Gå til innhold

Tilbake til gammeldags og offline

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 31.8.2026 den 10.09):

Å endre mønster er krevende. Men det er mulig.

Poenget mitt er at om du sliter med avhengighet til sosiale medier så hjelper det neppe å slette Digipost eller kaste robotstøvsugeren. Som stod i listen til Ts.

Det sto ganske mye annet på den listen med eksempler, altså forslag. Ikke en MÅ slutte med ALT liste. 

Anonymkode: f3e99...fb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fossegrimen skrev (På 30.8.2026 den 19.59):

Eg har sletta Snapchat og Instagram, og har sletta Facebook-appen frå telefonen. 

Jeg har aldri brukt Snap og Insta, har dog en facebook profil som jeg kun bruker til messenger kontakt med familie. Har fornuften i orden for å si det mildt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2026 den 9.48):

Å få servert løsninger og informasjon på et sølvfat gjennom bruk av KI og Google på ett blunk er IKKE hjernetrim…

Anonymkode: 7577c...050

Jeg takker for Google i forhold til min oppvekst da vi måtte bruke (ofte) utdaterte leksikon for å få svar på ting vi lurte på. Eller da jeg var gravid med mitt første barn og kun forholdt meg til informasjon i et hefte jeg fikk hos legen og råd fra mor når jeg lurte på noe. 

Anonymkode: d2cd7...5bd

Skrevet
frivis skrev (52 minutter siden):

Jeg har aldri brukt Snap og Insta, har dog en facebook profil som jeg kun bruker til messenger kontakt med familie. Har fornuften i orden for å si det mildt.

Bra! Eg har også prøvd å få folk over på Signal heller enn Messenger. Eg vil ikkje at Meta og KI-botane deira skal ha innsyn i kva eg talar om med familie og venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...