Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er hele poenget. Dessuten er jeg er 37, det blir sikkert litt kjedelig å henge med en så gammel dame som trenger å duppe av etter middag. 

Anonymkode: 14027...447

Ikke ts! Og dame. Unnskyld for å være henne. Men aner du er en «gammel» dame som vil duppe av i armene til en rødhåret mann 😄🤭

Anonymkode: abda0...38b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke ts! Og dame. Unnskyld for å være henne. Men aner du er en «gammel» dame som vil duppe av i armene til en rødhåret mann 😄🤭

Jeg skrev det jeg skrev, fordi jeg syns 29 år er alt for ungt. Ett år yngre er greit, men ikke mer enn det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skrev det jeg skrev, fordi jeg syns 29 år er alt for ungt. Ett år yngre er greit, men ikke mer enn det. 

Åja okei 😅 

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min er rødhåret, og verdens vakreste for meg ❤️

Men når det er sagt, så spiller hårfarge liten rolle for. Alle hårfarger kan være fine på hver sin måte. Det er helheten og sjarmen som er avgjørende

K33

Anonymkode: 2b633...05a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke adhd eller noe lignende😅jeg er av den typen som blir brun/mer fregner å da, men med rødblond hår. Er ganske attraktiv, men vil bare høre meninger fra dere liksom. Rødhårede kvinner er jonsom regel ganske populære hos menn. Bare lurte på hvordan det funker andre veien.

Anonymkode: 256e2...be5

Funker dårlig den veien. Skulle mye til at jeg hadde gått for en mann som var rødhåret. Liker best de som er mørke i håret, lyshåret går fint, rødhåret meh 😑

Men - damer er forskjellige, og godt er det :) 

Anonymkode: 2487e...cd3

Skrevet

Jeg tiltrekkes dessverre ikke av rødhårede menn. Ikke blonde menn heller for den del. 

Jeg har alltid foretrukket mørkhårede menn, og brune øyne er en ekstra bonus! 🤩

Jeg skulle nok bodd i et Middelhavsland.... 🥲

Anonymkode: 1ff1e...042

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han jeg er sammen med nå, har rødt hår. Det var verken en pro eller con, men dess mer forelska jeg ble, dess finere syntes jeg hårfargen hans var.

Han er ikke fregnete, da. Bare bleik 😅 Som blir rød, og deretter brun-ish

Endret av CrispiP0et
Glemte et ord
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei, jeg er en mann(29) som er litt rødhåret, kanskje sånn strawberry blonde typ og fregner. Bare lurer på hva kvinner generelt tenker om det når det gjelder attraktivitet ? 

Alle mine favorittmenn igjennom de årene jeg har levd har vært rødhårede 😍

Jeg kan fortape meg enormt i en fyr som holder seg i form, ikke røyker og som har rødt hår og fregner 🤩

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg tiltrekkes dessverre ikke av rødhårede menn. Ikke blonde menn heller for den del. 

Jeg har alltid foretrukket mørkhårede menn, og brune øyne er en ekstra bonus! 🤩

Jeg skulle nok bodd i et Middelhavsland.... 🥲

Anonymkode: 1ff1e...042

Jeg liker også best de som har middelhavs utseende. Reiser ned dit neste uke, men er allerede i et forhold da. 

Anonymkode: 2487e...cd3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei, jeg er en mann(29) som er litt rødhåret, kanskje sånn strawberry blonde typ og fregner. Bare lurer på hva kvinner generelt tenker om det når det gjelder attraktivitet ? 

Er du grei fornuftig og har i tillegg også andre bra sider. Så har du da muligheter. Personligheten teller mye😊

Anonymkode: c1c05...b49

• Nyttig 1
Skrevet

Det er så hot. Spesielt hvis fyren er litt kraftig bygget med litt babyface 😊

Anonymkode: 3d9e1...3e1

• Liker 1
Skrevet

Elsker rødt hår, så vakkert. 😍😍😍 Bare null hår som er no go 🙅‍♀️

Anonymkode: d2369...376

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 18.45):

Oooh, jeg elsker rødt hår/strawberry blonde 🤩 Får meg umiddelbart til å kikke litt ekstra! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 18.51):

Har du ad/hd eller er impulsiv eller sånt? Jeg har 3 ekser som er i forskjellige grad rødhåret, alle var.. ville, vi snakker mc gjeng medlem (med vill festing og dop), umodne adrenalin junkies. Litt som rødhåra hannkatter :fnise:

Anonymkode: ba79a...c71

Gjenkjennbart 😅

Anonymkode: a4509...9eb

Skrevet

Trykket likes på rødhåret menn like mye som andre menn om jeg fikk et godt inntrykk av profilen da jeg enda var på Tinder❤️. Så tror nok ikke det er noe særlig annerledes enn hva for eksempel blonde eller folk fra andre etnisiteter får kommentert etter seg til tider på godt og vondt grunnet stereotype.😅

Anonymkode: ca026...723

• Liker 1
Skrevet

Dessverre ikke så fan av det, hverken hos kvinner eller menn 

Anonymkode: 25f42...662

Skrevet

Hvis hårfargen er som dette, synes jeg det er helt greit

Ben Foster News (@BenFosterNews) / X

Anonymkode: 94037...a5b

• Liker 2
Skrevet

Mørkt kobberrødt hår og brune øyne er verdens vakreste kombinasjon! Gjerne med fregner:)

De fleste rødhårede her i nord har jo dog ikke mørkerødt hår, men mer "blass" rødfarge, og dessuten lyse øyevipper, og det synes jeg dessverre ikke er så fint.. Alle rødhårede damer jeg vet om farger av den grunn vipper og bryn eller sminker dem daglig, men menn gjør jo vanligvis ikke det.

Anonymkode: c4bc9...051

• Liker 1
Skrevet

Nå handler tråden om rødhårede menn, men må bare ta med et bilde av denne flotte dama (Sunniva Stordal):

Sunniva Stordal “Mínimo Lugo”, Vogue España, November 1998 Photographed by  Walter Chin Fashion Editor: Kate Sebbah Hair: Xavier Soto Makeup: Paige  Smitherman

Anonymkode: 94037...a5b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal jeg velge mellom hårfarger, kommer rødt definitivt på sisteplass. Men utseende er ikke alt.

Anonymkode: 339b2...998

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...