AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:42 #1 Skrevet onsdag kl. 16:42 Jeg opplevde noe veldig ubehagelig her en kveld, jeg hadde lagt meg tidlig den kvelden, og våknet av at mannen min hadde sex med meg. Jeg ble veldig overrumplet, og sa ingenting. Det gjorde heller ikke han, men han sluttet med det han holdt på med. Det har gått to dager og han har ikke sagt noe om det. Ikke jeg heller, synes det er veldig ubehagelig. Mange følelser innvendig, og har ingen å snakke med. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 1024f...29a 25
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:43 #2 Skrevet onsdag kl. 16:43 Ja, jeg har opplevd voldtekt før jeg også. Anonymkode: b155e...1f1 7 17 12
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:44 #3 Skrevet onsdag kl. 16:44 Du våknet av at mannen din voldtok deg, mener du. Anmeld han og be ham flytte. Anonymkode: f3836...7f5 24 4
Sofakona Skrevet onsdag kl. 16:49 #4 Skrevet onsdag kl. 16:49 Du har blitt voldtat..han vet hva han gjorde.. anmeldelse og be han flytte ut 16 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:50 #5 Skrevet onsdag kl. 16:50 Overgrep Anonymkode: cf163...e57 10 2
Lumine Skrevet onsdag kl. 17:01 #6 Skrevet onsdag kl. 17:01 Du bør vel kanskje tenke noen tanker rundt om at han kanskje gir deg sovemidler uten at du vet det. 22 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:03 #7 Skrevet onsdag kl. 17:03 Her er et sprøtt forslag, men... hva med å sette deg ned og snakke med ham om det? Anonymkode: cb8dc...77a 27 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:05 #8 Skrevet onsdag kl. 17:05 Og hvorfor sier du ikke noe, er du fullstendig kuet av ham? Dette ekteskapet er vel over nå vel? Anonymkode: cc135...a43 9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:20 #9 Skrevet onsdag kl. 17:20 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og hvorfor sier du ikke noe, er du fullstendig kuet av ham? Dette ekteskapet er vel over nå vel? Anonymkode: cc135...a43 Vi har hatt det tøft sammen lenge, og er vel på vei fra hverandre. Opplevde et tillitsbrudd for en stund siden på noe helt annet som er årsaken til det sannsynligvis kommende bruddet. Jeg var ikke forberedt på at han skulle gjøre noe slikt, han har aldri gjort noe lignende tidligere. Det er ekstremt krevende å kommunisere med han, han gaslighter og vrir på sannheter. Tar jeg opp dette får jeg bare "jeg trodde du var våken", "du var jo naken og jeg kåt" eller noe lignende. Han kommer ikke til å ta ansvar for handlingen sin, så siden jeg uansett er på vei ut av forholdet så kommer det sannsynligvis ikke noe nyttig ut av kommunikasjonen. Men jeg hadde et naivt håp om at han kanskje kom til å beklage seg. Står i en svært krevende situasjon i ekteskapet, så kommer dette her i tillegg 😥 Anonymkode: 1024f...29a 28
Mezzosoprena Skrevet onsdag kl. 17:27 #10 Skrevet onsdag kl. 17:27 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg opplevde noe veldig ubehagelig her en kveld, jeg hadde lagt meg tidlig den kvelden, og våknet av at mannen min hadde sex med meg. Jeg ble veldig overrumplet, og sa ingenting. Det gjorde heller ikke han, men han sluttet med det han holdt på med. Det har gått to dager og han har ikke sagt noe om det. Ikke jeg heller, synes det er veldig ubehagelig. Mange følelser innvendig, og har ingen å snakke med. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 1024f...29a Jeg skjønner at dette er for overgrep å regne altså, men det er mannen din? Hvorfor i all verden ga du han ikke huden full idet du våknet? 5 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:27 #11 Skrevet onsdag kl. 17:27 Hos oss hadde dette vært innafor fordi vi har snakket om det, jeg liker å bli overrasket på denne måten 🥰 Men om du ikke liker det så er det voldtekt. Ingen har lov til å utføre seksuelle handlinger på et annet menneske, uansett hvilken relasjon man har. Ekteskap er ikke et grønt lys for voldtekt, tvang eller andre overgrep. Lover og regler i samfunnet gjelder også i ekteskapet. Hvordan går det med deg? Har han vist noe anger? Anonymkode: 2bf09...233 7 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:29 #12 Skrevet onsdag kl. 17:29 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har hatt det tøft sammen lenge, og er vel på vei fra hverandre. Opplevde et tillitsbrudd for en stund siden på noe helt annet som er årsaken til det sannsynligvis kommende bruddet. Jeg var ikke forberedt på at han skulle gjøre noe slikt, han har aldri gjort noe lignende tidligere. Det er ekstremt krevende å kommunisere med han, han gaslighter og vrir på sannheter. Tar jeg opp dette får jeg bare "jeg trodde du var våken", "du var jo naken og jeg kåt" eller noe lignende. Han kommer ikke til å ta ansvar for handlingen sin, så siden jeg uansett er på vei ut av forholdet så kommer det sannsynligvis ikke noe nyttig ut av kommunikasjonen. Men jeg hadde et naivt håp om at han kanskje kom til å beklage seg. Står i en svært krevende situasjon i ekteskapet, så kommer dette her i tillegg 😥 Anonymkode: 1024f...29a Dette her er jo langt ifra greit, du lurer vel også på om dette slett ikke var første gangen. ( Har han egentlig dopet deg?) Ta det som siste spikeren i kista, og når tvilen kommer ( utløst av hans gaslighting) så tenker du på dette og fortsetter ut av forholdet. Har du et annet rom å sove på, med døra låst? Anonymkode: cc135...a43 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:33 #14 Skrevet onsdag kl. 17:33 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hos oss hadde dette vært innafor fordi vi har snakket om det, jeg liker å bli overrasket på denne måten 🥰 Men om du ikke liker det så er det voldtekt. Ingen har lov til å utføre seksuelle handlinger på et annet menneske, uansett hvilken relasjon man har. Ekteskap er ikke et grønt lys for voldtekt, tvang eller andre overgrep. Lover og regler i samfunnet gjelder også i ekteskapet. Hvordan går det med deg? Har han vist noe anger? Anonymkode: 2bf09...233 Samme her, men forskjellen er jo at vi har sakket om det i forkant, noe TS ikke har gjort. Å ha sex med noen sovende er pr definisjon en voldtekt. Det er vel det en nylig er dømt 4 år i fengsel for? Anonymkode: 5cfdf...016 11 5
Strigiformes Skrevet onsdag kl. 17:45 #15 Skrevet onsdag kl. 17:45 https://www.forskning.no/kriminalitet-sovn-sex/sexovergrep-i-sovne/315938 Kan han ha noe av dette? 👆 Sexsomni? Ikke bestandig det er frivillig fra han sin side heller... Noen mennesker går i søvne, spiser i søvne og har sex i søvne.
Ibot Skrevet onsdag kl. 17:52 #16 Skrevet onsdag kl. 17:52 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vi har hatt det tøft sammen lenge, og er vel på vei fra hverandre Gå for dette. Denne mannen må du komme deg unna og det fortere enn svint. Særlig dersom kommunikasjon heller ikke nytter. Han skulle vel hevne seg for at du er i ferd med å velge det beste for deg, det vil si å velge ham bort. Dette må du ikke se mellom fingra med. Kom deg bort! 9 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:57 #17 Skrevet onsdag kl. 17:57 PorøsAmasone skrev (23 minutter siden): Kanskje han gjorde det i søvne Det har samboeren min gjort i søvne noen ganger. Han våkner før han får penetrert bortsett fra én gang og da skjønte han ingenting da han plutselig var inni meg. Nå har vi en annen relasjon enn deres tydeligvis, for jeg liker det, men ville bare nevne at han kan ha gjort det i søvne uten å mene det. Anonymkode: e5e03...f72 4
PorøsAmasone Skrevet onsdag kl. 17:59 #18 Skrevet onsdag kl. 17:59 Ja jeg sa det ikke for kødd. Gjør det selv. Skjønner ikke hva jeg gjør før ho vekker meg ordentlig.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:10 #19 Skrevet onsdag kl. 18:10 Jeg har gjort dette selv med ektemann i seriøs og god tro om at han var våken. Han var med, virket bare litt småtrøtt. Så sier han rare ting og jeg stoppet opp. Han responderte ikke på navnet sitt og snøvlet og DA skjønte jeg han sov. Og sa ifra dagen etter. Om han ikke før har gjort noen overtramp seksuelt så kan dette være en liknende situasjon. Men - rart han bare stoppet og ikke sa noe mer. Anonymkode: 3a81b...64e 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:04 #20 Skrevet onsdag kl. 19:04 Det er overgrep. Du må anmelde. Ja det blir nok henlagt. Men dersom han har gjort eller gjør liknende igjen så ser de et mønster. Det er viktig. Jeg og kjæresten har snakket mye om dette, og vi har sagt at vi ønsker å bli brukt når vi sover (av hverandre). Men vi er begge forsiktige og redde for å gjøre noe galt alikevel. Men dette er IKKE greit. Anonymkode: 8eb44...d45 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå