AnonymBruker Skrevet i går, 12:21 #1 Skrevet i går, 12:21 Jeg vurderer å ta Lipfiller men har lest og sett mye om at det kan migrere og at folk angrer. Har vurdert det veldig lenge men bare 1ml for er redd at det blir for mye. Gjør det vondt?😳 Dere som har tatt, hvor mye tok dere og hvilke alder var dere. Er det verdt det? (ønsker ingen stygge kommentarer takk!) Anonymkode: 9fa6b...688
AnonymBruker Skrevet i går, 12:26 #2 Skrevet i går, 12:26 BARE 1ml? Det er mye. Jeg tok 0.4 fordelt på overleppe og underleppe. Tar du en hel ml er det nok risiko for migrasjon ja, så mye ledig plass har du nok ikke i leppene og da kan man risikere at den flytter på seg. Anonymkode: 7c03f...fee 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #3 Skrevet i går, 12:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vurderer å ta Lipfiller men har lest og sett mye om at det kan migrere og at folk angrer. Har vurdert det veldig lenge men bare 1ml for er redd at det blir for mye. Gjør det vondt?😳 Dere som har tatt, hvor mye tok dere og hvilke alder var dere. Er det verdt det? (ønsker ingen stygge kommentarer takk!) Anonymkode: 9fa6b...688 Ikke verdt det i det store bildet. Folk bryr seg ikke om leppestørrelsen til andre. Det er dyrt og ubehagelig og plutselig blir man "blind" og vil ha litt og litt mer. Tenk deg godt om. Anonymkode: 553da...ebe 8
AnonymBruker Skrevet i går, 12:31 #4 Skrevet i går, 12:31 1ml er sjukt mye. Jeg tok aldri mer enn 0,5 maaaaks da jeg hadde ducklips back in the day. Nå har jeg nada og av en god grunn. Det migrerte utenfor leppene, slik at det ble.. bare stygt, egentlig. Fikk en kant rundt hele leppa og små pølser inne i leppene, og ble en evig runddans av å fjerne filler og fylle på filler i åresvis. Så bra ut første 2-3 mnd, så kunstig ut de neste 2-3, så fjerne og starte på nytt osv. Tør ikke tenke på hvor mange titusener jeg smelte av på det der som heller kunne vært spart i fond. Jeg så meg helt blind på egne lepper til slutt og er utrolig fornøyd med mine «tynne lepper» igjen nå på tredje året uten. Tips: putt heller pengene i fond 😅 Anonymkode: ad2bb...233 9 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #5 Skrevet i går, 12:32 Nei. Ikke gjør det, det ser fryktelig ut - og 1 ml er MYE. Anonymkode: d825e...3da 5 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #6 Skrevet i går, 12:41 Nei! Det er tilnærmet umulig å få det til å se naturlig ut ALLE jeg har snakket med som tror de ser naturlige ut på dette, de har sett rare og fake Anonymkode: 520c9...a48 5 1
Vibelator Skrevet i går, 12:47 #7 Skrevet i går, 12:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei! Det er tilnærmet umulig å få det til å se naturlig ut ALLE jeg har snakket med som tror de ser naturlige ut på dette, de har sett rare og fake Anonymkode: 520c9...a48 Ser fælt ut ja Vær glad i dine ekte lepper 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #8 Skrevet i går, 12:52 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg vurderer å ta Lipfiller men har lest og sett mye om at det kan migrere og at folk angrer. Har vurdert det veldig lenge men bare 1ml for er redd at det blir for mye. Gjør det vondt?😳 Dere som har tatt, hvor mye tok dere og hvilke alder var dere. Er det verdt det? (ønsker ingen stygge kommentarer takk!) Anonymkode: 9fa6b...688 Jeg hadde heller valgt pmu. Da får du fremhevet egne lepper og du kan velge en naturlig farge. Leppene vil oppleves større. Se på før og etter bilder, så ser du at resultatet, ser langt mer naturlig ut. Samtidig som de er mer fremtredende. Anonymkode: c8d44...9bb 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #9 Skrevet i går, 12:55 Ikke rette plassen å spørre om kosmetiske behandlinger. Før i tiden satt de nesten alltid minst 1 ml, nå bruker de fleste andre teknikker og lavere dose. Gjør det du har lyst til uten å bry deg om hva folk mener. Er du misfornøyd så er det bare å fjerne det.. Anonymkode: 2a9c1...46a
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #10 Skrevet i går, 12:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke rette plassen å spørre om kosmetiske behandlinger. Før i tiden satt de nesten alltid minst 1 ml, nå bruker de fleste andre teknikker og lavere dose. Gjør det du har lyst til uten å bry deg om hva folk mener. Er du misfornøyd så er det bare å fjerne det.. Anonymkode: 2a9c1...46a Det er ikke bare bare å fjerne fillers i leppene, da. Anonymkode: 30b87...a57 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #11 Skrevet i går, 13:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke bare bare å fjerne fillers i leppene, da. Anonymkode: 30b87...a57 Hva mener du? Hva er så komplisert? Jeg har gjort det 2 ganger tidligere.. Anonymkode: 2a9c1...46a
AnonymBruker Skrevet i går, 13:05 #12 Skrevet i går, 13:05 NEI!!.....jobb med det mentale i stedet. Dette ser IKKE bra ut uansett mengde. Anonymkode: fa02c...368 4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:09 #13 Skrevet i går, 13:09 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg vurderer å ta Lipfiller men har lest og sett mye om at det kan migrere og at folk angrer. Har vurdert det veldig lenge men bare 1ml for er redd at det blir for mye. Gjør det vondt?😳 Dere som har tatt, hvor mye tok dere og hvilke alder var dere. Er det verdt det? (ønsker ingen stygge kommentarer takk!) Anonymkode: 9fa6b...688 Ikke stapp i deg de hælvetes fillerne noe sted, vær så snill. Anonymkode: 4f20a...f20 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #14 Skrevet i går, 13:12 Nei, ikke gjør det, det er så fælt. Dette er en sykdom som går over verden nå. Jobb med eget selvbilde heller. Anonymkode: b357f...58a 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:17 #15 Skrevet i går, 13:17 Du bør ikke gjøre det. Det blir så ufattelig vanskelig å spille trompet etterpå! Anonymkode: 0b05b...e3d 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:19 #16 Skrevet i går, 13:19 Har gått til en lege som også er estetisk behandler, for å få medisinsk botox, spør han av og til om han kan vurdere lip flip eller en smule lip filler kun i øvre leppe for mer symmetri og en tanke mer volum. Han har nektet i aner ikke hvor lang tid, og sagt at jeg ikke trenger det. I mai i år spurte jeg igjen, og sist for en uke siden, vedkommende sa han ikke ville gjøre det. Tenker det kanskje er en grunn til det, ellers hadde han sikkert gjort det. Har testet lip blush i steden, skal ta refill om få dager. Anonymkode: 02c7d...75f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:27 #17 Skrevet i går, 13:27 1 ml er ikke så mye.. du ser nesten ikke forskjell hvis du har naturlige lepper Anonymkode: 26bfc...34e
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #18 Skrevet i går, 13:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1 ml er ikke så mye.. du ser nesten ikke forskjell hvis du har naturlige lepper Anonymkode: 26bfc...34e Enig, jeg fikk ørlite mer definerte lepper, men ikke noe man legger merke til. Jeg har normale lepper fra før, men merket litt volumtap. Anonymkode: 2d444...599
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #19 Skrevet i går, 13:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke verdt det i det store bildet. Folk bryr seg ikke om leppestørrelsen til andre. Det er dyrt og ubehagelig og plutselig blir man "blind" og vil ha litt og litt mer. Tenk deg godt om. Anonymkode: 553da...ebe Det stemmer vel ikke, folk kommenterer da små lepper på andre til stadighet. Anonymkode: 4e387...c0e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:44 #20 Skrevet i går, 13:44 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): NEI!!.....jobb med det mentale i stedet. Dette ser IKKE bra ut uansett mengde. Anonymkode: fa02c...368 Dette er helt feil. Dersom man har små, smale lepper vil det lett synes, men om du har normalt store lepper fra før, men har opplevd litt volumtap som de fleste gjøre med årene, vil litt påfyll gjort av en dyktig fagperson se naturlig og fint ut, og ikke merkbart for de som ikke vet at du har gjort det. Anonymkode: 2d444...599 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå