AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:05 #41 Skrevet mandag kl. 15:05 AnonymBruker skrev (På 26.9.2026 den 18.13): Ja finnes mange som blir nervøse og det er forståelig . Det finnes også sikkert skjult gull her og der, men det må være en grunnleggende sosial, emosjonell og romantisk match fra start. Anonymkode: 971bf...9a7 Her går du i Tinder fellen. Snakk mer med de normale mennene i stedet. Anonymkode: 071c1...e13
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:16 #42 Skrevet mandag kl. 15:16 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette er en helt ubegrunnet paranoia. Det er selvsagt 0 fare på et offentlig event på en bar. Tror du virkelig at en mann skulle plutselig bli voldelig eller ufin på et slik offentlig event uten at noen i så fall ville grepet inn? Det er helt absurd paranoia. Og det viser også at du har hatefulle holdninger mot menn. Det blir i samme gate som om du hadde sagt at du ikke vil henge et sted hvor det er en høy andel muslimer fordi du er redd for at noen av de plutselig skal begå et terrorangrep. Anonymkode: 93125...6df Ikke en eneste plass skrev jeg at jeg var redd for vold, men likevel gikk du rett i angrep og dømte meg basert på dine egne meninger og tolkninger av noe jeg ikke skrev. Så hvem er den fordømmende med hatefulle ytringer av oss to? Her jeg bor har det i perioder vært uvanlig mange tilfeller der kvinner har fått dop i drinken, så den frykten jeg har for ukjente menn er høyst reell. Jeg kjenner kvinner som har opplevd dette, noen av de ble utsatt for verre ting, her på stedet vi bor. Vet du hva kjennetegnet på gjerningsmennene har vært? De er menn. Så jeg tar mine forhåndsregler. Det er så lettvint å være mann, jeg misunner dere den friheten dere har og tar for gitt. Anonymkode: 3bf2a...34b 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:33 #43 Skrevet i går, 12:33 Marijana skrev (På 28.9.2026 den 4.17): Jeg vurderte dra på den festen alene. Bra jeg ikke gjorde det da høres det ut som. Hvor mange kom, og hvordan var fordelingen mellom kjønnene ? Bortsett fra DJen var det helt greit der altså. En del gjengangere (men det baserer jeg kun på at noen av de samme har vært der de to gangene jeg har vært der i løpet av et år). Jeg var ikke helt i sjekkemodus så jeg svimet bare litt rundt og pratet med folk litt her og der. Skulle gjerne danset mye mer, men orket ikke musikken (jeg liker det mye rart, men føltes ikke som Djen leste gulvet overhode). . Savnet kanskje litt fler menn på 50+, men så ut som folk koste seg. Jeg var der alene, men måten de setter opp quizen på gjør at det ikke er noe problem, gitt at du ikke hater damene du havner på bord med (damene sitter på samme bord, mennene flytter seg rundt med jevne mellomrom). Man får tildelt bord så man trenger ikke går rundt og lete etter plass. Jeg er i FB-gruppe med damene fra mitt bord 😊 Anonymkode: 7585d...9f3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #44 Skrevet i går, 14:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bortsett fra DJen var det helt greit der altså. En del gjengangere (men det baserer jeg kun på at noen av de samme har vært der de to gangene jeg har vært der i løpet av et år). Jeg var ikke helt i sjekkemodus så jeg svimet bare litt rundt og pratet med folk litt her og der. Skulle gjerne danset mye mer, men orket ikke musikken (jeg liker det mye rart, men føltes ikke som Djen leste gulvet overhode). . Savnet kanskje litt fler menn på 50+, men så ut som folk koste seg. Jeg var der alene, men måten de setter opp quizen på gjør at det ikke er noe problem, gitt at du ikke hater damene du havner på bord med (damene sitter på samme bord, mennene flytter seg rundt med jevne mellomrom). Man får tildelt bord så man trenger ikke går rundt og lete etter plass. Jeg er i FB-gruppe med damene fra mitt bord 😊 Anonymkode: 7585d...9f3 Du får si ifra neste gang du skal og er i sjekkemodus så skal jeg, mann 50 +, komme... 😉 Anonymkode: 5969b...789
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #45 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.9.2026 den 19.04): Ok, for å vurdere dette, hva er sjangsen for å få pult? Anonymkode: f1ba9...c48 Vet ikke. Sikker på at du ikke vil ha skrivebord? Anonymkode: 82336...22e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå