Gå til innhold

Influensa. Smittet på bussen?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Du har da svart AB.. 317 også. 

Men du kan jo heller da vise hvor den andre AB-en skriver som om alle får ettervirkninger. Begge skriver om økt risiko - vet du hva økt risiko betyr? 

Økt risiko betyr hvertfall ikke at alle opplever konsekvensene av risikoen. 

Du prøver deg hardt på en stråmann her. Ingen har hevdet at influensa gir negative ettervirkninger for alle. 

Men risikoen er økt, og de fleste som har økt risiko vil aldri få vite om det. Hvis jeg smittes av influensa, og i ukene etter har økt risiko for slag, men ikke får slag, så betyr det ikke at prosessene i kroppen som ga økt fare for slag ikke fant sted. 

Om du røyker, men ikke får sykdommer av det, så betyr det ikke at røyken hadde 0 negativ effekt på kroppen din. At et negativt utfall ikke har funnet sted er ikke bevis for at kroppen din ikke har blitt påvirket. 

Jeg svarte på innlegg #28. Det står ikke "økt risiko" i det innlegget.

Anonymkode: dd107...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg svarte på innlegg #28. Det står ikke "økt risiko" i det innlegget.

Du mener det innlegget som bokstavelig talt refererer til et innlegg hvor KAN og ØKT RISIKO står gjentatte ganger? 

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (3 timer siden):

Du mener det innlegget som bokstavelig talt refererer til et innlegg hvor KAN og ØKT RISIKO står gjentatte ganger? 

Jeg svarte direkte på innlegg #28 som ikke inneholder hverken "kan" eller "økt risiko". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg svarte direkte på innlegg #28 som ikke inneholder hverken "kan" eller "økt risiko". 

I en diskusjon bør du se innleggene i sammenheng, særlig de innleggene som direkte referer til andre innlegg. Hvis ikke ender du bare opp med å misforstå. Velment råd! 

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

I en diskusjon bør du se innleggene i sammenheng, særlig de innleggene som direkte referer til andre innlegg. Hvis ikke ender du bare opp med å misforstå. Velment råd! 

Det avgjør jeg helt selv, så nei takk til "rådet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...