AnonymBruker Skrevet 24. september #21 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): En ex kone i bildet, har hørt de er gode venner hele tiden , har syntes det har vært voldsomt mye kontakt fra hennes side, skal spør og fortelle om alt mulig, men mannen min sier han har fokus på at de skal være veldig flinke til å sammarbeide som foreldre og at barna skal se de er venner osv vært ok for meg og har tenkt jaja noen ganger når det har blitt litt mye fra henne , men vet at hun også er i et langvarig forhold, lenge før mannen min møtte meg. Jeg har personlig syntes det har vært litt mye fra henne men har ikke sagt noe, feks hver gang mannen min har bursdag skal hun skrive melding sende gave med barna men også gratulere han på Facebook med lange meldinger osv. Vi er nå blitt forlovet og hun vet det, barna har nevnt det + han går med forlovelses ring , hun har ikke gratulert han eller sagt et pip, har heller ikke skrevet på veggen hans i år når han badde bursdag heller ikke sendt gave med barna. bare lurer på en ting Hvordan tolker du dette ? Anonymkode: 1de20...b13 At hun er ferdig med han endelig Anonymkode: 99e96...c96
AnonymBruker Skrevet 24. september #22 Skrevet 24. september Jeg tolker det dithen at du overtenker og bryr deg alt for mye om hva hans ex foretar seg. Anonymkode: 7b3fe...73b 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #23 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det vil veldig ofte være noen følelser mellom et par som har et langt samliv i bagasjen, barn og mange seksuelle minner sammen. Hun elsker han fortsatt, og mulig at din mann har varme følelser for henne også, uten at han har tenkt til å gå fra deg. Men sånn er det når man finner en mann med et tidligere forhold, barn og hele pakka. Husk at da de to var sammen så var hun hans store kjærlighet. Han så antakelig for seg å bli gammel med henne. Sånt gjør noe med en. Uansett hva han sier til deg.. Anonymkode: 5aaca...294 Litt enig i det du sier der faktisk. Jeg var sammen med en mann i to år , følte virkelig at han elsket meg og var ferdig med exen. Ingenting som tilsa noe annet . Men så gikk han tilbake til ex likevel, enda de hadde store/snart voksne barn. Ble selvfølgelig satt ut og lei meg, men etterhvert unnet jeg han faktisk det fordi jeg er glad i han. Nå er jeg heldigvis ikke av den bitte typen og klarte å tenke at ok , da var det vel ikke meningen at det skulle bli oss likevel. Trist men ingenting jeg får gjort noe med. Anonymkode: 68fa2...011 2
AnonymBruker Skrevet 24. september #24 Skrevet 24. september Jeg tror at de har et forhold på si. Og så blir det så veldig gjennomskuelig hvis hun skriver til ham offentlig, de er så opptatte av å vise at de er ferdige med hverandre, at de ødelegger for seg selv, ved å ta sånn voldsom avstand. Han skjuler all kontakten de har, og kamuflerer den med et frieri. Hun prøver å gå stille i dørene. Men de har sex i arbeidstiden, og sender pikante bilder til hverandre. Anonymkode: c339e...555 3
Margit777 Skrevet 24. september #25 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): En ex kone i bildet, har hørt de er gode venner hele tiden , har syntes det har vært voldsomt mye kontakt fra hennes side, skal spør og fortelle om alt mulig, men mannen min sier han har fokus på at de skal være veldig flinke til å sammarbeide som foreldre og at barna skal se de er venner osv vært ok for meg og har tenkt jaja noen ganger når det har blitt litt mye fra henne , men vet at hun også er i et langvarig forhold, lenge før mannen min møtte meg. Jeg har personlig syntes det har vært litt mye fra henne men har ikke sagt noe, feks hver gang mannen min har bursdag skal hun skrive melding sende gave med barna men også gratulere han på Facebook med lange meldinger osv. Vi er nå blitt forlovet og hun vet det, barna har nevnt det + han går med forlovelses ring , hun har ikke gratulert han eller sagt et pip, har heller ikke skrevet på veggen hans i år når han badde bursdag heller ikke sendt gave med barna. bare lurer på en ting Hvordan tolker du dette ? Anonymkode: 1de20...b13 Drit i hu, så klart hun ikke gratulerer. Hun er sjalu, bare nyt det. Det er ganske morsomt, artig å høre på glosene til eksen til mannen når hun er forbanna, han har på høytaler 😄😄😄 Var hun som gikk, flere år før. Tenker hun skulle ha han på gress, for hun klarer ikke få seg en mann. Da sitter de der bittre og spyr ut, eder og galle 🤣🤣 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #26 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror at de har et forhold på si. Og så blir det så veldig gjennomskuelig hvis hun skriver til ham offentlig, de er så opptatte av å vise at de er ferdige med hverandre, at de ødelegger for seg selv, ved å ta sånn voldsom avstand. Han skjuler all kontakten de har, og kamuflerer den med et frieri. Hun prøver å gå stille i dørene. Men de har sex i arbeidstiden, og sender pikante bilder til hverandre. Anonymkode: c339e...555 Var derfor han kjøpte forlovelsesring til ts på temu 🤔 Anonymkode: f8e29...db9 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #27 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var derfor han kjøpte forlovelsesring til ts på temu 🤔 Anonymkode: f8e29...db9 Ja, nettopp! 🤣 Anonymkode: c339e...555
AnonymBruker Skrevet 24. september #28 Skrevet 24. september Margit777 skrev (3 minutter siden): Drit i hu, så klart hun ikke gratulerer. Hun er sjalu, bare nyt det. Det er ganske morsomt, artig å høre på glosene til eksen til mannen når hun er forbanna, han har på høytaler 😄😄😄 Var hun som gikk, flere år før. Tenker hun skulle ha han på gress, for hun klarer ikke få seg en mann. Da sitter de der bittre og spyr ut, eder og galle 🤣🤣 Hun er i et forhold skriver TS , og har vært det før TS møtte mannen. Hvorfor så skadefro? Har du et personlig problem med ekser? 😅 Anonymkode: 68fa2...011 1
Margit777 Skrevet 24. september #29 Skrevet 24. september (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun er i et forhold skriver TS , og har vært det før TS møtte mannen. Hvorfor så skadefro? Har du et personlig problem med ekser? 😅 Anonymkode: 68fa2...011 Nei, er ekser som har problemer med meg 😄😄 Er sånn når man er yngre og finere 😉 Endret 24. september av Margit777 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #30 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): En ex kone i bildet, har hørt de er gode venner hele tiden , har syntes det har vært voldsomt mye kontakt fra hennes side, skal spør og fortelle om alt mulig, men mannen min sier han har fokus på at de skal være veldig flinke til å sammarbeide som foreldre og at barna skal se de er venner osv vært ok for meg og har tenkt jaja noen ganger når det har blitt litt mye fra henne , men vet at hun også er i et langvarig forhold, lenge før mannen min møtte meg. Jeg har personlig syntes det har vært litt mye fra henne men har ikke sagt noe, feks hver gang mannen min har bursdag skal hun skrive melding sende gave med barna men også gratulere han på Facebook med lange meldinger osv. Vi er nå blitt forlovet og hun vet det, barna har nevnt det + han går med forlovelses ring , hun har ikke gratulert han eller sagt et pip, har heller ikke skrevet på veggen hans i år når han badde bursdag heller ikke sendt gave med barna. bare lurer på en ting Hvordan tolker du dette ? Anonymkode: 1de20...b13 Er det ikke bare folk over 60 år som bruker Facebook + sender gratulasjoner? For alt du vet så har hun sluttet å gratulere på Facebook etter at Facebook gjorde det mulig å tagge alle som hadde gratulert en. Når jeg en sjelden gang er innom Facebook for å booke bord på steder som ikke har egen nettside så er Feeden min smekkfull av «tusen takk for alle som gratulerte meg på dagen min!» fra fremmede. I innlegget er venner tagget, og det havner på profilen deres. Anonymkode: 94f6d...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #31 Skrevet 24. september Hva som foregår i andres hoder kan man da ikke vite. Synes du virker særdeles opptatt av deres kontakt. Anonymkode: 9bde2...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #32 Skrevet 24. september Margit777 skrev (47 minutter siden): Nei, er ekser som har problemer med meg 😄😄 Er sånn når man er yngre og finere 😉 Eller at x vil barna dkaø ha enn bedre forbilde enn, tja deg? Får ikke godt inntrykk av personligheten din her. Anonymkode: 9bde2...c4c 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #33 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hmm ja muligens du har rett. Mannen min bruker ikke fb engang og har ikke skrevet på fb siste 15 årene, syntes det er så rart hun fortsatte og skrive der hver gang på bursdagene selvom hun har sendt melding tidligere på dagen og sendt med gave med barna osv, hun skal hele tiden informere om ting vedrørende barna osv, føler hun har hatt et behov for litt kontroll , men siden han har fridd så tror jeg hun nå har sluppet litt kontrollen . TS Anonymkode: 1de20...b13 Nei ikke sant. Samme greie her altså. Hun skulle ringe og sende meldinger absolutt hele tiden. Har som hun var avhengig, selv om det var hun som gikk. Hun måtte være sammen med han støtt og stadig. Hadde det ikke vært for at vi begynte å reise vekk hadde hun vel fremdeles kommet hver gang hun hadde barneuke. Var fryktelig slitsomt. Men kanskje eksen til din også har begynt å innse at det faktisk er slutt på ekte. Kan ta noen år noen ganger skjønner jeg, å innse at man er en eks på ordentlig. Anonymkode: 3f2f2...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #34 Skrevet 24. september Ingenting å tenke over. Kanskje hun har sluppet kontrollen. Jeg forstår mange kvinner holder delvis i kontrollen på eksen i mange år på grunn av barna. Mye av grunnen er nok ofte fordi mennene viser de ikke klarer å ta hånd om barna og livet godt alene. Damene blir derfor bekymret for hvordan barna og deres far har det og holder på kontakten for å sørge for at de har det bra. Jeg har gått fra mine barns far og jeg har relativt mye kontakt når han er alene med barna, ingen når han ikke har barna. Det handler enkelt og greit om hans manglende evne til å passe på seg selv og barna. Angående å sende gave til han via barna osv tenker jeg det like gjerne kan være noe barna ønsker. Det gjør i hvert fall barna her. Anonymkode: 697d6...357 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #35 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ingenting å tenke over. Kanskje hun har sluppet kontrollen. Jeg forstår mange kvinner holder delvis i kontrollen på eksen i mange år på grunn av barna. Mye av grunnen er nok ofte fordi mennene viser de ikke klarer å ta hånd om barna og livet godt alene. Damene blir derfor bekymret for hvordan barna og deres far har det og holder på kontakten for å sørge for at de har det bra. Jeg har gått fra mine barns far og jeg har relativt mye kontakt når han er alene med barna, ingen når han ikke har barna. Det handler enkelt og greit om hans manglende evne til å passe på seg selv og barna. Angående å sende gave til han via barna osv tenker jeg det like gjerne kan være noe barna ønsker. Det gjør i hvert fall barna her. Anonymkode: 697d6...357 Tror mange kvinnelige ekser tillegger mennene dårligere evner enn det som er nødvendig. Men i HI virker det ikke som om det er barna som er årsak til oppførsel. Man skriver ikke avhandlinger ifb bursdag, på en død facebook-vegg, fordi man tenker på at han ikke kan være alene med barna. Eksen til min kjæreste kom ikke for å henge hver eneste dag i sin barneuke fordi han ikke klarte å ta vare på barna. Noen ekser er bare ikke helt riktig skrudd sammen. Anonymkode: 3f2f2...bbe 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #36 Skrevet 24. september Hun har ikke makt over han fordi hun gratulerer han med dagen på fb eller kjøper gave, som helt sikkert er for barnas del eller for hennes. De har jo barn sammen, og en liten gave er jo ikke uhørt. Hvis du syns hun har makt er det fordi du har gitt denne det. Jeg har en kjæreste som får gave av sin eks. Som regel noe hjemmelaget syltetøy eller kaker, pent merket med hennes navn. Men jeg ser på det som en hyggelig gest. Hun har ikke makt over han av dem grunn. Hun gratulerer tilogmed han på fb🤭 jeg har ikke han på fb engang. Da barna mine var yngre kjøpte jeg gave fra dem til faren. Nå gir jeg dem litt penger så finner de noe selv. Men jeg har ingen makt over min eks, og ikke vil jeg ha det heller. Men i 20 år var det oss og jeg unner han alt godt selv om jeg syns han er en idiot🤪 Anonymkode: 9be8e...2d9
AnonymBruker Skrevet 24. september #37 Skrevet 24. september Forlovelse hadde ikke jeg kommet på å gratulere noen med. Forventet ingen gratulasjon selv heller. Hvorfor trenger du en gratulasjon fra hans ex for noe så lite..? Anonymkode: d52ad...19b 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #38 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forlovelse hadde ikke jeg kommet på å gratulere noen med. Forventet ingen gratulasjon selv heller. Hvorfor trenger du en gratulasjon fra hans ex for noe så lite..? Anonymkode: d52ad...19b For ellers er x sjalu må du vite. Anonymkode: 9bde2...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #39 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For ellers er x sjalu må du vite. Anonymkode: 9bde2...c4c Det er helt umulig å vite hva sndre tenker. Kanskje ekser blir sjalu, kanskje ikke. Anonymkode: 3f2f2...bbe
AnonymBruker Skrevet 24. september #40 Skrevet 24. september Da jeg leste hovedinnlegget sprang et par-tre mulige scenarier opp i tankene, men så konkluderte jeg med at det faktisk ikke spiller noen rolle, Ts! Hun er ikke en så stor del av mannens liv lenger at det spiller noen rolle. Det er deg han fridde til, deg han er forlovet med, deg han vil gifte seg med og leve resten av livet med. Da tenker jeg at det eneste viktige da, det er at du stoler på ham. Hva andre mener om han eller deg eller dere, det betyr strengt tatt lite eller ingenting. Jeg hadde valgt å bare registrere det, og så ikke bry meg mer om det. Hvorfor bryr du deg om dette? Anonymkode: ecd23...152 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå