AnonymBruker Skrevet 23. september #41 Skrevet 23. september Nå kjenner jeg ikke deg, men jeg har selv familie med anoreksi. Vi har ingen kontakt i dag. Anoreksi er en slitsom sykdom, og ofte medfølger det drama og behov for oppmerksomhet. Ja det er en grusom sykdom, men det er også en (til en viss grad) selvpåført sykdom. Og folk med anoreksi elsker å få oppmerksomhet for dette selv om de påstår at de ikke gjør det. Dessverre kjenner jeg flere med denne sykdommen, og de alle oppfører seg veldig likt. Jeg tipper at søsteren din er lei av deg og vrangforestillingene dine og gnålet om mat og vekt og ønsker en koselig dag hvor hennes barn er midtpunktet. Du får bli frisk så skal du se det blir lettere for folk å omgås deg også. Anonymkode: 88f56...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #42 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er ikke ondt. Voksne mennesker velger selv hvem de vil ha kontakt med. De har ingen forpliktelse om å invitere eller inkludere deg i alt bare fordi dere deler én eller to foreldre. Anonymkode: a58dc...3c0 Selvfølgelig er det vondt å ikke invitere sin søster i en dåpen såfremt det ikke er en konflikt mellom de Anonymkode: 342be...f27
AnonymBruker Skrevet 23. september #43 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig er det vondt å ikke invitere sin søster i en dåpen såfremt det ikke er en konflikt mellom de Anonymkode: 342be...f27 Ja, og hva vet du om det er det? Anoreksikere har ofte veldig lite forståelse for annet enn seg og sitt. Anonymkode: 8278a...f2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå