AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:45 #1 Skrevet tirsdag kl. 14:45 Hei! Har prøvd å bli gravid i 13 mnd og fått time til utredning om to uker så har vel nesten følt at ting er litt sjanseløst. Men jeg er 7 dpo i dag, fikk plutselig en dip i BBT i dag, og leste at det kunne indikere implantasjon men at det trolig er en myte. Men etter jobb i dag så tissa jeg og når jeg tørket meg så var det en rosa flekk på papiret og jeg fikk nesten bare umiddelbar tanke om at det er implantasjonsblødning/festeblødning? Mensen er ikke forventa før om 5 dager, jeg har aldri spotta før, jeg fortsatte å tørke men det var liksom bare to tørk og ingenting mer. Det er ikke en rift fordi jeg har ikke hatt sex siden EL. Hva tenker dere? Jeg legger ved et bilde! Anonymkode: d6ee1...d82
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:58 #2 Skrevet tirsdag kl. 14:58 Jeg har hatt det noen ganger og fått samme tanke, men fått mensen noen dager senere. Men håper at det er en festeblødning og at du er gravid!❤️ Vi har nå prøvd i over 2 år og håper virkelig du skal slippe å prøve så lenge!❤️ Anonymkode: 7be43...52e
Sofakona Skrevet tirsdag kl. 15:05 #3 Skrevet tirsdag kl. 15:05 Har du tempet lenge? Altså flere mnd?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:06 #4 Skrevet tirsdag kl. 15:06 Sofakona skrev (Akkurat nå): Har du tempet lenge? Altså flere mnd? Tempet 3 måneder. De to andre syklusene har BBT holdt seg høyt etter eggløsning og droppa dagen før mensen. Denne runden holdt den seg høy og droppet natt til 7 dpo Anonymkode: d6ee1...d82 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:21 #5 Skrevet tirsdag kl. 15:21 Har tenkt tanken selv mange ganger... aldri vært festeblødning... Men håper det er annerledes for deg ❤️ Anonymkode: 884b0...18f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:15 #6 Skrevet tirsdag kl. 16:15 Med første hadde jeg en bitteliten festeblødning, noe som dette, også med temp-dip. Nylig opplevde jeg det samme, også med temp-dip, og tolket det som ganske sannsynlig graviditet.. Men så endte det med vanlig blødning utover kvelden og dagen etter (uvanlig for meg).. så det er veldig vanskelig å si, men håper tempen stiger og at det er et godt tegn 🤞🏻 Anonymkode: 53b7e...3cb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:17 #7 Skrevet tirsdag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med første hadde jeg en bitteliten festeblødning, noe som dette, også med temp-dip. Nylig opplevde jeg det samme, også med temp-dip, og tolket det som ganske sannsynlig graviditet.. Men så endte det med vanlig blødning utover kvelden og dagen etter (uvanlig for meg).. så det er veldig vanskelig å si, men håper tempen stiger og at det er et godt tegn 🤞🏻 Anonymkode: 53b7e...3cb Hvor mange dager etter EL opplevde du disse gangene? Jeg tenker for min del at det er veldig lite sannsynlig at jeg får mensen 7 dpo, altfor tidlig. Og det var kun disse dråpene, ikkeno mer og jeg har gravd oppi der for å lete hahah Anonymkode: d6ee1...d82
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:20 #8 Skrevet tirsdag kl. 16:20 Jeg har hatt slik spotting på alle mine barn/graviditeter. Anonymkode: a6f36...096
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:22 #9 Skrevet tirsdag kl. 16:22 det er bare og kjøpe tester man kan ikke stole på sånne ting som en liten bløding eller temp når jeg var gravid hadde jeg ganske lav temp Anonymkode: bce1f...30f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:22 #10 Skrevet tirsdag kl. 17:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange dager etter EL opplevde du disse gangene? Jeg tenker for min del at det er veldig lite sannsynlig at jeg får mensen 7 dpo, altfor tidlig. Og det var kun disse dråpene, ikkeno mer og jeg har gravd oppi der for å lete hahah Anonymkode: d6ee1...d82 Det var 7 DPO begge ganger, har aldri opplevd så tidlig blødning før.. Men da økte det som sagt litt utover kvelden, og dagen etter var det ingen tvil, da var tempen også lavere 🥲 Aldri opplevd spotting tidligere (foruten det som viste seg å være festeblødning med førstemann). Anonymkode: 53b7e...3cb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:19 #11 Skrevet tirsdag kl. 21:19 Dette kan fint ha med graviditet og gjøre. Jeg blødde noe nå for litt siden, men det var én dag etter at jeg testet positivt. Spottet litt også, men så ga det seg. Jeg trodde det var kjemisk, men neida. Hcg målingene er sterke og fine, og jeg er nå 6 uker og skal snart på ultralyd. Det kan fint være noe på gang hos deg. Anonymkode: 84e89...ffa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:24 #12 Skrevet tirsdag kl. 21:24 Kjære vene hvem legger ut bilde av brukt dopapir på kg🤮 når man snakker om graviditet og mammarolle virker det som alt er greit. Dette kunne du beskrevet godt nok med ord. Hadde satt pris på en advarsel for jeg plutselig har noens brukte dopapir over hele skjermen🤢 Anonymkode: eaf89...0e1 1
Sofakona Skrevet onsdag kl. 09:55 #13 Skrevet onsdag kl. 09:55 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjære vene hvem legger ut bilde av brukt dopapir på kg🤮 når man snakker om graviditet og mammarolle virker det som alt er greit. Dette kunne du beskrevet godt nok med ord. Hadde satt pris på en advarsel for jeg plutselig har noens brukte dopapir over hele skjermen🤢 Anonymkode: eaf89...0e1 Hvorfra er du her inne om du ikke tåle dopapir med litt rødt på? Er du ikke kvinne? Mens? Prøve du ikke selv å bli gravid eller har vært gravid??? 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:55 #14 Skrevet onsdag kl. 09:55 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjære vene hvem legger ut bilde av brukt dopapir på kg🤮 når man snakker om graviditet og mammarolle virker det som alt er greit. Dette kunne du beskrevet godt nok med ord. Hadde satt pris på en advarsel for jeg plutselig har noens brukte dopapir over hele skjermen🤢 Anonymkode: eaf89...0e1 Herregud, du er både prippen og ufin. Når man har prøvd å bli gravid lenge nok aå kan man fint finne på å krysse en grense eller to for å evnt kunne få noen bedre svar på glubreriene man sitter inne med. Om du finner litt rosa på et taolettpapir støtende.... jeeez. Til ts: dette ligner på mitt dopapir da jeg ble gravid krysser fingrene for deg!!! ❤️ Anonymkode: 4aff7...9ec 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:32 #15 Skrevet torsdag kl. 17:32 Hvordan har der gått de siste dagene? 😊 Anonymkode: 53b7e...3cb
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:44 #16 Skrevet torsdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan har der gått de siste dagene? 😊 Anonymkode: 53b7e...3cb Er 9 dpo, negativ test så regner meg dessverre ute… det var nok helt tilfeldig🥲 Anonymkode: d6ee1...d82
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:59 #17 Skrevet torsdag kl. 18:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 9 dpo, negativ test så regner meg dessverre ute… det var nok helt tilfeldig🥲 Anonymkode: d6ee1...d82 9 dpo er tidlig. Jeg har testet på 9 dpo før, men har også to ganger tidligere fått negativ denne dagen, og positiv to dager etter. Anonymkode: 84e89...ffa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:07 #18 Skrevet torsdag kl. 19:07 Det tar noen dager fra egget fester seg til hcg slår ut. 9 dpo er enda tidlig. Jeg har aldri testet positivt før 10 dpo (er testetøs med tidligtester og testet flere ganger om dagen fra 7 dpo). Jeg heier fortsatt!! Hold oss oppdatett Anonymkode: 4aff7...9ec
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:07 #19 Skrevet fredag kl. 14:07 Har også testet tidlig 10 DPO (med tidligtester), som begge ganger var negative 9 DPO, så noe håp er det -krysser fingrene for deg 🤞🏻😊 Anonymkode: 53b7e...3cb
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:09 #20 Skrevet fredag kl. 14:09 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det tar noen dager fra egget fester seg til hcg slår ut. 9 dpo er enda tidlig. Jeg har aldri testet positivt før 10 dpo (er testetøs med tidligtester og testet flere ganger om dagen fra 7 dpo). Jeg heier fortsatt!! Hold oss oppdatett Anonymkode: 4aff7...9ec Som profesjonell tidligtester, hvilke tester anbefaler du eller har du best erfaring med? 🙊 Anonymkode: 53b7e...3cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå