AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:54 #21 Skrevet fredag kl. 15:54 Bruker babyplan sine. Fra billigtester. Absolutt aldri slått feil hos meg. Og aldri sett skygge. Selv de gangene hvor streken har vært så svak at det lett kunne vært skygge og ingen andre rundt meg klarer å se strek så har det vært fordi jeg har vært gravid. Anonymkode: 4aff7...9ec
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:02 #22 Skrevet fredag kl. 16:02 10 dpo og negativ med metode sin tidligtest, jeg regner meg selv ut! Men takk for alt engasjement☺️ Nå vet jeg at jeg kan tro at noe er festeblødning uten at det betyr graviditet, enda et symptom jeg ikke skal la meg lure av. Anonymkode: d6ee1...d82 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:24 #23 Skrevet lørdag kl. 05:24 Uff, kroppen kan spille oss noen puss 🙈 Jeg synes dagene man venter er så lange, man gjør seg opp så mange forskjellige tanker og tiden går så sakte... Lykke til i neste runde i såfall! Og takk for tips! Anonymkode: 53b7e...3cb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:12 #24 Skrevet lørdag kl. 12:12 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Uff, kroppen kan spille oss noen puss 🙈 Jeg synes dagene man venter er så lange, man gjør seg opp så mange forskjellige tanker og tiden går så sakte... Lykke til i neste runde i såfall! Og takk for tips! Anonymkode: 53b7e...3cb Ja, tiden går så sykt sakte. Alt handler jo om å "vente og se". Anonymkode: 84e89...ffa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå