Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun skjønner det nok, og det du gjør mot henne er psykisk vold. 

Husk at du en dag skal leve med deg selv og din egen samvittighet.

Anonymkode: 3d99c...5fd

En venninne...

Denne bomba kommer nok til å sprenge en dag, så konsekvensene kommer nok ja. Lite sannsynlig at ingen som kan sladre noen gang får vite om det. Livet er langt, og her er det en venninne som garantert har/kommer til å fortelle dette til noen. Lunta er tent allerede, det er bare et spørsmål om tid. Så må ha så definitivt leve med seg selv og sine handlinger, med ALLE  konsekvenser. 

Anonymkode: e0cc8...cde

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2026 den 4.38):

Jeg gikk bak ryggen på kona mi og var utro med ei god venninne. Vi hadde vel det som kan kalles et forhold over noe tid og lå sammen regelmessig denne perioden.

Jeg fikk etter hvert  dårlig samvittighet og avslutta det seksuelle. Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Har prøvt å undertrykke dette, men har startet å fantasere om henne igjen…

Strategien er å tie mine behov, tanker og fantasier ihjel, men må innrømme at jeg synes det er vanskelig.

Anonymkode: 14337...012

Hva vil du?

Er det som er spørsmålet...

Anonymkode: daaa3...13f

AnonymBruker
Skrevet

Det du holder på med er djevelens verk. Måtte det straffe seg!

Anonymkode: 65fa7...d80

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå fra kona og blir sammen med elskerinna?

Anonymkode: 5ea0a...578

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva med å gå fra kona og blir sammen med elskerinna?

Anonymkode: 5ea0a...578

Er det nok tak i han til det da?

Anonymkode: daaa3...13f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2026 den 23.48):

Å avslutte en relasjon, selvom hun har følelser for deg, er IKKE å behandle noen dårlig. Vi er i 2026, uttallige mennesker gjør det slutt og avviser hverandre - hele tiden. Er man voksen så takler man det.

Denne tråden minner om elskerinnens vinkling, er du egentlig venninnen/elskerinnen?

Hvis ikke; hva med å fortsette med i pose og sekk, krydder for ekteskapet med den lykkelige uvitende konen og elskerinnen som bøyer og føyer seg for deg?

Kjenner mange som lever sine beste liv på denne måten. Høres ut som du også lever godt med å ha begge i livet! 

Nå ble det stille i fjøset.....

Anonymkode: d8105...d7a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2026 den 23.48):

Å avslutte en relasjon, selvom hun har følelser for deg, er IKKE å behandle noen dårlig. Vi er i 2026, uttallige mennesker gjør det slutt og avviser hverandre - hele tiden. Er man voksen så takler man det.

Denne tråden minner om elskerinnens vinkling, er du egentlig venninnen/elskerinnen?

Hvis ikke; hva med å fortsette med i pose og sekk, krydder for ekteskapet med den lykkelige uvitende konen og elskerinnen som bøyer og føyer seg for deg?

Kjenner mange som lever sine beste liv på denne måten. Høres ut som du også lever godt med å ha begge i livet! 

Anonymkode: d8105...d7a

Jeg sårer jo henne på lik linje med at jeg sårer kona om jeg dumper henne. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Forskjellen er vel at kona er blitt bedratt, den andre ikke. Men de kommer over deg, begge to. Og begge kan faktisk dumpe deg. 

Anonymkode: 3e62c...9f8

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En av de må du jo såre uansett..

Du har ikke noe valg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen din fortjener deg. Konen din fortjener bedre. 

Anonymkode: fc1eb...d36

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2026 den 4.38):

Jeg gikk bak ryggen på kona mi og var utro med ei god venninne. Vi hadde vel det som kan kalles et forhold over noe tid og lå sammen regelmessig denne perioden.

Jeg fikk etter hvert  dårlig samvittighet og avslutta det seksuelle. Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Har prøvt å undertrykke dette, men har startet å fantasere om henne igjen…

Strategien er å tie mine behov, tanker og fantasier ihjel, men må innrømme at jeg synes det er vanskelig.

Dakkars liten... Trenger du trøst? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kona di har du såret (og bedratt) allerede. Hun vet bare ikke om det enda. Hun aner at det er noe på gang, men omfanget vet hun ikke akkurat nå. Bare tiden vil vise hva hun velger å gjøre den dagen hun faktisk får vite hva du har holdt på med. 

Og denne 'venninna'. Du har ikke bedratt henne. Du har kanskje behandlet henne dårlig da dere var elskere, men kona behandler du dårlig hver eneste dag nå mens du aktivt bedrar henne. For du har ikke et vennskapelig forhold med 'venninna' di når du egentlig har lyst til å knulle henne og snakker med henne daglig. Du bedrar faktisk deg selv og. Men det er alt annet enn synd på deg. Dette er en situasjon du selv har gått inn i med vid åpne øyne. Nå er det opp til deg hvordan du skal komme deg ut av det, enn så lenge. Begge damene kan dumpe deg på dagen. Elskerinner finner ofte ut av de også fort kan bli bedratt på samme måte som de var den andre en gang i tiden... 

Du lever nå i tro om at du kan ha både pose og sekk. News flash, det går faktisk ikke. 

Anonymkode: bd483...cb1

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På lik linje med kona? Dette må være skrevet av en «elskerinne».

Denne usle dama på si vet akkurat hva hun har begitt seg ut på, kona er uvitende om det sinnsyke bedraget og spillet hun blir utsatt for, og kommer til å gå så i sjokk at du (om du er mannen..) kommer til å gå nedom og hjem du også. Du aner ikke hva som kommer til å treffe deg, men det vil bli brutalt. Og kona di vil nok trenge psykolog for å greie å komme seg over traumet du har utsatt henne for din kødd. 

Og til hun patetiske dama du har på si; få deg et eget liv, ikke snylt på andres, din taper. 

Anonymkode: e6667...2ca

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På lik linje med kona? Dette må være skrevet av en «elskerinne».

Denne usle dama på si vet akkurat hva hun har begitt seg ut på, kona er uvitende om det sinnsyke bedraget og spillet hun blir utsatt for, og kommer til å gå så i sjokk at du (om du er mannen..) kommer til å gå nedom og hjem du også. Du aner ikke hva som kommer til å treffe deg, men det vil bli brutalt. Og kona di vil nok trenge psykolog for å greie å komme seg over traumet du har utsatt henne for din kødd. 

Og til hun patetiske dama du har på si; få deg et eget liv, ikke snylt på andres, din taper. 

Anonymkode: e6667...2ca

Signerer denne. Elskerinna VET om kona di. Kona di vet ingenting enda… håper hun finner det ut. Kvinner har en genuin magefølelse på sånt. 

Anonymkode: bb54c...5c1

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Elskerinna di har gått inn i dette med vidåpne øyne - hun har hele tiden visst at du er opptatt, så du kan faktisk ikke sammenligne den relasjonen med det du utsetter kona di for.

"Om du dumper henne"? Har du endelig innsett at du fortsatt er utro og at det ikke bare er vennskap?

Anonymkode: 2bfb2...63a

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere at jeg skal gjøre?

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

TS

Hva tror du utifra svarene du har fått?

Anonymkode: 2bfb2...63a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS

Om du ikke vet det selv, så er det vel best at du blir singel og går i terapi, til du finner ut hvem du ønsker å være.

KG kan ikke hjelpe deg med det. Den jobben må du gjøre selv.

• Nyttig 2
Skrevet

TS

Flytt hjem til mamma og pappa og be dem oppdra deg på nytt. For det virket ikke den første gangen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Du må finne ut hvem av dem du vil være sammen med, det går ikke med begge. Vil du ha venninna må du avslutte med kona

Anonymkode: 132bc...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...