-jk- Skrevet søndag kl. 06:28 #21 Skrevet søndag kl. 06:28 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var du på Kulturhuset? Den DJen var helt krise, Temuversjon av de få hitene som ble spilt. De burde fått inn Reform 94, de festene bruker å ta av 😄 Jeg stakk også tidlig, fikk tre nye venninner og snakket litt med en jeg datet for 10 år siden 😂 Synes egentlig 37-55 er litt for stort spenn, er 50 og null interessert i yngre menn (+/- 5 år helst), men det blir vel kanskje for folk få uten. Håper daten var hyggelig 😊 Anonymkode: 7585d...9f3 Ja, jeg var på Kulturhuset. Hvit bukse, lilla T-skjorte. Enig i at aldersspennet er litt stort, men de har vel erfaring som tilsier hvor stort det må være for å få nok folk vil jeg tro. Godt å høre at det ikke bare var meg som synes DJen var helt elendig. Jeg var på Smelteverket dagen etterpå, HeyoFunk&Bellaire. Det var noe HELT annet, dansegulvet var smekkfullt hele kvelden. Så fullt at det til tider var svært vanskelig å komme seg på toalettet (som dessverre ligger i andre enden av det ganske lange og store dansegulvet). Endret søndag kl. 06:37 av -jk-
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:21 #22 Skrevet søndag kl. 09:21 Er mann 52 og har vurdert smingeltreff, men har tenkt at det sikkert er flest damer i 37-45 gruppen der, mens jeg vil møte i 45-55, så har latt være. Dere som har vært der, damer som menn, er gruppen 45-55 godt representert også? Anonymkode: 5969b...789
-jk- Skrevet søndag kl. 10:23 #23 Skrevet søndag kl. 10:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er mann 52 og har vurdert smingeltreff, men har tenkt at det sikkert er flest damer i 37-45 gruppen der, mens jeg vil møte i 45-55, så har latt være. Dere som har vært der, damer som menn, er gruppen 45-55 godt representert også? Anonymkode: 5969b...789 Jeg vil nok si at på festen var det klar overvekt av de yngre. Men kanskje dette hadde vært noe? 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:05 #24 Skrevet søndag kl. 11:05 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå er det litt yngre aldersgruppe enn TS jeg har vært på smigel treff, men dette er i hvert fall ikke mitt inntrykk som mann i det hele tatt. De aller fleste både kvinnene og mennene var helt normale oppegående folk. Det var jo noen raringer, men vil si det var ca like mange kvinnelige raringer som mannlige. Og jeg vil si at gjenngangerene jeg har sett der også er ganske jevnt fordelt mellom kvinner og menn. Eneste forskjellen jeg har lagt merke til egentlig er at det er mye flere kvinner som er der med veninder, mens det er en mye større andel av mennene som kommer alene. Anonymkode: 93125...6df Det er ganske stor forskjell på singelmarkedet før vs etter alder 35. Når man har passert 30 har de fleste utviklet sin personlighet og ikke alle har hatt en positiv utvikling. Jeg, som kvinne, drar sjelden alene til steder der de serverer alkohol. Her jeg bor er de fleste arrangement for single lagt til barer, og for meg gjør det hele settingen utrygg. Jeg vil ikke være alene blant berusede ukjente menn. En tur i naturen med single mennesker derimot kunne jeg møtt opp alene på. Anonymkode: 3bf2a...34b 2
Brunello Skrevet søndag kl. 11:10 #25 Skrevet søndag kl. 11:10 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja finnes mange som blir nervøse og det er forståelig . Det finnes også sikkert skjult gull her og der, men det må være en grunnleggende sosial, emosjonell og romantisk match fra start. Det jeg egentlig prøver å få frem er: Det virker rett og slett som om disse arrangementene tiltrekker seg en ganske spesifikk type menn: menn som skiller seg ganske tydelig fra det jeg vanligvis møter sosialt. Da blir det litt feil å forklare det med at de bare trenger litt 😅 Det jeg også legger merke til er at det er en stor andel av mennene som er på nesten alle arrangementer. Jeg skal gi deg noen eksempler på mine erfaringer om hva slags menn jeg har møtt der: Mann 1: Jeg deltar på alle smingeltreff. Jeg har vært på alle det siste året. Jeg har ikke gått glipp av en eneste treff. Jeg elsker å dra på smingel. Smingel er det stedet jeg er sosial. Jeg elsker smingel. Mann 2: Du stiller han et spørsmål. Han holder ikke øyekontakt og svarer: Ja. Du prøver igjen med nytt spørsmål. Han svar: Holder ikke øyekontakt og svarer ja. Slik fortsetter man til at man til slutt ikke orker mer ensidig intervju. Mann 3: Stiller ikke et eneste spørsmål tilbake. Han vet han er den kjekkeste i rommet og løfter ikke en finger for noen. Mann 4: Hva slags dataspill liker du? Jeg liker dataspill x. Jeg liker å spille. Spiller du? Jeg har mange spill. Jeg er på leve 40. Jeg har også en blaster 48483. Ennå jeg har svart: Jeg liker ikke å spille spill. Mann 5: Jeg har ikke dusjet i det siste men her er jeg. Ta meg for den jeg er. Mann 6: Iiii kniiiis. Du er jente. Jeg har aldri snakket med jente nesten Mann 7: Jeg liker damer som veier under 60kg. Jeg liker ikke feminister. Når du er i 30-/40- årene: Du vil finne en likeverdig. En som har utviklet seg litt siden ungdomsskolen. Er det for mye å forlange? Jeg har ikke tid til å lære en gutt til å bli mann. Anonymkode: 971bf...9a7 Du har selvsagt helt rett. Middelaldrende menn som er single er i det vesentlige de kvinner ikke ønsker. Attraktive menn har partner. De som er single er de som en annen kvinne har forlatt fordi de ikke orket mer. Menn som forlater sin partner får lett ny og er ikke på singeltreff. 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:17 #26 Skrevet søndag kl. 12:17 Brunello skrev (1 time siden): Du har selvsagt helt rett. Middelaldrende menn som er single er i det vesentlige de kvinner ikke ønsker. Attraktive menn har partner. De som er single er de som en annen kvinne har forlatt fordi de ikke orket mer. Menn som forlater sin partner får lett ny og er ikke på singeltreff. Det var også en teori.... Forlot min x for noen år siden, har ikke villet tenkt meg noe nytt før det så smått har endret seg nå... Mann 52 Anonymkode: 5969b...789 2
Brunello Skrevet søndag kl. 14:09 #27 Skrevet søndag kl. 14:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var også en teori.... Forlot min x for noen år siden, har ikke villet tenkt meg noe nytt før det så smått har endret seg nå... Mann 52 Anonymkode: 5969b...789 Det er ingen teori. Det er fakta. Men selvsagt finnes det enkelte unntak.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:15 #28 Skrevet søndag kl. 14:15 Brunello skrev (2 timer siden): Du har selvsagt helt rett. Middelaldrende menn som er single er i det vesentlige de kvinner ikke ønsker. Attraktive menn har partner. De som er single er de som en annen kvinne har forlatt fordi de ikke orket mer. Menn som forlater sin partner får lett ny og er ikke på singeltreff. Dette er min erfaring og. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var også en teori.... Forlot min x for noen år siden, har ikke villet tenkt meg noe nytt før det så smått har endret seg nå... Mann 52 Anonymkode: 5969b...789 Menn som er frivillig single finnes selvsagt også😊 Setter pris på om du vil dele din erfaring hvis det nå er sånn at du vil finne deg en ny partner. Jeg tror sjansen din for å lykkes er vesentlig høyere enn menn som har blitt dumpet. Anonymkode: 3bf2a...34b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:54 #29 Skrevet søndag kl. 15:54 Brunello skrev (4 timer siden): Du har selvsagt helt rett. Middelaldrende menn som er single er i det vesentlige de kvinner ikke ønsker. Attraktive menn har partner. De som er single er de som en annen kvinne har forlatt fordi de ikke orket mer. Menn som forlater sin partner får lett ny og er ikke på singeltreff. Lol! Akkurat min erfaring med kvinner. De bra kvinnene havner lett i forhold så snart de ønsker seg det, de mindre bra/uattraktive kvinnene dater år etter år. Anonymkode: f6e2f...e0a
Brunello Skrevet søndag kl. 16:51 #30 Skrevet søndag kl. 16:51 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Lol! Akkurat min erfaring med kvinner. De bra kvinnene havner lett i forhold så snart de ønsker seg det, de mindre bra/uattraktive kvinnene dater år etter år. Anonymkode: f6e2f...e0a Selvfølgelig blir de mest attraktive av begge kjønn først valgt. De blir som oftest valgt av de mest attraktive mennene, og de forblir ofte i det samme forholdet livet ut. Det er imidlertid mange studier som viser at min påstand er korrekt. De fleste menn som går ut av et forhold gjør det fordi de har funnet en ny, mens kvinner går fordi de er lei mannen uten å ha en ny å gå til. 3 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:11 #31 Skrevet søndag kl. 21:11 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg, som kvinne, drar sjelden alene til steder der de serverer alkohol. Her jeg bor er de fleste arrangement for single lagt til barer, og for meg gjør det hele settingen utrygg. Jeg vil ikke være alene blant berusede ukjente menn. En tur i naturen med single mennesker derimot kunne jeg møtt opp alene på. Anonymkode: 3bf2a...34b Dette er en helt ubegrunnet paranoia. Det er selvsagt 0 fare på et offentlig event på en bar. Tror du virkelig at en mann skulle plutselig bli voldelig eller ufin på et slik offentlig event uten at noen i så fall ville grepet inn? Det er helt absurd paranoia. Og det viser også at du har hatefulle holdninger mot menn. Det blir i samme gate som om du hadde sagt at du ikke vil henge et sted hvor det er en høy andel muslimer fordi du er redd for at noen av de plutselig skal begå et terrorangrep. Anonymkode: 93125...6df 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:20 #32 Skrevet søndag kl. 21:20 AnonymBruker skrev (På 26.9.2026 den 17.52): Må jo være traumatiserende å være der som mann. Bli vurdert opp og ned av kjipe, dømmende damer 🥹 Anonymkode: f1ba9...c48 Ja, huff, må være bedre at de stakkars mennene bare får være i fred. De har selvsagt bedre av å være alene resten av livet. Eller vent litt... Mente du at vi kvinner heller bør la være å vurdere noe som helst? Bare ta til takke med det første og beste som dukker opp? Fordi vi skal ikke være i posisjon til å kunne ha noen preferanser i det hele tatt? Anonymkode: 7634d...34a 1
Marijana Skrevet mandag kl. 02:17 #33 Skrevet mandag kl. 02:17 AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 0.53): Var du på Kulturhuset? Den DJen var helt krise, Temuversjon av de få hitene som ble spilt. De burde fått inn Reform 94, de festene bruker å ta av 😄 Jeg stakk også tidlig, fikk tre nye venninner og snakket litt med en jeg datet for 10 år siden 😂 Synes egentlig 37-55 er litt for stort spenn, er 50 og null interessert i yngre menn (+/- 5 år helst), men det blir vel kanskje for folk få uten. Håper daten var hyggelig 😊 Anonymkode: 7585d...9f3 Jeg vurderte dra på den festen alene. Bra jeg ikke gjorde det da høres det ut som. Hvor mange kom, og hvordan var fordelingen mellom kjønnene ?
-jk- Skrevet mandag kl. 07:28 #34 Skrevet mandag kl. 07:28 Marijana skrev (5 timer siden): Jeg vurderte dra på den festen alene. Bra jeg ikke gjorde det da høres det ut som. Hvor mange kom, og hvordan var fordelingen mellom kjønnene ? Kjønnsfordelingen var helt lik etter hva jeg kunne se. Ca. 75 av hvert kjønn. Rundt 100 stk. totalt til musikkbingoen, og så kom det noen titalls til etterpå. 2
Lorian Skrevet mandag kl. 10:41 #35 Skrevet mandag kl. 10:41 Hadde jeg fått med meg en kompis så hadde jeg kanskje vurdert det, men tror ikke jeg tør det alene. Er for mange dømmende blikk fra kvinner 😅
-jk- Skrevet mandag kl. 11:30 #36 Skrevet mandag kl. 11:30 Lorian skrev (47 minutter siden): Hadde jeg fått med meg en kompis så hadde jeg kanskje vurdert det, men tror ikke jeg tør det alene. Er for mange dømmende blikk fra kvinner 😅 Det er mye bedre å gå alene om man leter etter noen, er min erfaring. Da må man snakke med nye folk, istedenfor å bli sittende å prate med en kompis hele kvelden. Jeg oppfattet ingen damer på arrangementet som dømmende. Men mulig jeg er lite sensitiv for slikt. Bryr meg uansett ikke så mye om hva andre mener om meg.
Lorian Skrevet mandag kl. 11:38 #37 Skrevet mandag kl. 11:38 -jk- skrev (7 minutter siden): Det er mye bedre å gå alene om man leter etter noen, er min erfaring. Da må man snakke med nye folk, istedenfor å bli sittende å prate med en kompis hele kvelden. Jeg oppfattet ingen damer på arrangementet som dømmende. Men mulig jeg er lite sensitiv for slikt. Bryr meg uansett ikke så mye om hva andre mener om meg. Er vel ikke at jeg bryr meg så mye, men gidder ikke å utsette meg for alt heller da 😅
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:28 #38 Skrevet mandag kl. 13:28 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dette er en helt ubegrunnet paranoia. Det er selvsagt 0 fare på et offentlig event på en bar. Tror du virkelig at en mann skulle plutselig bli voldelig eller ufin på et slik offentlig event uten at noen i så fall ville grepet inn? Det er helt absurd paranoia. Og det viser også at du har hatefulle holdninger mot menn. Det blir i samme gate som om du hadde sagt at du ikke vil henge et sted hvor det er en høy andel muslimer fordi du er redd for at noen av de plutselig skal begå et terrorangrep. Anonymkode: 93125...6df Jeg er ikke den du svarer. Men jeg har flere ganger blitt angrepet på gaten av menn som ikke liker at jeg sier nei til de. Jeg har flere ganger blitt fulgt etter av noen på vei hjem etter byen. Det er mye galne menn der ute. Turen hjem kan ofte være den skumleste. Det er ikke så enkelt som du tror å være kvinne og farlige menn blir farlige i offentligheten når de har fått alkohol i seg. Men du har rett i at noen grep inn. De mennene på gaten ble stoppet av vektere. Men det er skummelt å være kvinne, du bare har ingen anelse i din trygge manneverden. Anonymkode: 28b60...8aa 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:46 #39 Skrevet mandag kl. 13:46 Lorian skrev (2 timer siden): Er vel ikke at jeg bryr meg så mye, men gidder ikke å utsette meg for alt heller da 😅 Da bryr du deg jo åpenbart. Du burde jobbe med det så du ikke går glipp av gode ting i livet fordi du tror at du blir dømt på noen måte. Damene må jo se på deg eller foretrekker du blinde damer som bare kjenner seg frem. Anonymkode: 28b60...8aa 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:47 #40 Skrevet mandag kl. 14:47 Lorian skrev (3 timer siden): Er vel ikke at jeg bryr meg så mye, men gidder ikke å utsette meg for alt heller da 😅 Nei, men mest sannsynlig så er ikke flertallet av kvinnene dømmende. Jeg ser jo av eksemplene i tråden at ikke alle har vært like heldige med de de traff , av hverken kvinner eller menn 😅 men det er ikke slik i virkeligheten at de fleste mennene knapt kan holde en samtale, og de fleste kvinnene rotter seg sammen og ser ned på de andre. Folk flest er jo hyggelige og normale, selv om ikke alle matcher. 😊 Jeg hadde også nok tenkt at det var tryggere å gå med en venn, men det blir jo fort til en krykke. Anonymkode: e6ed1...334 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå