Gå til innhold

Netcom er nede


Floja Felíz

Anbefalte innlegg

Nå har netcom vært nede hele morgenen, og jeg merker at jeg er litt mer avhengig av mobilen enn jeg trodde. Jeg er ikke normalt slik at jeg sender meldinger og ringer hele dagen, men nå som det ikke går an ble det plutselig heeeeelt nødvendig!!

Tenk at en så liten dings har så stor makt over meg!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg tror den er i drift igjen nå.. jeg fikk inn en tlf for litt siden og har også kunne foreta et anrop selv...

men om det er over igjen nå, vet jeg jo ikke.. kanskje den skal være litt av og på en stund?

Veldig irriterende for meg som kun har netcom og ikke noe annet, og annonse i avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Netcom og har brukt telefonen flittig hele morgenene/formiddagen uten problemer. Det eneste jeg har merket var at en melding fra samboeren ikke kom frem før to timer etter at han hadde sendt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ringe og motta samtaler, men klarer ikke sende meldinger, vet ikke om jeg kan motta.... får jo ingen, vet ikke om det er pga feilen eller det at ingen tenker på lille meg akkurat nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk det der. Når man blir fratatt muligheten til å gjøre noe, det er da vi har aller størst trang til å gjøre det.

Jeg ser ikke på meg selv som en storforbruker av mobil, men med en gang jeg har glemt å ta den med meg noen steder er jeg totalt hjelpesløs! plutselig da overlever jeg ikke uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...