Gå til innhold

Avlive urenslig katt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dyrlege, og kattedo inne. Har hatt hund og katter, vi gjorde bare doen utilgjengelig for hunden. 

Anonymkode: 736cd...28d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å problematisere absolutt alt. Her er det et og annet som skurrer med hele dyreholdet. 

Gjør katten en tjeneste og ta kontakt med nærmeste Dyrebeskyttelse ❤️

Anonymkode: 88898...97b

• Liker 2
Skrevet

Dette har pågått i to år... Hvor mange ganger i løpet av disse to årene har du tatt katten med til dyrlege pga. dette problemer, Ts??

Anonymkode: 900fb...256

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS, jeg forstår deg godt. Måtte selv avlive en katt en gang som begynte å drite inne. Den ble sjekket i hue og ræva og det var ingenting galt med den. Spesialfor fikk den også og ikke minst flere kattedoer med forskjellig sand. Men å daglig finne kattedritt på de utroligste steder gjør noe med en. Vi planla også barn og jeg klarte ikke tanken på å ha en baby boende med kattelort diverse steder. Den siste mnd fant jeg bæsj i senga, skoene, ei veske, gymbag osv. Virket som katten hadde helt hangup i å bæsje inne. Prøvde å omplassere den, men det var jo ingen som ville ha en katt som holdt på sånn. 

Anonymkode: 97620...c3e

Klarer du virkelig ikke å se forskjell på din situasjon og den ts beskriver?

Anonymkode: 2892a...356

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når må dere slutte å romantisere dyrehold og dyr! Hvis en katt gjør fra seg inne så er det høyst sannsynlig noe som plager han og da er det best han får slippe. DET er humant! Ikke å holde liv i dyr for mennesker sin skyld. 

Anonymkode: 2fc51...990

Det er ikke alle som burde ta på seg ansvaret for et annet levende vesen…

Anonymkode: 2892a...356

• Liker 1
Skrevet

Du må ta opp etter katten uansett, så da er det like greit at den gjør det den skal i en kattedo?! Det stinker mye mindre da, fordi sanda trekker til seg lukt. 

Du må vel uansett passe på at hunden ikke spiser det, så kan like gjerne ha kattedo. Ta opp med en gang, med hundepose. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...