AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:05 #1 Skrevet søndag kl. 13:05 Hei! Er det noen som har erfaring med å være sammen med en mann som sitter i fengsel? Jeg er dypt forelsket i en mann som sitter i fengsel, og vi har et av og på forhold der han styrer showet. Jeg hadde ønske jeg klarte å kutte dette forholdet men det er en følelse i meg som sier vi hører sammen. Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:06 #2 Skrevet søndag kl. 13:06 Det er ingenting, INGENTING, med den fyren som høres bra ut. Sitte i fengsel? Rødt flagg. Styrer hele forholdet fra fengselet?! Enda større rødt flagg. La han sitte der. Gå videre i livet. Du kan ikke redde han. Anonymkode: 6bcdf...100 18 16
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:08 #3 Skrevet søndag kl. 13:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ingenting, INGENTING, med den fyren som høres bra ut. Sitte i fengsel? Rødt flagg. Styrer hele forholdet fra fengselet?! Enda større rødt flagg. La han sitte der. Gå videre i livet. Du kan ikke redde han. Anonymkode: 6bcdf...100 Har du noen tips til hvordan jeg går videre mens jeg er forelsket? Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:10 #5 Skrevet søndag kl. 13:10 Hunmedham skrev (1 minutt siden): Hva er han dømt for? Jeg vil ikke gå inn på det, men det er ikke vold, voldtekt og han er ikke narkoman Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:11 #6 Skrevet søndag kl. 13:11 hvor lenge skal han sitte? Anonymkode: 88403...895
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:12 #7 Skrevet søndag kl. 13:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvor lenge skal han sitte? Anonymkode: 88403...895 Ganske mange år til Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:15 #8 Skrevet søndag kl. 13:15 Det er flere fisk i havet. Det er ikke dom om det bare er 1 person for oss. Anonymkode: 27b5b...bbc
Hareena Skrevet søndag kl. 13:18 #9 Skrevet søndag kl. 13:18 Har du lest dommen? Det er ikke en eneste innsatt eller tidligere innsatt som forteller sannheten om det. Du må holde deg hard, kutte kontakten, blokkere og aldri besøke eller møte ham under permisjon. Det må viljestyrke til når du har feilforelsket deg. Til slutt blir det ute av syne = ute av sinn. 4 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:18 #10 Skrevet søndag kl. 13:18 Hvordan du går videre? Du forteller til fyren at forholdet er over og du ikke ønsker mer. Så slutter du å kontakte han. Anonymkode: 935a0...851 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:20 #11 Skrevet søndag kl. 13:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan du går videre? Du forteller til fyren at forholdet er over og du ikke ønsker mer. Så slutter du å kontakte han. Anonymkode: 935a0...851 Det har jeg gjort. Og jeg kan ikke kontakte han. Men klarer ikke å la være å håpe han tar kontakt. Anonymkode: 484d1...7f2
Ibot Skrevet søndag kl. 13:20 #12 Skrevet søndag kl. 13:20 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): vi har et av og på forhold der han styrer showet. Glem det faktum at han er fengselsfugl. Utsagnet over er mer enn nok til å få på seg løpeskoa og komme seg til helvete avgårde! 5 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:21 #13 Skrevet søndag kl. 13:21 Hareena skrev (2 minutter siden): Har du lest dommen? Det er ikke en eneste innsatt eller tidligere innsatt som forteller sannheten om det. Du må holde deg hard, kutte kontakten, blokkere og aldri besøke eller møte ham under permisjon. Det må viljestyrke til når du har feilforelsket deg. Til slutt blir det ute av syne = ute av sinn. Har lest dommene ja. Har klart det men klarer ikke blokkere… Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:21 #14 Skrevet søndag kl. 13:21 Ibot skrev (Akkurat nå): Glem det faktum at han er fengselsfugl. Utsagnet over er mer enn nok til å få på seg løpeskoa og komme seg til helvete avgårde! Prøver veldig hardt på dette. Hadde ønske det var så lett, men har dype følelser Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:23 #15 Skrevet søndag kl. 13:23 Skulle gjerne hørt fra noen med erfaring, ikke bare med folk som dømmer og tror jeg er en dame med store issues. Jeg er en helt vanlig person med bra jobb, gode venner og godt forhold til familie. Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:29 #16 Skrevet søndag kl. 13:29 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle gjerne hørt fra noen med erfaring, ikke bare med folk som dømmer og tror jeg er en dame med store issues. Jeg er en helt vanlig person med bra jobb, gode venner og godt forhold til familie. Anonymkode: 484d1...7f2 Du er i et traumebånd. Det er så sterkt og kraftig at det endrer hjernestrukturen. Hjernen din opererer akkurat som ved en narkotikaavhengighet, og den krever bevisst innsats over tid for å bryte den. Du må altså aktivt velge å bryte tankene hver gang de dukkee opp. Snakk høyt til deg selv, si at "nei, jeg velger meg selv nå" og forsøk å distrahere deg med noe annet. Ta noen knebøy eller pushups hver gang du tenker på han. Den viktige delen er at du aktivt sier nei til deg selv, og snur tankene til noe annet. I starten føles det håpløst, men du må fortsette. Etter en stund, vil det gå lengre og lengre tid mellom hver tanke. Noen dager vil føles som tilbakefall: da må du være ekstra nøye på å snakke høyt til deg selv og si NEI. Det vil så gå tilbake til enda lengre tid mellom hver tanke. Anonymkode: b5979...3cd 4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:32 #17 Skrevet søndag kl. 13:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er i et traumebånd. Det er så sterkt og kraftig at det endrer hjernestrukturen. Hjernen din opererer akkurat som ved en narkotikaavhengighet, og den krever bevisst innsats over tid for å bryte den. Du må altså aktivt velge å bryte tankene hver gang de dukkee opp. Snakk høyt til deg selv, si at "nei, jeg velger meg selv nå" og forsøk å distrahere deg med noe annet. Ta noen knebøy eller pushups hver gang du tenker på han. Den viktige delen er at du aktivt sier nei til deg selv, og snur tankene til noe annet. I starten føles det håpløst, men du må fortsette. Etter en stund, vil det gå lengre og lengre tid mellom hver tanke. Noen dager vil føles som tilbakefall: da må du være ekstra nøye på å snakke høyt til deg selv og si NEI. Det vil så gå tilbake til enda lengre tid mellom hver tanke. Anonymkode: b5979...3cd Takk. Forholdet har ikke vært så traumatisk men har vært av og på i mange år. Har vært mye løgner fra han og jeg tilgir han alltid. Skal prøve disse tingene du skrev. Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:48 #18 Skrevet søndag kl. 13:48 Men hva er det han faktisk og konkret gir deg som gjør deg godt? Han er en mann som har dårlig dømmekraft og som ikke respekterer samfunnet. Hvorfor tror du han vil respektere deg ? Anonymkode: 5df1a...50b 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:53 #19 Skrevet søndag kl. 13:53 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva er det han faktisk og konkret gir deg som gjør deg godt? Han er en mann som har dårlig dømmekraft og som ikke respekterer samfunnet. Hvorfor tror du han vil respektere deg ? Anonymkode: 5df1a...50b Han er veldig snill og vi har god kjemi. Veldig god sex. Tror ikke han vil respektere meg, derfor prøver jeg å komme meg vekk Anonymkode: 484d1...7f2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:02 #20 Skrevet søndag kl. 14:02 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han er veldig snill og vi har god kjemi. Veldig god sex. Tror ikke han vil respektere meg, derfor prøver jeg å komme meg vekk Anonymkode: 484d1...7f2 God sex og kjemi? Har ingenting med kjærlighet å gjøre. Run! Anonymkode: f7060...e12 2 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå