AnonymBruker Skrevet i går, 06:07 #1 Skrevet i går, 06:07 Jeg er kvinne, for ordens skyld så er jeg heterofil. Jeg er på et seminar gjennom jobb og vi har badet både i vannet, basseng, jacuzzi og sittet i badstu sammen. Og jeg må si at kvinner med litt ekstra på kroppen er utrolig vakre og sensuelle. Flere av de som ser flott ut med klær på som slanke har rett og slett formløs kropp avkledd. Det mangler volum her og der. Det er lite spennende. Ser flere formfulle prøver å dekke til magen kanskje når de sitter, men jeg må bare si at de er utrolig flotte kvinner. Og jeg ser hvem mennene kaster et ekstra blikk på. Så, til dere kvinner 35 +++++ som bekymrer dere litt for dette med vekt, tror det er på tide man gir en god dag i hele greien og heller ser det vakre i det man har ❤️🥰 Sensuelle flotte kvinner med nydelig siluett. Anonymkode: f3551...7d3 3 7 3
AnonymBruker Skrevet i går, 06:24 #3 Skrevet i går, 06:24 Som heterofil mann vil jeg si det er motsatt for "menn med former" 😄 Jeg har vært i utallige fellesdusjer, og slike bamsemenn som damene er så opptatt av ser virkelig bedre ut med klær på enn uten. Anonymkode: ee57a...296 3
AnonymBruker Skrevet i går, 06:32 #4 Skrevet i går, 06:32 Ganske allment at menn liker litt mer enn bmi på 20… selv har jeg 26-27 og minst 10 kilo for mye, mennene vil aldri at jeg skal gå ned i vekt. Anonymkode: 600d8...047 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 #5 Skrevet i går, 06:36 Tenker det samme selv om jeg er kvinne, kan synes en kvinne kropp er fin/sexy. Ser gjerne ekstra på noe kvinner i slike settinger, samme med å skifte før/etter trening sammen med andre kvinner. Anonymkode: 43826...c70 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:44 #6 Skrevet i går, 06:44 Jeg fikk enormt med oppmerksomhet når jeg var tynn. Jo tynnere, til mer. Har pga endret stoffskifte lagt på meg noen kilo og det er overveldende hvilken usynliggjøring de kiloene gir. Så er kraftig uenig i min personlige erfaring. Anonymkode: 0d1bc...905 4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:51 #7 Skrevet i går, 06:51 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er kvinne, for ordens skyld så er jeg heterofil. Jeg er på et seminar gjennom jobb og vi har badet både i vannet, basseng, jacuzzi og sittet i badstu sammen. Og jeg må si at kvinner med litt ekstra på kroppen er utrolig vakre og sensuelle. Flere av de som ser flott ut med klær på som slanke har rett og slett formløs kropp avkledd. Det mangler volum her og der. Det er lite spennende. Ser flere formfulle prøver å dekke til magen kanskje når de sitter, men jeg må bare si at de er utrolig flotte kvinner. Og jeg ser hvem mennene kaster et ekstra blikk på. Så, til dere kvinner 35 +++++ som bekymrer dere litt for dette med vekt, tror det er på tide man gir en god dag i hele greien og heller ser det vakre i det man har ❤️🥰 Sensuelle flotte kvinner med nydelig siluett. Anonymkode: f3551...7d3 Min erfaring er at når mannfolk sier de liker former, skal det være proporsjonerne former og ikke pæreform. Hilsen dame 40+. Anonymkode: 69c85...db9 4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #8 Skrevet i går, 07:19 Elsker former. Spesielt om de samtidig er litt aktive slik at de ikke er helt slappe. Men folk er forskjellige, så andre liker kanskje slanke damer bedre. Anonymkode: 4a8e0...1d0
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #9 Skrevet i går, 07:32 Jeg foreslår til neste gang du er på jobbtur at du slutter å se på kollegaene dine på den måten. Hadde du vært min kollega hadde jeg fått fullstendig "ick" om du som min kollega satt å så på meg som om jeg var i løpetid. Anonymkode: f61dc...fa6
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #10 Skrevet i går, 07:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne, for ordens skyld så er jeg heterofil. Jeg er på et seminar gjennom jobb og vi har badet både i vannet, basseng, jacuzzi og sittet i badstu sammen. Og jeg må si at kvinner med litt ekstra på kroppen er utrolig vakre og sensuelle. Flere av de som ser flott ut med klær på som slanke har rett og slett formløs kropp avkledd. Det mangler volum her og der. Det er lite spennende. Ser flere formfulle prøver å dekke til magen kanskje når de sitter, men jeg må bare si at de er utrolig flotte kvinner. Og jeg ser hvem mennene kaster et ekstra blikk på. Så, til dere kvinner 35 +++++ som bekymrer dere litt for dette med vekt, tror det er på tide man gir en god dag i hele greien og heller ser det vakre i det man har ❤️🥰 Sensuelle flotte kvinner med nydelig siluett. Anonymkode: f3551...7d3 Alltid gøy med "teambuilding". Har du vurdert å skifte til en arbeidsgiver hvor det ikke er påkrevd å drikke i boblebadet? Anonymkode: 8fc4c...e1e
AnonymBruker Skrevet i går, 08:06 #11 Skrevet i går, 08:06 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Alltid gøy med "teambuilding". Har du vurdert å skifte til en arbeidsgiver hvor det ikke er påkrevd å drikke i boblebadet? Anonymkode: 8fc4c...e1e Påkrevd å drikke? Hvor har du det fra?? Anonymkode: f3551...7d3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:13 #12 Skrevet i går, 08:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som heterofil mann vil jeg si det er motsatt for "menn med former" 😄 Jeg har vært i utallige fellesdusjer, og slike bamsemenn som damene er så opptatt av ser virkelig bedre ut med klær på enn uten. Anonymkode: ee57a...296 Vel, jeg er slank og veltrent kvinne og elsker menn med former! Mage og sideflesk er suverent! Min mann liker slanke damer med muskler og jeg liker chubby menn med 15 kg for mye. Så lenge det ikke kun er en kulemage og tynne bein i tillegg til dårlig holdning, er jeg ikke kravstor Anonymkode: e28e3...bcd 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #13 Skrevet i går, 08:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne, for ordens skyld så er jeg heterofil. Jeg er på et seminar gjennom jobb og vi har badet både i vannet, basseng, jacuzzi og sittet i badstu sammen. Og jeg må si at kvinner med litt ekstra på kroppen er utrolig vakre og sensuelle. Flere av de som ser flott ut med klær på som slanke har rett og slett formløs kropp avkledd. Det mangler volum her og der. Det er lite spennende. Ser flere formfulle prøver å dekke til magen kanskje når de sitter, men jeg må bare si at de er utrolig flotte kvinner. Og jeg ser hvem mennene kaster et ekstra blikk på. Så, til dere kvinner 35 +++++ som bekymrer dere litt for dette med vekt, tror det er på tide man gir en god dag i hele greien og heller ser det vakre i det man har ❤️🥰 Sensuelle flotte kvinner med nydelig siluett. Anonymkode: f3551...7d3 Helt enig! Liker former best! Anonymkode: caf07...9df 1
erok Skrevet i går, 09:07 #14 Skrevet i går, 09:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne, for ordens skyld så er jeg heterofil. Jeg er på et seminar gjennom jobb og vi har badet både i vannet, basseng, jacuzzi og sittet i badstu sammen. Og jeg må si at kvinner med litt ekstra på kroppen er utrolig vakre og sensuelle. Flere av de som ser flott ut med klær på som slanke har rett og slett formløs kropp avkledd. Det mangler volum her og der. Det er lite spennende. Ser flere formfulle prøver å dekke til magen kanskje når de sitter, men jeg må bare si at de er utrolig flotte kvinner. Og jeg ser hvem mennene kaster et ekstra blikk på. Så, til dere kvinner 35 +++++ som bekymrer dere litt for dette med vekt, tror det er på tide man gir en god dag i hele greien og heller ser det vakre i det man har ❤️🥰 Sensuelle flotte kvinner med nydelig siluett. Anonymkode: f3551...7d3 Helt enig kvinner skal ha former. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #15 Skrevet i går, 09:16 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og jeg ser hvem mennene kaster et ekstra blikk på. Slanke damer er veldig pene, men litt ekstra over hoftene og sånt sender signaler rett i kuken. Anonymkode: 6d520...4c3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #16 Skrevet i går, 09:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som heterofil mann vil jeg si det er motsatt for "menn med former" 😄 Jeg har vært i utallige fellesdusjer, og slike bamsemenn som damene er så opptatt av ser virkelig bedre ut med klær på enn uten. Anonymkode: ee57a...296 haha ja!!!! Med skjorta på så ser man bare sterk ut med bamsemagen, men i dusjen så henger den over kuken og mannepuppene hviler oppå toppen av vomma😆 Anonymkode: 6d520...4c3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #17 Skrevet i går, 09:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg foreslår til neste gang du er på jobbtur at du slutter å se på kollegaene dine på den måten. Hadde du vært min kollega hadde jeg fått fullstendig "ick" om du som min kollega satt å så på meg som om jeg var i løpetid. Anonymkode: f61dc...fa6 Hilsen Gerd, 57 år Anonymkode: 6d520...4c3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #18 Skrevet i går, 09:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ganske allment at menn liker litt mer enn bmi på 20… selv har jeg 26-27 og minst 10 kilo for mye, mennene vil aldri at jeg skal gå ned i vekt. Anonymkode: 600d8...047 Kommer nok veldig an på mannen. Skal sies at jeg har fettet på riktig sted, med både litt pupper, lår, hofter og syltynn mage, litt definert osv, men jeg opplever absolutt at menn elsker kroppen min, som har en BMI på 18. Jeg liker selv kjekke og veltrente menn som er litt opptatt av hvordan de kler seg, gjerne med litt tatoveringer og fint hår. Disse mennene liker meg også og samtlige har vært tydelig på at min kroppsfasong absolutt er å foretrekke for dem. MSN liker nok rett og slett det som matcher en selv best. Anonymkode: 8ad02...4a1
-jk- Skrevet i går, 10:03 #19 Skrevet i går, 10:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, jeg er slank og veltrent kvinne og elsker menn med former! Mage og sideflesk er suverent! Min mann liker slanke damer med muskler og jeg liker chubby menn med 15 kg for mye. Så lenge det ikke kun er en kulemage og tynne bein i tillegg til dårlig holdning, er jeg ikke kravstor Anonymkode: e28e3...bcd Din mann er ikke alene om det, slanke damer med muskler er rimelig hot. Så lenge det ikke tipper over i bodybuilding-territorie da. Ja takk til atletiske damer
Vibelator Skrevet i går, 10:08 #20 Skrevet i går, 10:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ganske allment at menn liker litt mer enn bmi på 20… selv har jeg 26-27 og minst 10 kilo for mye, mennene vil aldri at jeg skal gå ned i vekt. Anonymkode: 600d8...047 Flott
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå