AnonymBruker Skrevet 9. september #41 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han klarer jo ikke det lille du krever av han selv når han sitter inne, men fremdeles vil du ha han. Dette er åpenbart traumebånd og en pidestall, og ønsketenkninger du har. Er du redd for at om du hadde funnet deg en kar utenfor murene, at du måtte faktisk forholdt deg til han? her trenger du faktisk å ta en kikk inn i deg selv og finne ut hvorfor du velger å legge eggene dine i i en kurv som åpenbart ikke er fruktbar på noen som helst måte. Anonymkode: 10fb0...e9d Det kan absolutt være noe i det du skriver, selv om jeg ikke vet om jeg vil kalle det et traumebånd. Jeg har ikke hatt en traumatisk barndom, men jeg vokste opp med søsken som krevde mye, og jeg lærte tidlig å være den rolige og tilpasse meg andres humør og behov. Jeg merker at jeg kanskje gjør litt av det samme i forhold, altså jeg krever veldig lite og tåler veldig mye. Så kanskje det er mer der jeg må begynne å lete. Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet 9. september #42 Skrevet 9. september Molimaki skrev (2 timer siden): Et traumabånd har ikke så meget med om dere har hatt et traumatisk forhold eller ikke. Han aktivere dine barndomstraumer, og så forveksler du det med kjærlighet. Tenker du ska lese om det. Jeg har selv været sammen med en som aktiveret mine traumer, utviklet ptsd og har måtte gå i terapi etterfølgende. Den dag i dag, kan jeg stadig savner han, men etter å ha jobbet med meg selv, så vet jeg no at følelsen ikke er korrekt. Ta det alvorligt. Tillæg: så er jeg en 48 år kvinne som har driver mine 2 egne virksomheter med 16 ansatte. Jeg er også mamma til 5 voksne barn. Jeg anser mig selv som rett oppegående med styr på mitt liv. Allikevel ble jeg fanget af denne kriminelle mann i 2,5 år av mitt liv, levde under voldsom kontroll. Ikke spild ditt liv. P.S jeg er dansk - beklager stavefeil. Takk for at du deler. Det høres ut som du har vært gjennom noe veldig vanskelig. Min situasjon har heldigvis ikke vært sånn. Han har aldri kontrollert meg eller vært voldelig, og egentlig er problemet nesten motsatt , jeg har ofte sittet med en følelse av at han ikke bryr seg så mye om meg som jeg bryr meg om ham. Han gir veldig lite bekreftelse og har aldri krevd særlig mye av meg. Likevel har jeg vært ekstremt knyttet til ham og tilgitt løgner flere ganger. Det er kanskje akkurat det jeg prøver å forstå nå, hvorfor jeg fortsatt vil ha ham så sterkt når jeg samtidig ser at jeg har fått ganske lite tilbake. Kan ikke tenke meg at jeg kan finne en jeg liker bedre Anonymkode: 484d1...7f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå