AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Jeg gikk bak ryggen på kona mi og var utro med ei god venninne. Vi hadde vel det som kan kalles et forhold over noe tid og lå sammen regelmessig denne perioden. Jeg fikk etter hvert dårlig samvittighet og avslutta det seksuelle. Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Har prøvt å undertrykke dette, men har startet å fantasere om henne igjen… Strategien er å tie mine behov, tanker og fantasier ihjel, men må innrømme at jeg synes det er vanskelig. Anonymkode: 14337...012 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Ja, huff, det er dég det er synd på… Anonymkode: 06c35...34a 12 2 11
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september Hvordan trodde du det ville gå når du fortsetter å ha daglig kontakt med henne? Du mater jo følelsene du har for henne hele tiden. Du avsluttet det fordi du hadde dårlig samvittighet for at du var utro. Og nå vil du potensielt starte det igjen fordi du har dårlig samvittighet pga måten du avsluttet det på. Så du har egentlig ikke dårlig samvittighet - du savner bare å ha sex med to kvinner. La kona di få vite det, slik at hun kan bestemme seg for om hun vil være sammen med deg eller ikke. Det kan jo hende at hun er klar for noe nytt også. Anonymkode: 2bfb2...63a 13 8
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september Du har dårlig samvittighet overfor elskerinnen, men ikke overfor kona. Du pleier fortsatt forholdet til elskerinnen. Fy flate for en ubrukelig partner du er. Anonymkode: 3e62c...9f8 5 20
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september Jeg har dårlig samvittighet for begge to. Anonymkode: 14337...012
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har dårlig samvittighet for begge to. Anonymkode: 14337...012 Det bør du ha. Du bør også fortelle din kone at hun lever i et trekant- forhold, og la henne få et valg. Anonymkode: 3e62c...9f8 10 5
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har dårlig samvittighet for begge to. Anonymkode: 14337...012 Nei, du har ikke det. For da hadde du fortalt det til kona di og holdt avstand til elskerinna - i stedenfor å bruke hver dag på begge to og mate egoet. Det kommer ikke til å ta lang tid før du ligger med elskerinna di igjen. Og du er nok typen som kommer til (hvis du ikke allerede har gjort/ gjør det) å manipulere kona di i fht denne relasjonen. Hun har garantert stilt spørsmål i fht vennskapet deres allerede. Du hadde aldri godtatt at kona di hadde hatt et så tett forhold til en kamerat Anonymkode: 2bfb2...63a 12 3
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, du har ikke det. For da hadde du fortalt det til kona di og holdt avstand til elskerinna - i stedenfor å bruke hver dag på begge to og mate egoet. Det kommer ikke til å ta lang tid før du ligger med elskerinna di igjen. Og du er nok typen som kommer til (hvis du ikke allerede har gjort/ gjør det) å manipulere kona di i fht denne relasjonen. Hun har garantert stilt spørsmål i fht vennskapet deres allerede. Du hadde aldri godtatt at kona di hadde hatt et så tett forhold til en kamerat Anonymkode: 2bfb2...63a Kona vet ikke om vennskapet vårt. Anonymkode: 14337...012
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kona vet ikke om vennskapet vårt. Anonymkode: 14337...012 Hun har garantert følt lenge at noe er galt og at du har fokuset er annet sted. Hvordan klarer du å være så slem mot noen du liksom elsker? For det er tydelig at du bare elsker deg selv. Anonymkode: 2bfb2...63a 9 6
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september Ta ansvar og bryt opp familien. Sett elskerinna først. Så blir du lykkelig? Hvertfall kan kona di kanskje finne seg en reell partner i livet. Anonymkode: d6758...244
Lykkeliten* Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september Det var da skrekkelig så synd det var på deg! 7
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gikk bak ryggen på kona mi og var utro med ei god venninne. Vi hadde vel det som kan kalles et forhold over noe tid og lå sammen regelmessig denne perioden. Jeg fikk etter hvert dårlig samvittighet og avslutta det seksuelle. Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Har prøvt å undertrykke dette, men har startet å fantasere om henne igjen… Strategien er å tie mine behov, tanker og fantasier ihjel, men må innrømme at jeg synes det er vanskelig. Anonymkode: 14337...012 Du kan uansett ikke fortsette med begge, det vet du jo selv også. Men mann deg opp og ta en endelig avgjørelse: kona/familien eller elskerinna. Jeg synes ikke du MÅ fortelle din kone om det dersom du tror du klarer å yte henne all oppmerksomhet og være en god ektemann framover, men dette er jo noe du må vurdere. Jeg kjenner verken deg eller din kone, så akkurat når det gjelder det har jeg ingen fasit. Anonymkode: e32cb...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gikk bak ryggen på kona mi og var utro med ei god venninne. Vi hadde vel det som kan kalles et forhold over noe tid og lå sammen regelmessig denne perioden. Jeg fikk etter hvert dårlig samvittighet og avslutta det seksuelle. Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Har prøvt å undertrykke dette, men har startet å fantasere om henne igjen… Strategien er å tie mine behov, tanker og fantasier ihjel, men må innrømme at jeg synes det er vanskelig. Anonymkode: 14337...012 Vi er i 2026, skjulte venner og sexpartnere betegnes som ditt privatliv, som kona di ikke har noe med. Anonymkode: 8559f...d52 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi er i 2026, skjulte venner og sexpartnere betegnes som ditt privatliv, som kona di ikke har noe med. Anonymkode: 8559f...d52 Klovn. Man bedrar ikke folk, spesielt ikke de man er glad i, så enkelt er det. Er du lei, sinna, irritert eller ferdig med kona, så snakker du med henne eller går fra henne. Anonymkode: e6667...2ca 9
Ibot Skrevet 24. september #15 Skrevet 24. september (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Du ønsker ikke å avslutte? Du har dårlig samvittighet ovenfor elskerinna di? Hva med kona di oppi alt? Hva med hennes følelser, taker og liv? Synes du hun er heldig som må leve med en som deg uten å vite hva du har gjort? Hun velger deg daglig på feil grunnlag. Mest sannsynlig tror hun at du er trofast, mens du egentlig er en bedrager. Håper du blir avslørt. Vær mann, ta deg sammen, innrøm hva du har gjort og gi kona di valget. Så kan du fortsette med denne «gode venninnen» din. Endret 24. september av Ibot 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #16 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har dårlig samvittighet for begge to. Anonymkode: 14337...012 Ikke nok tydeligvis Anonymkode: 3ae02...b00 2 1 6
AnonymBruker Skrevet 24. september #17 Skrevet 24. september Du må fortelle kona hva du har gjort og la henne få avgjøre om hun vil fortsette forholdet med deg. Og så er det rart du ikke har blokket den dama for lenge siden. Du skulle bare visst hvordan livet ditt (og kona/barnas liv) kommer til å eksplodere når dette kommer for en dag. Ikke bare river du i stykker livet deres, men du kommer til å føle deg ganske mislykket og ødelagt selv. Mye skam, sorg, anger og fortvilelse hos deg også. Beintøft å stå i. Mange blir typ suicidale fordi man oppdager at man har «vært et sånt menneske» og man har gjerne en enorm skam og skyldfølelse for det man har utsatt partner og barn før. Skulle ønske flere visste om hvor brutalt dette er for alle parter. Ikke verdt det. Blokker hun på si, fortell kona og vær forberedt på å stå i shitstormen som er konsekvensen av dine handlinger. Anonymkode: e6667...2ca 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #18 Skrevet 24. september Hvor gammel er du? Hvorfor var du utro? shar konen din merket noe? Har dere sex enda eller mindre enn før? Vært lenge sammen? Vær ærlig med hun! Fy f.. Hvorfor ha en venninne hun ikke vet om? I tilegg dette.. Anonymkode: ed408...cff
AnonymBruker Skrevet 24. september #19 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg gikk bak ryggen på kona mi og var utro med ei god venninne. Vi hadde vel det som kan kalles et forhold over noe tid og lå sammen regelmessig denne perioden. Jeg fikk etter hvert dårlig samvittighet og avslutta det seksuelle. Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Har prøvt å undertrykke dette, men har startet å fantasere om henne igjen… Strategien er å tie mine behov, tanker og fantasier ihjel, men må innrømme at jeg synes det er vanskelig. Anonymkode: 14337...012 Behandlet du henne dårlig siden du kjenner på samvittighetskvaler? Tenker da på venninnen din.. Høres ut som det kan bli vanskelig å holde relasjonen vennskapelig. Kanskje må du avslutte den i sin helhet, hvertfall hvis du har bestemt deg for å gå «all in» med kona. Anonymkode: 10ce7...517 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #20 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg gikk bak ryggen på kona mi og var utro med ei god venninne. Vi hadde vel det som kan kalles et forhold over noe tid og lå sammen regelmessig denne perioden. Jeg fikk etter hvert dårlig samvittighet og avslutta det seksuelle. Ønsker ikke å avslutte vennskapet og vi har fortsatt daglig kontakt. Jeg har også dårlig samvittighet for måten jeg behandla henne på. Har prøvt å undertrykke dette, men har startet å fantasere om henne igjen… Strategien er å tie mine behov, tanker og fantasier ihjel, men må innrømme at jeg synes det er vanskelig. Anonymkode: 14337...012 Hahah takk for trolletråd. Yeah right. Anonymkode: 0e016...f6f 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå