AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:45 #1 Skrevet lørdag kl. 16:45 Hei, jeg er en mann(29) som er litt rødhåret, kanskje sånn strawberry blonde typ og fregner. Bare lurer på hva kvinner generelt tenker om det når det gjelder attraktivitet ? Anonymkode: 256e2...be5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:51 #2 Skrevet lørdag kl. 16:51 Har du ad/hd eller er impulsiv eller sånt? Jeg har 3 ekser som er i forskjellige grad rødhåret, alle var.. ville, vi snakker mc gjeng medlem (med vill festing og dop), umodne adrenalin junkies. Litt som rødhåra hannkatter Anonymkode: ba79a...c71 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:55 #3 Skrevet lørdag kl. 16:55 Jeg syns mange med rødt hår er hot 😎 Har selv vært i forhold med en, og han var superkjekk 🤩 Anonymkode: cf8e9...8db 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:57 #4 Skrevet lørdag kl. 16:57 Jeg har også det, er kvinne. Syns det er fint på menn ☺️ Anonymkode: abda0...38b 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:59 #5 Skrevet lørdag kl. 16:59 Jeg syns sånn Mikkel Niva hårfarge og skjegg, er det fineste og elsker hvit hud. Jeg liker kun ginger menn, ikke så unge som deg da. Ingen ginger menn liker meg, det er ganske synd. Anonymkode: 14027...447 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:01 #6 Skrevet lørdag kl. 17:01 Ikke adhd eller noe lignende😅jeg er av den typen som blir brun/mer fregner å da, men med rødblond hår. Er ganske attraktiv, men vil bare høre meninger fra dere liksom. Rødhårede kvinner er jonsom regel ganske populære hos menn. Bare lurte på hvordan det funker andre veien. Anonymkode: 256e2...be5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:03 #7 Skrevet lørdag kl. 17:03 Nå er jeg for gammel til å fly etter mannfolka, men min datter har merkverdig nok kun hatt forhold til rødhårete menn. Siste er ho godt gift med og supertrivelig kar. Dere begynner jo å bli sjeldne etterhvert, så jeg er imponert over att ho greide å finne de, og att det ble full klaff hver gang. Så tror ikke det er noe dealbreaker slik sett, heller ett pluss Anonymkode: 62ed9...2de 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:03 #8 Skrevet lørdag kl. 17:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke adhd eller noe lignende😅jeg er av den typen som blir brun/mer fregner å da, men med rødblond hår. Er ganske attraktiv, men vil bare høre meninger fra dere liksom. Rødhårede kvinner er jonsom regel ganske populære hos menn. Bare lurte på hvordan det funker andre veien. Anonymkode: 256e2...be5 Det er attraktivt, jeg ble ikke sammen med 3 gærninger fordi de var gærne, de var hot 😄 Anonymkode: ba79a...c71
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:04 #9 Skrevet lørdag kl. 17:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke adhd eller noe lignende😅jeg er av den typen som blir brun/mer fregner å da, men med rødblond hår. Er ganske attraktiv, men vil bare høre meninger fra dere liksom. Rødhårede kvinner er jonsom regel ganske populære hos menn. Bare lurte på hvordan det funker andre veien. Anonymkode: 256e2...be5 Er ikke populær hos menn, men jeg fester ikke og har ikke vært på Tinder. Så kan jo være jeg bare har unngått stedene jeg kunne blitt utsatt av de gardin kommentarene osv. Anonymkode: abda0...38b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:08 #10 Skrevet lørdag kl. 17:08 Finnes ikke attraktive for min del. Anonymkode: f7069...8b0
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:32 #12 Skrevet lørdag kl. 17:32 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei, jeg er en mann(29) som er litt rødhåret, kanskje sånn strawberry blonde typ og fregner. Bare lurer på hva kvinner generelt tenker om det når det gjelder attraktivitet ? Anonymkode: 256e2...be5 Jeg er en godt voksen dame som har vært sammen med, løst og fast, rundt 20 menn i mitt liv, inkludert fineste mannen min. ♥️ Han er ikke rødhåret, men tre av mine tidligere flammer var det, og samtlige var morsomme, kjekke og gode i senga. Anonymkode: 18eca...44d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:40 #13 Skrevet lørdag kl. 17:40 Ja fint Å Høre fine tilbakemeldinger:) får ofte ginger slengt i trynet av noen kvinner da men mest på tull da. Var på tinder date med en fellow rødtopp, men hun mente at to av oss blir litt feil haha Anonymkode: 256e2...be5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:45 #14 Skrevet lørdag kl. 17:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja fint Å Høre fine tilbakemeldinger:) får ofte ginger slengt i trynet av noen kvinner da men mest på tull da. Var på tinder date med en fellow rødtopp, men hun mente at to av oss blir litt feil haha Anonymkode: 256e2...be5 I Nederland har dere egen festival. Anonymkode: 14027...447
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:55 #15 Skrevet lørdag kl. 17:55 Så Kult da! Joiner du? Anonymkode: 256e2...be5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:57 #16 Skrevet lørdag kl. 17:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så Kult da! Joiner du? Anonymkode: 256e2...be5 Har ikke så rødt hår… men er nordmenn der også.. Anonymkode: 14027...447
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:07 #17 Skrevet lørdag kl. 18:07 Okei, men trenger du det for å dra dit da? Anonymkode: 256e2...be5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:14 #18 Skrevet lørdag kl. 18:14 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Okei, men trenger du det for å dra dit da? Anonymkode: 256e2...be5 Det er hele poenget. Dessuten er jeg er 37, det blir sikkert litt kjedelig å henge med en så gammel dame som trenger å duppe av etter middag. Anonymkode: 14027...447
Kniv & gaffel Skrevet lørdag kl. 18:34 #19 Skrevet lørdag kl. 18:34 Jeg er rødhåret kvinne, og liker godt rødhårede menn. Tiltrekkes hovedsakelig av rødhårede eller lys blonde menn, gjerne med fregner. AnonymBruker skrev (1 time siden): Rødhårede kvinner er jonsom regel ganske populære hos menn. Stemmer det? I så fall er jeg et unntak siden jeg aldri har vært populær. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:43 #20 Skrevet lørdag kl. 18:43 Ja jeg liker rødhårede kvinner. Jeg som starta innlegget. Anonymkode: 256e2...be5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå