feliek54 Skrevet i går, 11:15 #21 Skrevet i går, 11:15 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er kvinne, for ordens skyld så er jeg heterofil. Jeg er på et seminar gjennom jobb og vi har badet både i vannet, basseng, jacuzzi og sittet i badstu sammen. Og jeg må si at kvinner med litt ekstra på kroppen er utrolig vakre og sensuelle. Flere av de som ser flott ut med klær på som slanke har rett og slett formløs kropp avkledd. Det mangler volum her og der. Det er lite spennende. Ser flere formfulle prøver å dekke til magen kanskje når de sitter, men jeg må bare si at de er utrolig flotte kvinner. Og jeg ser hvem mennene kaster et ekstra blikk på. Så, til dere kvinner 35 +++++ som bekymrer dere litt for dette med vekt, tror det er på tide man gir en god dag i hele greien og heller ser det vakre i det man har ❤️🥰 Sensuelle flotte kvinner med nydelig siluett. Anonymkode: f3551...7d3 Jeg liker de flest
AnonymBruker Skrevet i går, 11:18 #22 Skrevet i går, 11:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som heterofil mann vil jeg si det er motsatt for "menn med former" 😄 Jeg har vært i utallige fellesdusjer, og slike bamsemenn som damene er så opptatt av ser virkelig bedre ut med klær på enn uten. Anonymkode: ee57a...296 Der er jeg uenig med deg. Menn med litt ekstra fett på kroppen er det fineste som finnes. Særlig da det er den rette, og han er helt nydelig i mine øyne Han er deilig med klær, men han er ekstra deilig uten klær. Anonymkode: 76d4a...c64 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:44 #23 Skrevet i går, 11:44 Jeg (også heterofil kvinne) er uenig, synes "kvinner med former" ser ganske kvapsete ut uten klær, men kan se bra ut med klær. Når menn sier de liker "kvinner med former", er det som oftest slanke kvinner med store pupper og sprettrumpe de mener Anonymkode: f65ae...959 1
Mardina Skrevet i går, 12:40 #24 Skrevet i går, 12:40 Jeg hater min kropp med former (eller overvektig da) og unngår garderobesituasjoner. Jeg har fått blikk og kommentarer og det liker jeg ikke. Jeg jobber selvfølgelig med å få ned vekten, men det er ikke gjort over natten. Når det kommer til menn, så faller jeg i all hovedsak for menn med pondus, kratige lår og maskuline hender 🥰
AnonymBruker Skrevet i går, 13:50 #25 Skrevet i går, 13:50 Som heterofil mann så er jeg helt enig med TS. Anonymkode: 47570...086 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:17 #26 Skrevet i går, 14:17 Som heterofil mann syns jeg det hadde vært rart om jeg ikke likte MER kvinnekropp bedre enn mindre av den. Anonymkode: f530e...b6c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:30 #27 Skrevet i går, 14:30 Kvinner og menn ser på kropper med helt ulike øyne. Damer tror de må være slanke og fine. Menn vil ha litt fleskete damer, langt mer fleskete enn det damer tror. Anonymkode: 6d520...4c3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:39 #28 Skrevet i går, 14:39 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som heterofil mann syns jeg det hadde vært rart om jeg ikke likte MER kvinnekropp bedre enn mindre av den. Anonymkode: f530e...b6c Mens en del menn, også heterofile, synes at etterhvert som overflødig fett øker, så skjules/endres de trekkene ved kvinnekroppen de setter mest pris på. Damer har de samme kontrastene i smak, noen liker bamsemenn og noen liker stram torso og ingen pondus. En del studier fra nyere tid i vesten tyder på at et flertall av undersøkte menn foretrekker kvinner slanke. F.eks en dansk studie som viste at menn i forhold syntes det gikk feil vei når dama bikket BMI 22.5. Det er noen kg lavere enn øvre grense for normalvekt. Anonymkode: 010d2...bbb 1
-jk- Skrevet i går, 14:43 #29 Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mens en del menn, også heterofile, synes at etterhvert som overflødig fett øker, så skjules/endres de trekkene ved kvinnekroppen de setter mest pris på. Anonymkode: 010d2...bbb Jepp, sånn er det for min del. Gjerne (helst) litt muskler, men ikke for mye fett.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:48 #30 Skrevet i går, 14:48 Jeg er tjukk. Med klær på føler jeg meg usynlig. Men når jeg viser meg i string eller naken på Fetlife så går folk bananas, både kvinner og menn. Anonymkode: 659e1...c96 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:15 #31 Skrevet i går, 15:15 Må bare si at det verken var alkohol inn i bildet for noen, ingen drikkepress på vår arbeidsplass.. og ingen verken siklet/glante/stirret/blikket/shanet noen som helst. Alle har øyne, alle har tanker... verre er det ikke. Jeg tenkte: fy søren så vakre alle sammen er! Og noe viktig, slank betyr ikke fast. Slank betyr ikke proporsjonal. Slank betyr ikke idealet. Mange av de formfulle var fastere enn de slanke (lav bmi). Hadde bare de med litt fylde lånt menn sine øyne en dag, og skjønt for seg selv. Jeg skjønte i alle fall plutselig hva min mann har prøvd å si i åresvis. Ts Anonymkode: f3551...7d3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #32 Skrevet i går, 15:26 Jeg er naturlig slank, mangler volum her og der, som du skriver. Det er sånn jeg er, og det manglende volumet kan jeg ikke få uten å fylle på med silikon e.l. Å godta kroppen som den er selv om den ikke passer inn i idealet har jeg jobbet med fra tenårene og til nå når jeg snart er 50. At menn har sine ulike preferanser skal jeg ikke si noe på. Men at en dame på jobbtur studerer og vurderer kvinnelige kollegaers kropper gjør meg litt irritert. Trekk til deg blikket og la folk få ha kroppen sin i fred, spesielt i jobbsammenheng! Anonymkode: f1bee...306
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #33 Skrevet 10 timer siden Det er jo store individuelle forskjeller her, men forskning viser faktisk at menn på gruppenivå kan endre oppfattelse av hva som er tiltrekkende etter hvordan de har det psykisk om dagen. Husker ikke hele, men det var en tendens til at menn fant rundere damer mer tiltrekkende når de gikk gjennom noe vanskelig.🤷♀️ For kvinner forskyver jo hva man er tiltrukket av seg med syklusen så det kan høres biologisk sannsynlig ut Anonymkode: fc9bc...182 1
Bluedot2 Skrevet 6 timer siden #34 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er naturlig slank, mangler volum her og der, som du skriver. Det er sånn jeg er, og det manglende volumet kan jeg ikke få uten å fylle på med silikon e.l. Å godta kroppen som den er selv om den ikke passer inn i idealet har jeg jobbet med fra tenårene og til nå når jeg snart er 50. At menn har sine ulike preferanser skal jeg ikke si noe på. Men at en dame på jobbtur studerer og vurderer kvinnelige kollegaers kropper gjør meg litt irritert. Trekk til deg blikket og la folk få ha kroppen sin i fred, spesielt i jobbsammenheng! Anonymkode: f1bee...306 Pene kropper kommer i alle størrelser og det er viktig som du sier å godta sin egen kropp som den er. Menn har også ulike preferanser. Når jeg leser ts innlegg her, så tolker jeg det ikke som at hun satt med et intenst blikk og studerte kroppene. Hun bet seg bare merke i at formfulle kropper er vakre i hennes øyner og ville dele det med andre kvinner her på forumet som kanskje føler at de må gjøre alt for å skjule magen til tider.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Skrevet 5 timer siden Former er sexy, tynne er bare... nei. Heldigvis er smaken som baken,delt i to og alle liker noen, eller deg Anonymkode: caf07...9df
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #36 Skrevet 2 timer siden Bluedot2 skrev (3 timer siden): Pene kropper kommer i alle størrelser og det er viktig som du sier å godta sin egen kropp som den er. Menn har også ulike preferanser. Når jeg leser ts innlegg her, så tolker jeg det ikke som at hun satt med et intenst blikk og studerte kroppene. Hun bet seg bare merke i at formfulle kropper er vakre i hennes øyner og ville dele det med andre kvinner her på forumet som kanskje føler at de må gjøre alt for å skjule magen til tider. Ja, og så fikk hun samtidig snakket nedsettende om de mindre formfulle kroppene som manglet fyll her og der. Det var unødvendig, hun kunne sagt noe positivt om de kroppene hun synes var fine uten å si noe negativt om andre typer kropper. Anonymkode: f1bee...306 1 2
Bluedot2 Skrevet 15 minutter siden #37 Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, og så fikk hun samtidig snakket nedsettende om de mindre formfulle kroppene som manglet fyll her og der. Det var unødvendig, hun kunne sagt noe positivt om de kroppene hun synes var fine uten å si noe negativt om andre typer kropper. Anonymkode: f1bee...306 Nedsettende? Jeg tolket det ikke slik. Mener du det at hun sa at mange av de formfulle var fastere enn de slanke? Har hun da sagt at alle formfulle er fastere enn slanke? Nei. En trenger ikke å vri alt til noe negativt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå