AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:25 #41 Skrevet fredag kl. 13:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær heller glad for at det ikke har oppstått brann hos deg. Det er ikke lengre lov å ha bereder tilkoblet stikkontakt pga stor brannfare. Anonymkode: d714e...3f2 Hva betyr STOR brannfare? Har et hus fra 1950 og det har hatt vanlig stikkontakt hittil. Kontakten blir ikke varm i det hele tatt. Ikke brent på 75 år da..... Klart nytt opplegg er best men..... Anonymkode: fe64b...b53
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:30 #42 Skrevet fredag kl. 14:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva betyr STOR brannfare? Har et hus fra 1950 og det har hatt vanlig stikkontakt hittil. Kontakten blir ikke varm i det hele tatt. Ikke brent på 75 år da..... Klart nytt opplegg er best men..... Anonymkode: fe64b...b53 Søk opp hvor ofte dette har skjedd. Brannfaren er...ja, minimal. Anonymkode: 89d0d...351
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #43 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vær heller glad for at det ikke har oppstått brann hos deg. Det er ikke lengre lov å ha bereder tilkoblet stikkontakt pga stor brannfare. Anonymkode: d714e...3f2 Alle hus her jeg bor har samme bereder og samme stikkontakt. 🤷♀️ Anonymkode: fbd43...19e
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #44 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.9.2026 den 8.12): Jeg fant bereder på nett, kjøper jeg der så sender de bereder og rørlegger som setter den opp og installerer og alt kommer på 18.000,- mens her ville rørlegger ha 20.000,- for både bereder og installasjon. Jeg er kanskje rar men jeg ser hvor jeg kan spare penger og allikevel gjøre det etter boka. De sier at vi må støtte lokalt? Det går ikke når de er dyrere. Ts Anonymkode: fbd43...19e Får virkelig håpe for din del at du ikke får feil på berederen innen 5år for da vil du måtte betale for rørleggeren som igjen må komme å feilsøke. Hadde du betalt 2000kr mer hadde du vært forsikret på hele installasjonen i 5år. Det ligger i kortene her at oppstår det en feil vil de begge skylde på hverandre og du sitter med driten i fanget. Jeg hadde gått for 20k løsning og lagt meg med god samvittighet. Da hadde du også opparbeidet deg ett kundeforhold til en rørlegger lokalt som kan være gull verdt når ting begynner å forfalle..... Snakker av erfaring! Anonymkode: f44c4...767 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå