2006 Forfatter #184 Del Skrevet 28. august 2006 Nok en arbeidsdag er over og jeg er kjempe trøtt. Tror jeg må bli flinkere til å legge meg i rett tid om kvelden. Men det er vanskelig, jeg synes det er så godt med litt tid for seg selv etter at ungene har lagt seg. Og da blir klokken fort mange... *gjesper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 29. august 2006 #185 Del Skrevet 29. august 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. august 2006 Forfatter #186 Del Skrevet 30. august 2006 Der var jo Eleni også. Koselig å se deg igjen. Her går dagene unna i super fart med trening, kamper og bursdager rundt omkring. Synes liksom ikke jeg rekker noen ting, for når kvelden endelig kommer er jeg så trøtt og klar at jeg ikke orker noen ting. Får håpe dette år seg til litt etterhvert. Er jo ikke så godt vant med å jobbe så mye ennå jeg. Men når andre får det til så må vel jeg også klare det. Har planer om å se litt på bryllups sider i kveld, kanskje jeg får noen flere ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 30. august 2006 #187 Del Skrevet 30. august 2006 Et år går fort, så her er det bare å sett i gang. I alle fall å booke de viktige tingene som prest (eller fogd), lokale og fotograf. Gratulerer med å ha satt dato forresten. Kjekt å surfe litt rundt etter inspirasjon (men ikke blir skremt av bridezillaene rundt om da. Fra min tid på bryllupsforumet husker jeg at det var en del av dem.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 31. august 2006 Forfatter #188 Del Skrevet 31. august 2006 Abelille Har allerede en del klart, men skjønner at det er mye igjen. Kirken er bestillt, når det gjelder lokalet så har vi to å velge mellom, begge er ledige den dagen, så da gjelder det bare å bestemme seg. Det kommer an på hvor mange gjester det blir. Fotograf er også i orden da svigerinne er fotograf. Brudekjolen min er det min tante som skal sy, så da er det bare å bestemme seg for hvilken kjole jeg ønsker. Har også en ide om hvordan buketten skal være, og hvordan bordpynten blir. Blomster og bukett ordner en vennine som driver eget gartneri. Så jeg synes egentlig jeg har mye klart. Jeg har ikke tenkt å ta helt av i planleggingen. Har sett nok av de som lar bryllupsforberedelsene styre alt. Det får da være måte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. september 2006 Forfatter #189 Del Skrevet 1. september 2006 Da var det endelig helg, kjenner at det skal bli godt med to dager fri nå. Skal prøve å få orden på huset her, samt slappe av og kose meg med sambo og barna. I kveld er det pubquiz med vennine gjengen. Det tror jeg blir koselig, har vært pause i ett par mnd nå, så det blir moro å prøve oss igjen. Det blir nok ikke noen senkveld på meg ,tror jeg skal finne veien hjem med engang det er ferdig. Hørtes ut som om de andre også skulle ta det med ro, er nok flere som er slitne etter en lang uke. Men nå er det på tide å få gjort litt husarbeid her. *sparker meg selv ut fra kg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 2. september 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 2. september 2006 Så var det lørdagskveld igjen Nå står pizzadeigen til heving, så nå er det bare og vente. Får besøk av ett vennepar som kommer på pizza i kveld. Det blir nok hyggelig. Har fått gjort litt fornuftig i huset her både i går og i dag, så nå blir det godt å sette seg ned og slappe av. Og i morgen har vi ingen planer, blir vel bare avslapping tenker jeg. Godt det også. Men nå er det på tide og gjøre færdig pizzaen. Ha en fin lørdagskveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 7. september 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 7. september 2006 Så var det jammen meg nesten hele denne uken over også. Skjønner ikke helt hvor dagene blir av. Denne uken har det ikke vært så mye som har skjedd heller,men dagene går nå allikevel. Og når kvelden kommer er jeg som regel klar og sliten og orker ikke noen ting. Plassere meg godt i sofaen foran tvn. Ikke har jeg noe spennende å fortelle her heller, så da blir det dårlig med oppdatering i boka mi gitt. Virker som om det er lite spennende som skjer i livet mitt også, det blir nå stortsett det samme dag etter dag og uke etter uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. september 2006 Forfatter #192 Del Skrevet 9. september 2006 Så var det helg igjen, og godt er det. Lurer egentlig på når jeg skal bli vannt til å jobbe full tid. Nå føler jeg at det tar litt mye krefter. Alt annet som må gjøres blir ett ork. Ikke synes jeg at jeg blir noen god mamma og kjæreste heller. Men nå har jeg hatt to uker med dag jobbing å nå, kanskje blir det litt bedre når jeg skal jobbe kveld neste uke? Jeg prøver å trøste meg med at det er sikkert flere som har det sånn. Det er jo helt klart at det er slitsomt å jobbe 100% i tillegg til å ha små barn og hus og hjem som man skal ta seg av. Jeg får vel prøve å bli flinkere til å legge meg i rett tid, så kanskje overskuddet kommer etterhvert. Men nå er det nok sutring for i dag Får prøve å tenke på noe positivt, så blir vel humøret litt bedre også. I kveld er vi bedt hjem til naboene her på sosialt lag. Med bading i stampen, litt alkohol og spekemat. Tror det skal bli koselig. Gleder meg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. september 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 11. september 2006 Ny uke med nye muligheter Har brukt kvelden på møte for idrettslaget, så nå har vi lagt planer for kvelden utover høsten. Blir litt å holde på med da,men det er jo for ungene så dette blir sikkert bra. Akkurat nå sitter jeg og gløtter litt på tv, det er visst en eller annen dokumentar film om 9/11. Det ser veldig spennende ut, så jeg tror jeg får legge bort pcn en stund å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. september 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 13. september 2006 Hm, har kveldsarbeid i kveld og hadde planer om å være flink til å ta unna masse husarbeid i dag,men jeg finner liksom ikke energien til det... så jeg ble sittende her i steden jeg. Jeg har støvsuget litt da, så jeg er i allefall igang med noe,men så er det masse igjen. Jeg får vel prøve å manne meg opp litt. Skal bare kose meg litt her inne først. (er mye mer interresant enn husarbeid...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. september 2006 Forfatter #195 Del Skrevet 13. september 2006 klokka går.... og jeg sitter her fortsatt... *sparker meg selv i ræva og prøver å komme meg ut her i fra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. september 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 13. september 2006 fikk omsider gjort litt fornuftig... Har vasket og hengt opp klær, samt støvsuget hele hovedetasjen her. Ja åsså har jeg skiftet gardiner på stua. Var blitt litt lei "sommer" gardinene nå, godt å få bort de limegrønne og få opp noe som er litt lunere. Litt mer høst gardiner. Men kjenner jeg meg selv rett så går det vel ikke så altfor lang tid før jeg blir lei disse også Men nå er det snart tid for jobb. Har ikke jobbet kveld på 3 uker nå, så det blir litt rart. Men det går helt sikkert fint. Så nå må jeg vel avslutte her og komme meg avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. september 2006 Forfatter #197 Del Skrevet 14. september 2006 Usj, jeg har fått verk i ei tann. Er antagelig betennelse i ei gammel rotfylling. Så da må jeg inn til byen og til tannlegen i dag. Har ikke noe vondt,men jeg har begynnt å hovne opp. Så jeg ser litt snedig ut nå, med en ekstra kul på siden av kinnet. Får håpe at det blir bra etter å ha vært hos tannlegen da. Blir vel en bra sum også, kan jeg tenke meg til. Har visst det en stund nå at jeg skulle ha gjort noe med tennene mine, men det blir automatisk så jeg utsetter det. Er jo bestandig noe annet jeg ønsker å bruke pengene mine på Så nå skal jeg ta en kjapp dursj før jeg drar. Rekker ikke å komme meg på jobb til rett tid engang, så da får jeg vel jobbe inn de timene i morgen når jeg egentlig har fri. Kanskje jeg skal ta noen flere timer med det samme, så har jeg noen å gå på til en annen anledning. Er jo bestandig kjekt å ha noen timer tilgode i tilfelle det skulle dukke opp noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 16. september 2006 Forfatter #198 Del Skrevet 16. september 2006 Det var betennelse ja, ikke i tanna,men i tannkjøttet. Så nå går jeg på penecilin kur i en uke framover. Er allerede mye bedre. De har ikke gjort noe med tannen ennå,men skal på onsdag, ville ikke gjøre noe når det var så betent. Foretok bare ett lite snitt i tannkjøttet for å få ut litt verk...usj sikkelig hæslig. Men nå er alt mye bedre, får håpe jeg får orden på tennene mine nå. Skal få tannlegen til å kalle meg inn en gang i året nå,så slipper jeg forhåpentligvis slike store utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 17. september 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 17. september 2006 Så var det helg ja, og før jeg vet ordet av det så går den mot slutten. Dagene flyver unna i rekord fart her. Og jeg kan liksom ikke sette fingern på hva jeg har gjort heller. Har vel ikke gjort noe spesiellt, bare tatt livet med ro. Sambo var på jobb i går, mens vi prøvde å rydde litt ute før høsten og vinteren tar helt overhånd her. Utrolig hvor mye vi drar ut i løpet av en sommer. Men så er det godt å ha den jobben unna gjort også. På ettermiddagen i går var vi på besøk hos svigers. Ble der på kveldsmat også, greit å slippe å styre med det når vi kommer hjem også. Blir vel så de kommer en tur på kaffe her i ettermiddag også. Så da går vel denne dagen unna før jeg vet ordet av det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. september 2006 Forfatter #200 Del Skrevet 18. september 2006 Så var det en ny uke igjen. Har lite planer denne uken, bortsett fra jobb og vanlig husarbeid da. Neste uke derimot blir det vel verre. Har kveldsjobbing da, men må vel gjøre om litt på det. Er foreldremøte både på skole og barnehagen neste uke, så da går vel uken fort fort. Må høre på jobben om det lar seg gjøre å bytte litt. Blir så mye ekstra styr. Hadde jeg bare fått fortsette på det skiftet jeg var på så hadde jeg sluppet alt dette styret. Men, men, noe må jeg vel ha å irritere meg over... Nå har jeg forresten laget meg en bryllupsdagbok også. Så får jeg prøve å holde denne boka fri for alle bryllupstankene mine.( og de er det mange av fortiden.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå