AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:45 #21 Skrevet tirsdag kl. 13:45 Peis på hvis du ønsker at 96% av alle menn skal tro at du er overfladisk, har dårlig selvtillit og dårlig dømmekraft. Anonymkode: e0f5b...b9c 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:50 #22 Skrevet tirsdag kl. 13:50 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er helt feil. Dersom man har små, smale lepper vil det lett synes, men om du har normalt store lepper fra før, men har opplevd litt volumtap som de fleste gjøre med årene, vil litt påfyll gjort av en dyktig fagperson se naturlig og fint ut, og ikke merkbart for de som ikke vet at du har gjort det. Anonymkode: 2d444...599 Dette var fasiten for meg. Da jeg bikka 47 var det nesten ikke noe igjen av overleppa, så da satte jeg 0.2 ml. Nå ser jeg bare ut som meg selv før overleppa forsvant. Store lepper har jeg uansett aldri hatt, så noe særlig mer volum enn det hadde blitt veldig synlig. Anonymkode: 7c03f...fee
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:53 #23 Skrevet tirsdag kl. 13:53 Nei, det ser alltid grusomt ut. Anonymkode: 8f22e...8c8 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:30 #24 Skrevet tirsdag kl. 14:30 Tommelfingerregel: under ingen omstendigheter burde man noen gang, i hele livet, noensinne på denne jord, ta lip filler. Anonymkode: 6ffe3...36e 5 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:37 #25 Skrevet tirsdag kl. 14:37 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tommelfingerregel: under ingen omstendigheter burde man noen gang, i hele livet, noensinne på denne jord, ta lip filler. Anonymkode: 6ffe3...36e Enda godt det er frivillig da. Anonymkode: 7c03f...fee
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:22 #26 Skrevet tirsdag kl. 21:22 7 hours ago, AnonymBruker said: Peis på hvis du ønsker at 96% av alle menn skal tro at du er overfladisk, har dårlig selvtillit og dårlig dømmekraft. Anonymkode: e0f5b...b9c Hvem sa jeg gjør det for andre menn og andres meninger? Der jeg kommer fra er lipfiller vanlig for jenter og jeg har en mann som synes det er greit. Kom her for å vite andres erfaringer, ikke om du liker det eller ikke.🙂 Anonymkode: 9fa6b...688
Gud Skrevet tirsdag kl. 21:32 #27 Skrevet tirsdag kl. 21:32 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det stemmer vel ikke, folk kommenterer da små lepper på andre til stadighet. Anonymkode: 4e387...c0e Det har eg aldri nokon gong i heile mitt liv høyrd. 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:33 #28 Skrevet tirsdag kl. 21:33 1 ml er kjempemye! Ingen behandler vil si det er ok å sette 1 ml filler første gang. Det kommer 100% til å migrere, og det vet de. Det kan også blokkere blodtilførsel til lepper og tunge, og det er farlig. dessverre er det mange klinikker som opererer med priser for 1 ml, og da føler kundene de må «bruke opp» alt. En god behandler vil fraråde deg det. Anonymkode: f5103...6fc 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:34 #29 Skrevet tirsdag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvem sa jeg gjør det for andre menn og andres meninger? Der jeg kommer fra er lipfiller vanlig for jenter og jeg har en mann som synes det er greit. Kom her for å vite andres erfaringer, ikke om du liker det eller ikke.🙂 Anonymkode: 9fa6b...688 Jenter?? Anonymkode: 33a98...cd2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:38 #30 Skrevet tirsdag kl. 22:38 Gud skrev (1 time siden): Det har eg aldri nokon gong i heile mitt liv høyrd. Nei, lurer virkelig på hva slags miljøer folk «til stadighet kommenterer andres små lepper» i. Anonymkode: 3eba1...3d0
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:45 #31 Skrevet tirsdag kl. 22:45 Burde? For hvem? Anonymkode: 33a98...cd2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:06 #32 Skrevet tirsdag kl. 23:06 Nei, ville ikke gjort det. Du vet aldri hvordan det vil bli seenes ut, om du vil like det eller ikke. Du vet ikke hvordan kroppen din vil reagere på det. Anonymkode: f7644...3eb
AnonymBruker Skrevet i går, 12:01 #33 Skrevet i går, 12:01 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det stemmer vel ikke, folk kommenterer da små lepper på andre til stadighet. Anonymkode: 4e387...c0e Jeg har aldri hørt at noen har kommentert små lepper på andre, men jeg har derimot hørt mange som har kommentert lepper med fillers. Det kan være gjort en god jobb, men som regel så vises det at det er filler allikevel. Jeg tok litt filler selv før, men nå når jeg legger merke til (og hører) hvor stygt det er på andre, så har jeg sluttet. Anonymkode: 11db2...0e5 1
Margit777 Skrevet i går, 12:04 #34 Skrevet i går, 12:04 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det stemmer vel ikke, folk kommenterer da små lepper på andre til stadighet. Anonymkode: 4e387...c0e Nei, i hvilken verden da? Slutte og bry seg om sånt tull. Finn på noe annet enn å sitte å glane i speilbildet hele dagen.
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #35 Skrevet i går, 12:09 Ingen burde ta fillers. Anonymkode: 42d83...6e3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #36 Skrevet i går, 12:09 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette er helt feil. Dersom man har små, smale lepper vil det lett synes, men om du har normalt store lepper fra før, men har opplevd litt volumtap som de fleste gjøre med årene, vil litt påfyll gjort av en dyktig fagperson se naturlig og fint ut, og ikke merkbart for de som ikke vet at du har gjort det. Anonymkode: 2d444...599 Merkelig nok så har alle kvinner jeg har møtt som har sagt dette, de har det vært synlig de hadde brukt det. Så dette at det ikke synes er bare en løgn dere forteller dere selv Anonymkode: 520c9...a48 1 1
Margit777 Skrevet i går, 12:10 #37 Skrevet i går, 12:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri hørt at noen har kommentert små lepper på andre, men jeg har derimot hørt mange som har kommentert lepper med fillers. Det kan være gjort en god jobb, men som regel så vises det at det er filler allikevel. Jeg tok litt filler selv før, men nå når jeg legger merke til (og hører) hvor stygt det er på andre, så har jeg sluttet. Anonymkode: 11db2...0e5 Ja, er det eneste jeg har sett også, og de blir jo blinde etterhvert og ser ut som bavian rumpehull i ansiktet. Jeg skal ikke snakke så høyt, jeg har tatt fillers før andre steder og det er kostbart og kortvarig, ikke kortvarig i at fillersen blir borte. Den smelter og renner lengre ned i ansiktet og man må til slutt ha mer og mer fillers for å rette på huden andre steder. Så jeg bare, nei fy faen dette gidder jeg ikke mer, redd for å se ut som et smelta lyddér. Men erfaringen har jeg.
AnonymBruker Skrevet i går, 12:13 #38 Skrevet i går, 12:13 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Peis på hvis du ønsker at 96% av alle menn skal tro at du er overfladisk, har dårlig selvtillit og dårlig dømmekraft. Anonymkode: e0f5b...b9c Og lett og lure i seng. Anonymkode: 4f20a...f20
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #39 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har aldri hørt at noen har kommentert små lepper på andre, men jeg har derimot hørt mange som har kommentert lepper med fillers. Det kan være gjort en god jobb, men som regel så vises det at det er filler allikevel. Jeg tok litt filler selv før, men nå når jeg legger merke til (og hører) hvor stygt det er på andre, så har jeg sluttet. Anonymkode: 11db2...0e5 Har selv fått mange kommentarer på det. Margit777 skrev (2 timer siden): Nei, i hvilken verden da? Slutte og bry seg om sånt tull. Finn på noe annet enn å sitte å glane i speilbildet hele dagen. Jeg sitter ikke å glaner i noe speilbilde, hvor kom det fra? Anonymkode: 4e387...c0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå