Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har vel egentlig ikke tenkt så langt. Maks et par tusen kanskje? Er ikke beløpet jeg er så opptatt av, mer at det er en fin gave å få mens man venter barn.

Anonymkode: 7695b...d70

Bob hug me gravidpute. Kan bestilles på farmasiet feks. Den reddet søvnen min i graviditeten, spesielt siste trimester. Min var til og med med meg på sykehuset. Og man kan bruke den som ammepute når babyen er her. Kjøp den store. Det er den som brukes som gravid.

Anonymkode: dd2e8...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er enig i at folk er forskjellige, og at Ts må se sin kjæreste ann, men det synes jeg han har gjort. Han sier feks at han tror ikke hun er så interessert i hverken smykker eller spa. Jeg vet mange som har blitt positivt overrasket over denne puta, selv om de trodde dette var helt unødvendig.  Og det er uansett ikke i samme gate som å få en vaskekost, den ser jeg du kanskje ikke satte så pris på 😂

Anonymkode: 5888a...8b2

Haha, vaskekosten var et påfunn til jul for å se reaksjonen min. Han finner på noe tull hver jul. Den var jo egentlig til oss, ikke til meg. Nå er det han som stort sett bruker den nye kosten da, mens Jeg holder meg til den gamle. Den var bare et eksempel på at praktiske gaver ikke alltid slår så godt an. 

Poenget mitt, om det ikke har kommet tydelig nok frem, er at jeg syns det er en dårlig ide å spørre hva andre kvinner ville hatt. Jeg syns det er kjempeflott av TS å ville vise henne litt ekstra oppmerksomhet, men syns han kanskje bør greie å tenke ut noe selv uten andre kvinners hjelp. Jeg tror det beste er om  det blir noe som er spesielt bare mellom de 2. Et minne om en tidligere kjekk hendelse F.eks. Å få noe som "alle andre" damer har, da føler man seg kanskje ikke så spesiell? Så noe som betyr noe og refererer til dem begge kanskje? Fortid, nåtid og fremtid 😘

Endret av frenchygirl
fjernet 1 ord, ordfeil
Skrevet
frenchygirl skrev (53 minutter siden):

Haha, vaskekosten var et påfunn til jul for å se reaksjonen min. Han finner på noe tull hver jul. Den var jo egentlig til oss, ikke til meg. Nå er det han som stort sett bruker den nye kosten da, mens Jeg holder meg til den gamle. Den var bare et eksempel på at praktiske gaver ikke alltid slår så godt an. 

Poenget mitt, om det ikke har kommet tydelig nok frem, er at jeg syns det er en dårlig ide å spørre hva andre kvinner ville hatt. Jeg syns det er kjempeflott av TS å ville vise henne litt ekstra oppmerksomhet, men syns han kanskje bør greie å tenke ut noe selv uten andre kvinners hjelp. Jeg tror det beste er om  det blir noe som er spesielt bare mellom de 2. Et minne om en tidligere kjekk hendelse F.eks. Å få noe som "alle andre" damer har, da føler man seg kanskje ikke så spesiell? Så noe som betyr noe og refererer til dem begge kanskje? Fortid, nåtid og fremtid 😘

😂😂 en moroklump altså. Ja, jeg er enig med poenget ditt, vi er alle forskjellige 😊 nå får han jo en del forskjellige tips og innspill, og velger ut ifra hva han tror hun vil like. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

😂😂 en moroklump altså. Ja, jeg er enig med poenget ditt, vi er alle forskjellige 😊 nå får han jo en del forskjellige tips og innspill, og velger ut ifra hva han tror hun vil like. 

Ja, noen ganger litt for morsom for sitt eget beste 😅😆

Enig med det du skriver om at han har fått flere ting å velge i, og han har jo allerede bestilt puta, så var kanskje litt dumt av meg å gå så hardt ut mot den puta etter at den er bestilt.  

🤪

• Liker 1
Skrevet
frenchygirl skrev (1 time siden):

Ja, noen ganger litt for morsom for sitt eget beste 😅😆

Enig med det du skriver om at han har fått flere ting å velge i, og han har jo allerede bestilt puta, så var kanskje litt dumt av meg å gå så hardt ut mot den puta etter at den er bestilt.  

🤪

Nei, himmel , du må jo få lov å svare ærlig som alle andre 😊 Poenget med å spørre på nett må jo være nettopp å få litt forskjellige innspill . Ellers må man heller spørre ChatGPT- den synes bare alt man tenker er fantastisk 😂😂 Dette blir nok bra 👍

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk et opphold på spahotell sammen med barnefar. Det var utrolig digg. Også fikk jeg «push present» etter fødsel. En veske jeg ønsket meg som var langt utenfor mitt eget budsjett. Det satte jeg pris på.

Anonymkode: 44758...e66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror det er lurt om TS sier noen ord om hva slags ting hun liker for at vi skal kunne komme med gode råd. Ørepynt fra gullsmed er noe av det siste på planeten jeg hadde ønsket meg som gravid😅 Vi er forskjellige, og det er topp!

Anonymkode: 0fb0c...38e

Ok

Anonymkode: 01f1c...1d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...