AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:20 #1 Skrevet torsdag kl. 02:20 En ex kone i bildet, har hørt de er gode venner hele tiden , har syntes det har vært voldsomt mye kontakt fra hennes side, skal spør og fortelle om alt mulig, men mannen min sier han har fokus på at de skal være veldig flinke til å sammarbeide som foreldre og at barna skal se de er venner osv vært ok for meg og har tenkt jaja noen ganger når det har blitt litt mye fra henne , men vet at hun også er i et langvarig forhold, lenge før mannen min møtte meg. Jeg har personlig syntes det har vært litt mye fra henne men har ikke sagt noe, feks hver gang mannen min har bursdag skal hun skrive melding sende gave med barna men også gratulere han på Facebook med lange meldinger osv. Vi er nå blitt forlovet og hun vet det, barna har nevnt det + han går med forlovelses ring , hun har ikke gratulert han eller sagt et pip, har heller ikke skrevet på veggen hans i år når han badde bursdag heller ikke sendt gave med barna. bare lurer på en ting Hvordan tolker du dette ? Anonymkode: 1de20...b13
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:25 #2 Skrevet torsdag kl. 02:25 Demonstrativt. Men la det ligge. La henne kutte ut med denne slitsomme oppmerksomhetsgreia. Samma med kjæresten og eksen (unntatt meldinger og facebook). Alltid gaver og greier. Men i år ingen ting til eller fra noen av de. De greier å fase ut fasadelekene nå som vi er seriøse. Anonymkode: 3f2f2...bbe 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:40 #3 Skrevet torsdag kl. 02:40 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Demonstrativt. Men la det ligge. La henne kutte ut med denne slitsomme oppmerksomhetsgreia. Samma med kjæresten og eksen (unntatt meldinger og facebook). Alltid gaver og greier. Men i år ingen ting til eller fra noen av de. De greier å fase ut fasadelekene nå som vi er seriøse. Anonymkode: 3f2f2...bbe Hmm ja muligens du har rett. Mannen min bruker ikke fb engang og har ikke skrevet på fb siste 15 årene, syntes det er så rart hun fortsatte og skrive der hver gang på bursdagene selvom hun har sendt melding tidligere på dagen og sendt med gave med barna osv, hun skal hele tiden informere om ting vedrørende barna osv, føler hun har hatt et behov for litt kontroll , men siden han har fridd så tror jeg hun nå har sluppet litt kontrollen . TS Anonymkode: 1de20...b13
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:50 #4 Skrevet torsdag kl. 02:50 Tydelig at du ikke kan la det ligge da, TS. Overtolking. Stoler du virkelig på forloveden din? Anonymkode: 37da5...51f 9 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 03:08 #5 Skrevet torsdag kl. 03:08 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tydelig at du ikke kan la det ligge da, TS. Overtolking. Stoler du virkelig på forloveden din? Anonymkode: 37da5...51f Selvsagt stoler jeg på min mann, han har da ikke vært problemet her, han har heller ingen behov for å kontakte henne i tide/utide, hvorfor du snur dette forstår jeg ikke. Det som undrer meg er om kvinner tror de kan ha en form for makt over eksen selvom de er gått fra forholdet. TS Anonymkode: 1de20...b13 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 03:20 #6 Skrevet torsdag kl. 03:20 I alle dager? Hvilken rolle spiller det hva eksen hans gjør? Anonymkode: a4b79...8f7 9 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 03:40 #7 Skrevet torsdag kl. 03:40 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Selvsagt stoler jeg på min mann, han har da ikke vært problemet her, han har heller ingen behov for å kontakte henne i tide/utide, hvorfor du snur dette forstår jeg ikke. Det som undrer meg er om kvinner tror de kan ha en form for makt over eksen selvom de er gått fra forholdet. TS Anonymkode: 1de20...b13 Tenker du kvinner er like? Da vet du jo hvordan du selv oppfører deg mot ekser. Da har du svaret ditt der. Anonymkode: 00b25...de2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 03:41 #8 Skrevet torsdag kl. 03:41 Hvorfor i all videste verden gidder du å bruke energi på å gruble over dette? Anonymkode: dd975...fa0 14
Kålrota Skrevet torsdag kl. 04:40 #9 Skrevet torsdag kl. 04:40 Jeg hadde nok ikke lagt merke til det og hadde ikke tolket noe ut av det. Tiden går, de blir fjernere for hverandre. 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:47 #10 Skrevet torsdag kl. 04:47 Hvorfor tenker du at eksens forlovelse er noe man skal gratulere? Anonymkode: 2f466...cd9 7 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:49 #11 Skrevet torsdag kl. 04:49 Jeg tolket det som at du er svært usikker og usunt opphengt i eksen hans. Anonymkode: 26be4...7b7 10 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:50 #12 Skrevet torsdag kl. 04:50 Tuller du? Jeg kjøpte ikke bursdagsgave til exen etter at det ble slutt, hva i all verden? Om hun gratulerer eller ikke, hva spiller det for rolle? Du er sykelig opptatt av exen hans. Anonymkode: a1203...65f 7 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:34 #13 Skrevet torsdag kl. 06:34 Hvorfor skal du tolke det? Hun gir seg, ser vel selv at det ble litt krampaktig, og du er kvinnen i hans liv nå. Er det mulig på noe plan å tolke dette den ene eller andre veien slik at det går ut over deg? Du syntes jo det var mye, så bra det er mindre. Facebook, det betyr ingen ting. Anonymkode: 055da...40f 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:41 #14 Skrevet torsdag kl. 06:41 Du tolker det dit hen at det nå gir seg og går videre med livet. Anonymkode: 367cb...36b 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:43 #15 Skrevet torsdag kl. 06:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvsagt stoler jeg på min mann, han har da ikke vært problemet her, han har heller ingen behov for å kontakte henne i tide/utide, hvorfor du snur dette forstår jeg ikke. Det som undrer meg er om kvinner tror de kan ha en form for makt over eksen selvom de er gått fra forholdet. TS Anonymkode: 1de20...b13 Eller at hun lar ham være i fred. Nå har hun kanskje forstått at han har gått videre og tenker at han fint klarer seg selv. Mange eksdamer forstår ikke helt at mannen klarer å gå videre på egen hånd. Anonymkode: f8b93...b71 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:46 #16 Skrevet torsdag kl. 06:46 Nå er våre store, men vi kjøpte gaver til hverandre fra barna, når de var mindre. Til mors/farsdag, jul og bursdag. Når barna ble større og begynte å kjøpe selv, så endret dette seg av seg selv. Vi pleier fremdeles gratulere hverandre, selv om vi naturligvis har mindre kontakt nå enn når barna var mindre. Vi har også et godt forhold, det har aldri vært noe dramatikk mellom oss. Jeg gratulerer for øvrig også hans kone, og har et godt forhold til henne også. Anonymkode: ae8cf...73b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:09 #17 Skrevet torsdag kl. 08:09 Jeg skjønner ikke helt hva problemet ditt er her - først klager du over at hun har tatt for mye kontakt, og så at hun ikke har gratulert ham med bursdag og forlovelse? Du har strengte grenser for hva som er akkurat passe kontakt og synes hun burde tilpasse seg det? Anonymkode: 5b500...50d 3 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:23 #18 Skrevet torsdag kl. 08:23 Hvorfor i all verden skal hun gratulere og sende gave?? Anonymkode: 0007e...50c 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:32 #19 Skrevet torsdag kl. 08:32 Forlovelse er for meg noe mine besteforeldre drev med på 50-og 60-tallet. Jeg synes det er litt komisk og hadde nok ikke kommet på å gratulere. Anonymkode: c6393...067 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:03 #20 Skrevet torsdag kl. 09:03 Det vil veldig ofte være noen følelser mellom et par som har et langt samliv i bagasjen, barn og mange seksuelle minner sammen. Hun elsker han fortsatt, og mulig at din mann har varme følelser for henne også, uten at han har tenkt til å gå fra deg. Men sånn er det når man finner en mann med et tidligere forhold, barn og hele pakka. Husk at da de to var sammen så var hun hans store kjærlighet. Han så antakelig for seg å bli gammel med henne. Sånt gjør noe med en. Uansett hva han sier til deg.. Anonymkode: 5aaca...294 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå