AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:31 #41 Skrevet onsdag kl. 17:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner at det er forskjell på ungdom og noen hviler mer i seg selv enn andre. Men vi foreldre må seriøst slutte å sponse dette tullballet. Tror du virkelig at alle har råd til å betale tusenvis på dette her, hva med de ungdommene som ikke drikker eller ikke ønsker å være i en gruppering. Skal de bare klare seg uten venner siden de andre er opptatt med sin russegruppe? Anonymkode: 4f30e...64a De velger det jo bort selv, det er noe annet enn å bli utestengt fordi man ikke har råd til å bli med men har lyst Anonymkode: 42c24...b8c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:05 #42 Skrevet onsdag kl. 19:05 Det høres forferdelig ut! Jeg skjønner at det er et press, men det er helt sykt at det har blitt slik. Du må betale for å ha venner og en gruppe... Barna mine gikk på VGS i Stavanger på en bra sentral skole, og jeg hørte ikke om noen som hadde russebuss! Det er en del ungdom med rike foreldre der og. Jeg er utrolig takknemlig for at den der ukulturen ikke hadde kommet hit. Nå legger de jo ned deler av russetiden, og bra er det. Fint at de er russ, men det får nå være noen uker, og ikke et press gjennom 3 år med store innbetalinger. Det er jo helt galskap! Anonymkode: 19f30...892
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå