Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 18.45):

Hei, jeg er en mann(29) som er litt rødhåret, kanskje sånn strawberry blonde typ og fregner. Bare lurer på hva kvinner generelt tenker om det når det gjelder attraktivitet ? 

Anonymkode: 256e2...be5

Rødt hår er det mest sexy jeg vet om!

Anonymkode: ecbff...d63

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er flott. Jeg elsker spesielt godt min manns røde og velstelte skjegg (velfrisert og kort). Det gjør meg litt mo i knærne faktisk. ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 18.45):

Hei, jeg er en mann(29) som er litt rødhåret, kanskje sånn strawberry blonde typ og fregner. Bare lurer på hva kvinner generelt tenker om det når det gjelder attraktivitet ? 

Anonymkode: 256e2...be5

De liker det ikke. 

Skrevet

For mange er rød hårede bokstavelig tatt rødt flagg. Tror det er miks av preferanse og at man ikke ønsker rød hårede barn. De er jo svært utsatt for mobbing.

Skrevet (endret)
Alfon skrev (8 timer siden):

For mange er rød hårede bokstavelig tatt rødt flagg. Tror det er miks av preferanse og at man ikke ønsker rød hårede barn. De er jo svært utsatt for mobbing.

Begge foreldrene mine var mørkblonde, men klarte likevel å få meg som er rødhåret. 😃

6546b012fe55ebcc609a8a52b9dd9630.gif

Endret av Kniv & gaffel
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Alfon skrev (På 12.9.2026 den 11.40):

Ja, i etterkrigstiden og frem til sånn 1975, kanskje?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rødhåret som Jamie i Outlander eller som McDonalds-klovnen?

Anonymkode: aff75...31d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kniv & gaffel skrev (På 12.9.2026 den 20.10):

Begge foreldrene mine var mørkblonde, men klarte likevel å få meg som er rødhåret. 😃

6546b012fe55ebcc609a8a52b9dd9630.gif

Samme her. Mørkblonde foreldre med gråblå øyne, fire mellomblonde barn med blå øyne. Også meg, da. Kobberrødt hår oc brune øyne. 

Anonymkode: 8901a...676

AnonymBruker
Skrevet
CrispiP0et skrev (3 timer siden):

Jeg skulle ønske du hadde rett, men det er nok fortsatt ganske vanlig dessverre. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg endte med en birolle i lek fordi jeg ikke kunne være prinsesse og endte som tjener, ikke kunne være mor til babydukkene fordi de hadde penere hår enn meg og hvordan jeg ikke fikk være med på nødt eller sannhet i tilfelle det ble kyssing eller bare ble antatt å aldri skulle gifte meg og få barn. Masse sånne ting. 

For meg som jente var det verste likevel seksuell trakassering (og enkelte ting som vel egentlig er overgrep hvis man skal være ærlig). Det startet et sted mellom 10 og 12 og det kom i all hovedsak fra voksne menn, av og til jevnaldrende gutter. 

Jeg tror gutter har det verrd på den fysiske fronten når det kommer til mobbing. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skulle ønske du hadde rett, men det er nok fortsatt ganske vanlig dessverre. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg endte med en birolle i lek fordi jeg ikke kunne være prinsesse og endte som tjener, ikke kunne være mor til babydukkene fordi de hadde penere hår enn meg og hvordan jeg ikke fikk være med på nødt eller sannhet i tilfelle det ble kyssing eller bare ble antatt å aldri skulle gifte meg og få barn. Masse sånne ting. 

For meg som jente var det verste likevel seksuell trakassering (og enkelte ting som vel egentlig er overgrep hvis man skal være ærlig). Det startet et sted mellom 10 og 12 og det kom i all hovedsak fra voksne menn, av og til jevnaldrende gutter. 

Jeg tror gutter har det verrd på den fysiske fronten når det kommer til mobbing. 

Trist å lese.

Jeg har kjent mange av begge kjønn som har hatt rødt hår, og felles for de fleste av dem er at de har vært både tøffe og robuste personer. Heldigvis har jeg aldri oppfattet at de har vært utsatt for mobbing, det har mest gått i spøk som at "du som har rødt hår har hissig temperament" og lignende, sagt i spøkefull tone, ikke ment som mobbing i hvert fall.

Men det varierer nok etter hvilket sted og miljø. Nå i dag er det jo mange som farger hårene sine i alskens rødtoner, så jeg trodde faktisk at vi var kommet lenger enn å plage noen for hårfargen deres.

Anonymkode: 94037...a5b

• Liker 1
Skrevet
CrispiP0et skrev (5 timer siden):

Bare spør John Arne Riise. Han har jo dokumentert mobbing ofte

AnonymBruker
Skrevet

Liker best menn med rødt eller blondt hår 😍 Mannen er hvit blond alle våre barn og. Jeg er rødblond og elsker min farge.

Anonymkode: 3fd6e...ae2

AnonymBruker
Skrevet

IMG_7034.jpeg

Anonymkode: 3fd6e...ae2

AnonymBruker
Skrevet
Alfon skrev (På 12.9.2026 den 11.40):

Det er jo ikke rart rødhåra barn er mer utsatt for mobbing når man ser denne tråden. Hvor det er fritt fram å skrive at rødt hår er stygt. Men vi rødhåra er jo forsåvidt vant til å bli stigmatisert og mobba...

Anonymkode: 65e08...151

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg elsker det, men mest fordi jeg drømte om å få rødhårede barn kanskje at jeg var veldig intr i rødhårede menn da jeg var i 20 årene. Endte opp med en blond mann og hadde aldri vært intr i det, men det beviser vel bare at hårfargen egentlig ikke har så mye å si. Rødt hår er utrolig sjarmerende og jeg synes det løfter utseendet selvom han som har det i utgangspunktet ikke er såå kjekk. 

Anonymkode: 5a443...da1

Skrevet
Alfon skrev (På 14.9.2026 den 7.28):

Bare spør John Arne Riise. Han har jo dokumentert mobbing ofte

Han er jo kjent for å være ganske spesiell, så jeg vet ikke om det har noe med hårfargen å gjøre. Det har i hvert fall ikke hindret ham fra å ha vært sammen med mange damer, og å være en veldig aktiv person sosialt.

Anonymkode: 94037...a5b

Skrevet

Ikke helt min stil, foretrekker skallede menn da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...