AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:59 #1 Skrevet torsdag kl. 15:59 Min mann mener det beste for oss er å ta det bort fordi vi bor i et lite hus hvor vi så vidt har plass til oss selv. Men så begynner jeg å lure på om jeg er enig i denne avgjørelsen, for jeg vet helt ærlig ikke om jeg klarer å gå gjennom med det. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, men dette er så vondt at jeg griner meg søvn.. Anonymkode: 9f173...ba8 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:05 #2 Skrevet torsdag kl. 16:05 Litt vanskelig å tro på at dere ikke har snakket om dette sammen tidligere? Anonymkode: 7ed43...698 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:06 #3 Skrevet torsdag kl. 16:06 Jeg og samboeren min bor på 38 kvadrat. Fant nettopp ut at jeg er gravid. Blir trangt, men vi skal få det til. Flytter nok til noe større etterhvert. Om dere bor større enn det så tror jeg nok dere skal få det til dere også 🙂 Anonymkode: a524d...5f4 5 3 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:08 #4 Skrevet torsdag kl. 16:08 Du er så heldig som er gravid. Har akkurat gått gjennom inseminasjon pga problemer med å bli gravid på naturlig måte, så hvis du er så usikker så burde du ikke ta abort. Du kommer til å mislike han sterkt om du tar abort når du egentlig ikke vil. Dere kan flytte til en større bolig, så akkurat det er ikke grunn nok til å ta abort. Anonymkode: 97f5a...888 5
Sofakona Skrevet torsdag kl. 16:09 #5 Skrevet torsdag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min mann mener det beste for oss er å ta det bort fordi vi bor i et lite hus hvor vi så vidt har plass til oss selv. Men så begynner jeg å lure på om jeg er enig i denne avgjørelsen, for jeg vet helt ærlig ikke om jeg klarer å gå gjennom med det. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, men dette er så vondt at jeg griner meg søvn.. Anonymkode: 9f173...ba8 Får dere plass til krybben? Til vogn? Til stol? Klær, leker, stellematte etc Om der skal vi der til barn er 18 år så kanskje det blir trangt..men har dere mulighet å flytte etterhvert? 1
Macro Skrevet torsdag kl. 16:12 #6 Skrevet torsdag kl. 16:12 Om du griner deg i søvn så er det klinkende klart at du IKKE skal ta abort. Det er rart hva man kan bo seg inn i og bli vandt til. Dette løser dere! 5 12
Hedda-78 Skrevet torsdag kl. 16:13 #7 Skrevet torsdag kl. 16:13 Det er ganske vanlig å flytte til noe større når man får barn. 11
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:17 #8 Skrevet torsdag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Litt vanskelig å tro på at dere ikke har snakket om dette sammen tidligere? Anonymkode: 7ed43...698 Vi snakka om det, og samtidig som han mente det var best så viste han hvordan en kunne eventuelt sette barnesenga... Forvirrende.. Anonymkode: 9f173...ba8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:18 #9 Skrevet torsdag kl. 16:18 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er så heldig som er gravid. Har akkurat gått gjennom inseminasjon pga problemer med å bli gravid på naturlig måte, så hvis du er så usikker så burde du ikke ta abort. Du kommer til å mislike han sterkt om du tar abort når du egentlig ikke vil. Dere kan flytte til en større bolig, så akkurat det er ikke grunn nok til å ta abort. Anonymkode: 97f5a...888 Heldig og heldig. Jeg var egentlig til utredning for APS p.g.a 5 spontanaborter .. 😕 Anonymkode: 9f173...ba8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:22 #10 Skrevet torsdag kl. 16:22 Sofakona skrev (12 minutter siden): Får dere plass til krybben? Til vogn? Til stol? Klær, leker, stellematte etc Om der skal vi der til barn er 18 år så kanskje det blir trangt..men har dere mulighet å flytte etterhvert? Det er plass til seng og stellematte, men ikke klær, leker, vogn, stol osv.. Samt kjelleren her vi bor nå er full av fukt.. Anonymkode: 9f173...ba8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:23 #11 Skrevet torsdag kl. 16:23 Macro skrev (10 minutter siden): Om du griner deg i søvn så er det klinkende klart at du IKKE skal ta abort. Det er rart hva man kan bo seg inn i og bli vandt til. Dette løser dere! Jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg ikke klarer det.. Anonymkode: 9f173...ba8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:23 #12 Skrevet torsdag kl. 16:23 Aldri la en mann presse deg til å ta abort. ALDRI. Du må leve med valget resten av livet, så skal du jo dele livet med denne mannen som har presset deg til å ta abort også. Nei, det er din kropp og ditt valg. Ikke hans. Anonymkode: fd95f...5f5 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:24 #13 Skrevet torsdag kl. 16:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg ikke klarer det.. Anonymkode: 9f173...ba8 Hvorfor ikke? Mishandler han deg? Anonymkode: fd95f...5f5 2 4
Sofakona Skrevet torsdag kl. 16:28 #14 Skrevet torsdag kl. 16:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg ikke klarer det.. Anonymkode: 9f173...ba8 Tør du ikke si at du ikke vil ta abort? 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:29 #15 Skrevet torsdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Heldig og heldig. Jeg var egentlig til utredning for APS p.g.a 5 spontanaborter .. 😕 Anonymkode: 9f173...ba8 Jeg er ikke samme person, men lignende situasjon som den du besvarer. Med din historikk i bilde så hadde det ikke blitt på tale om å ta en abort over plass mangel vis dere kan flytte senere vis dette var meg. Syns nesten samboeren din er litt ufølsom som påpeker er jo bare å prøve igjen. Vis han er klar over at du har hatt hele 5 spontanaborter. For de er tøffe å svelge om du spør meg. Anonymkode: 3686c...97a 2
Macro Skrevet torsdag kl. 16:29 #16 Skrevet torsdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg ikke klarer det.. Anonymkode: 9f173...ba8 Ja da har du et seriøst problem med relasjonen du er i. Da får du hjelp av noen til å flytte ut før du sier det. Barn eller ei, så kan du ikke bo med en mann du ikke tør å kommunisere med. 2 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:30 #17 Skrevet torsdag kl. 16:30 Menn kan forresten være ganske dumme og korttenkte når de får kalde føtter. Min mann mente man skulle ta abort hvis man ble gravid et halvår før planlagt. Som om han trodde det var en form for prevensjon, et lite enkelt «snip». Han ble også kjempestresset og usikker da jeg ble gravid, selv om alt var planlagt og forventet. Men han har vært en solid klippe gjennom graviditet, fødsel og nå med datteren vår og jeg kunne ikke bedt om en bedre pappa til jenta vår. Menn skjønner bare ikke alltid helt hva abort er og hva det innebærer for den som må gjennom det. Anonymkode: fd95f...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:31 #18 Skrevet torsdag kl. 16:31 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor ikke? Mishandler han deg? Anonymkode: fd95f...5f5 Nei, han gjør ikke det, men jeg bare vet hva vi ble enige om, men så føler jeg på tvil om jeg klarer det. Anonymkode: 9f173...ba8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:32 #19 Skrevet torsdag kl. 16:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, han gjør ikke det, men jeg bare vet hva vi ble enige om, men så føler jeg på tvil om jeg klarer det. Anonymkode: 9f173...ba8 Hva ble dere enige om? Du er jo åpenbart ikke enig i å ta abort! Anonymkode: fd95f...5f5 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:33 #20 Skrevet torsdag kl. 16:33 Macro skrev (2 minutter siden): Ja da har du et seriøst problem med relasjonen du er i. Da får du hjelp av noen til å flytte ut før du sier det. Barn eller ei, så kan du ikke bo med en mann du ikke tør å kommunisere med. Vi har egentlig blitt enige, men jeg vet ikke helt om jeg er enig likevel når han sier "Hadde vi bodd i et større hus så hadde det ikke vært sånn her". Det forvirrer meg. Anonymkode: 9f173...ba8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå