Bamseklemmer Skrevet 25. september #41 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2026 den 17.15): Må bare si at det verken var alkohol inn i bildet for noen, ingen drikkepress på vår arbeidsplass.. og ingen verken siklet/glante/stirret/blikket/shanet noen som helst. Alle har øyne, alle har tanker... verre er det ikke. Jeg tenkte: fy søren så vakre alle sammen er! Og noe viktig, slank betyr ikke fast. Slank betyr ikke proporsjonal. Slank betyr ikke idealet. Mange av de formfulle var fastere enn de slanke (lav bmi). Hadde bare de med litt fylde lånt menn sine øyne en dag, og skjønt for seg selv. Jeg skjønte i alle fall plutselig hva min mann har prøvd å si i åresvis. Ts Anonymkode: f3551...7d3 Jeg tenker ofte det samme som deg om kvinner: "Fy fasan så vakre alle kvinner er!" 🥰 Men det er femininitet som er vakkert å se.. jeg er styrt slik, helt siden jeg ble utsatt for overgrep som guttunge. Derfor ble kvinner med mannlige trekk, uten et snev av femininitet.. "Ikke særlig vakkert" Kan jeg få tilgivelse og forståelse for dette?🤔 Former er jo fint og sexy, hvis den har litt pæreform.. Altså.. ikke form som gir et mannlig utrykk.. Muskler, tykk eller tynn gjør ingenting, jeg ser fordeler.. Femininiteten sørger for dette.. det er så positivt og trygt, at jeg slipper å bekymre meg for hygienen.. Jeg føler meg heldig som bor i Norge, jeg ser vakre feminine kvinner hver bidige dag. Siden denne ligger under seksualitet: Når jeg ser noe vakkert blir jeg glad.. og når jeg blir glad blir jeg kåt.. og når jeg blir kåt blir jeg snill.. og når jeg blir snill viser jeg respekt.. Ser jeg derimot en feminin damer med ulike former, kan jeg plumpe ut: "Himmelens navn så vakker du er!" 🥰 Hittil har det aldri skadet noen å si det.. Jeg er like raus med ord til alle kvinner, som gjør en god jobb også👏
AnonymBruker Skrevet 25. september #42 Skrevet 25. september Uheldigvis legger ikke folk på seg likt. Jeg legger kun på meg på magen. Aldri på hofter eller rumpa, så jeg ser helt snål ut når vekta bikker et viss tall. Derfor holder jeg meg slank, for jeg finnes ikke sexy eller flott med litt ekstra. De som legger på seg mer gjevnt fordelt, er heldige. Anonymkode: 3c7c6...b92
Strigiformes Skrevet 25. september #43 Skrevet 25. september (endret) Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Jeg tenker ofte det samme som deg om kvinner: "Fy fasan så vakre alle kvinner er!" 🥰 Men det er femininitet som er vakkert å se.. jeg er styrt slik, helt siden jeg ble utsatt for overgrep som guttunge. Derfor ble kvinner med mannlige trekk, uten et snev av femininitet.. "Ikke særlig vakkert" Kan jeg få tilgivelse og forståelse for dette?🤔 Former er jo fint og sexy, hvis den har litt pæreform.. Altså.. ikke form som gir et mannlig utrykk.. Muskler, tykk eller tynn gjør ingenting, jeg ser fordeler.. Femininiteten sørger for dette.. det er så positivt og trygt, at jeg slipper å bekymre meg for hygienen.. Jeg føler meg heldig som bor i Norge, jeg ser vakre feminine kvinner hver bidige dag. Siden denne ligger under seksualitet: Når jeg ser noe vakkert blir jeg glad.. og når jeg blir glad blir jeg kåt.. og når jeg blir kåt blir jeg snill.. og når jeg blir snill viser jeg respekt.. Ser jeg derimot en feminin damer med ulike former, kan jeg plumpe ut: "Himmelens navn så vakker du er!" 🥰 Hittil har det aldri skadet noen å si det.. Jeg er like raus med ord til alle kvinner, som gjør en god jobb også👏 Jeg forstår deg (tror jeg). Tror ikke det handler om hva som er fint sånn sett. Det handler om hva man forbinder med omsorg og hva man tiltrekkes av. Feminitet er et uttrykk. Holdning, kroppsspråk osv. Jeg liker menn som er rake i ryggen, er bevisst på holdningene sine, for det viser at de er stolt av seg selv og den de er. Viktig å stå godt oppreist som det heter, ellers kan fort noen tråkke deg på tærne 😆 Endret 25. september av Strigiformes 2
Bamseklemmer Skrevet 25. september #44 Skrevet 25. september Strigiformes skrev (10 timer siden): Jeg forstår deg (tror jeg). Tror ikke det handler om hva som er fint sånn sett. Det handler om hva man forbinder med omsorg og hva man tiltrekkes av. Feminitet er et uttrykk. Holdning, kroppsspråk osv. Jeg liker menn som er rake i ryggen, er bevisst på holdningene sine, for det viser at de er stolt av seg selv og den de er. Viktig å stå godt oppreist som det heter, ellers kan fort noen tråkke deg på tærne 😆 God kveld ja😊 Jo, jeg tror du traff spikeren, for jeg er tiltrukket i omsorg og i det feminine utrykket kvinnen viser. Og jeg er kanskje mere opptatt av ansikt og helsetilstand fremfor ulike kroppsformer. Kvinner har jo også et ansikt og ikke bare kropp.. og et vakkert ansikt er vanskelig å forklare.. Sex-appeal synes jeg er vakkert, selv om det ikke blir beskrevet som "vakkert". Alderstegn og munterhet er vakkert, det gir stor sannsynlighet at kvinnen har sex-appeal.. Til syvende og sist: Alle kvinner som tenner meg seksuellt er vakkert😆 Der etter kommer jo felles interesser, livstil, ønsker og kjemi osv. så det jeg liker, tenner meg🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå