AnonymBruker Skrevet 10. september #41 Skrevet 10. september skeiv-ostepop skrev (På 31.8.2026 den 10.09): Å endre mønster er krevende. Men det er mulig. Poenget mitt er at om du sliter med avhengighet til sosiale medier så hjelper det neppe å slette Digipost eller kaste robotstøvsugeren. Som stod i listen til Ts. Det sto ganske mye annet på den listen med eksempler, altså forslag. Ikke en MÅ slutte med ALT liste. Anonymkode: f3e99...fb3
frivis Skrevet 11. september #42 Skrevet 11. september Fossegrimen skrev (På 30.8.2026 den 19.59): Eg har sletta Snapchat og Instagram, og har sletta Facebook-appen frå telefonen. Jeg har aldri brukt Snap og Insta, har dog en facebook profil som jeg kun bruker til messenger kontakt med familie. Har fornuften i orden for å si det mildt.
AnonymBruker Skrevet 11. september #43 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2026 den 9.48): Å få servert løsninger og informasjon på et sølvfat gjennom bruk av KI og Google på ett blunk er IKKE hjernetrim… Anonymkode: 7577c...050 Jeg takker for Google i forhold til min oppvekst da vi måtte bruke (ofte) utdaterte leksikon for å få svar på ting vi lurte på. Eller da jeg var gravid med mitt første barn og kun forholdt meg til informasjon i et hefte jeg fikk hos legen og råd fra mor når jeg lurte på noe. Anonymkode: d2cd7...5bd
Fossegrimen Skrevet 11. september #44 Skrevet 11. september frivis skrev (52 minutter siden): Jeg har aldri brukt Snap og Insta, har dog en facebook profil som jeg kun bruker til messenger kontakt med familie. Har fornuften i orden for å si det mildt. Bra! Eg har også prøvd å få folk over på Signal heller enn Messenger. Eg vil ikkje at Meta og KI-botane deira skal ha innsyn i kva eg talar om med familie og venner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå